Mitä te muut pitkään yksin olleet teette nyt viikonloppuna?
Minä olin töissä ja nyt alan viettämään viikonloppua, lämmitän saunan ja ostin halloween herkkuja kaupasta joten niitä syön illalla. Ostin myös alkoholittoman kuoharin minkä saatan ottaa viikonloppuna.
Huomenna haravoin pihan ja käyn kirpputorilla.
Olen ikisinkku ja nykyisin melko yksinäinen mutta tykkään olla yksin.
M33
Kommentit (28)
Vuoroviikkoteini on nyt viikonloppuna minun luona. Äidin seura ei teiniä hirveästi kiinnosta, mutta käydään ehkä kaupungilla lompsimassa.
katson tänään illalla telkkaria. Aikuisen ja jo pois kotoa muuttaneen lapsen kanssa lupasin käydä viikonloppuna tietyssä kaupassa. Varmaankin myös haravoin pihaa talvikuntoon. Ja sitten teen ensi viikon ruokia.
kyllä sitä kaipaisi kumppania elämään mutta en tiedä mistä löytäisin kun en tykkää käydä baareissa. Deittiapeissakin on hiljaista. Olen ihan tavallinen työssäkäyvä normaalipainoinen ja akateeminen nainen. Mussa ei ole pätkääkään jännänaista vaan olen tasaisen turvallinen ja täysipäinen ihminen.
N47
Palelen kämpässä, katon ruudusta Sykettä. Ei päivä eroa muista kun en ole työelämässäkään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ap, oisit kyllä monelle ihannemies. Hyvä puoliso ja isä, semmoset vibat tulee aloituksesta.
Ei kai ole salaisuus että moni ikisinkkumies ja -nainen olisi hyvä puoliso ja isä/äiti.
Paitsi ettei kukaan heitä halua vaivoikseen.
Minulla on niin päin, että en ole itse jaksanut pitää ketään vaivoinani. No joo, en ehkä sovi ikisinkun määritelmään. Mutta en usko että ikisinkut ovat automaattisesti viallisia ja muita vaivaavia tapauksia.
Minullakin on tiedossa haravointia. Aion myös tehdä taidetta ja kuunnella äänikirjaa sekä ulkoilla koiran kanssa. Lisäksi jumppaan.
Pitää myös käydä kaupassa ja tehdä ensi viikon ruoat.
Vielä pari tuntia menee töissä (nyt tauolla) ja sitten ruokakaupan kautta kotiin.
Ajattelin vietellä Halloweenia yksikseni, katsoa kauhuelokuvia ja pelottavia Youtube-videoita. Huomenna voisi syödä jotain hyvää, mutta en oikein tiedä mitä. Sunnuntaina teen ison kattilallisen jauhelihakeittoa että riittää muutamaksi päiväksi lounaaksi. En taida jaksaa mitään sen kummempia touhuta, tai noh, kotona pitää tietysti siivota.
N29
Kohta saunaan ja kunnon liotus. Viikko on ollut raskas.
Ehkä wolttaan jotain sapuskaa tai sitten lämmitän kirjolohikiusausta. Kattelen Truebloodin vikat jaksot. Unille viimeistään puolilta öin.
Huomenna nukun pitkään ja sitten laitan puuron hautumaan, syön sen voi kanssa ja kuppikahvia ja pulla. Jos ilma on tuommoinen rapsakka, niin käyn pikktän kävelylenkin.
Ehkä teen partsille Halloweenia. Otan iisisti.
Sunnuntaina lähden voimistelkisoihin jelppimään. Siskon muksut kisailee.
Onpa ihana yhteisöllinen ketju yksinäisille. Hyviä, tavallisia ihmisiä jotka hyvin voisivat olla tavallisen ihanissa parisuhteissa mutta ovat tavallisen tasapainoisia yksinkin. Kaikkea hyvää jokaiselle, saunaan, sohvalle, lenkkipolulle.
Paitsi ettei kukaan heitä halua vaivoikseen.