Tapailumumiehen arveluttava toiminta
Tapasin tosi ok tyypin (miehen) Tinderissä, muutamat tapaamiset takana, body language workkii myös, nähty viikonloppuisin. Yhteyttä pidetty päivittäin pari viimeistä iltaa parin tunnin puhelujen merkeissä. Nyt mies työmatkalla.
Ja joo, nyt näkyy että pyörii Tinderissä päivittäin. Aiemmin en tätä huomannut mutta kilometrien nyt vaihtuessa etäisyydessä sen näkee. Eikä siinä mitään mutta hän kysyi itse viime tapaamisella olenko vielä Tinderissä. Vastasin että piilotettuna joo mutta en kertonut että oikea syy se, kun tulee niin paljon matchejä että en ehdi niitä hoitamaan. En hänen takiaan vaan sattumalta että juuri nyt näin olen. Kun kysyin onko hän vielä siellä väitti että ei ole. Mikä oli vale.
Hän poisti minut matcheistään kun aloimme käyttämään muita kommunikointivälineitä ja se on kai ihan ok. Nyt kun tuo pikku vale ”lipsahti” aloin ajattelemaan että poisti sen takia etten näen esim. välimatkan muutoksen kautta miten paljon siellä vielä pyörii ja että yleensäkin siellä pyörii. Mutta kun ei tajua että kyllä sen profiilin sieltä esiin saa vaikka olisin poistanut matcheista.
Periaatteessa mielestäni ollaan tosi varhaisessa vaiheessa tässä jutussa joten itse en olisi mitään profiilikeskusteluja halunnut käydä. Että on ihan ok että tässä vaiheessa vielä kumpikin siellä on, aktiivisena tai ei. Mutta se mikä minua nyt tässä painaa on se, että siitä valehdellaan ja selvästikin tilannetta yritetään ainakin jossakin määrin salata. Harmittaa kun muuten tyyppi tosi ok oloinen ja mielelläni olisin treffailua jatkanut. Olenko nyt jotenkin liian nipo jos tästä syystä pistän miehen pihalle?
Kommentit (30)
En nyt ihan ymmärrä. On ok, että ap on vielä tinderissä, mutta ei se, että tuo (muutamaan kertaan) tapailtu mies on?
oletteko siis sopineet, että muita ei tapailla vai oletteko vasta siinä vaiheessa, että myös muita tapaillaan?
Me sovittiin seurustelevamme neljänsillä treffeillä. Sitten joskus useamman viikon päästa taisi tulla puheeksi, ollaanko vielä tinderissä. Eipä sillä siinä vaiheessa ollut väliä, mutta taidettiin sitten viimeistään siinä vaiheessa poistella profiilit. Valehteleminen ei ole koskaan hyvä merkki.
Kilometreistä ei voi päätellä avaako Tinderiä vai ei. Joskus kun ole ajellut toisella puolella Suomea avaamatta Tinderiä niin olen saanut matkan varrelta tykkäyksiä kun olen ajanut autolla ohitse. Noita ei olisi tullut jos olisin ollut kotona. Siis joku juuri silloin ollut jossain maaseudulla tinderissä kun ajan autolla ohi ja tykännyt.
Jutus tosi pitkä en jaksanut lukea. Itse en seraaetsi somesta. Ihan livenä löytää elämän ihmisiä,kun on sosiaalinen. Ei kitos mieht jotka viestittä ja selitää työ matkat.Diskan viestitäjät heti pois elämästäni.Puhelin on sitä varten sinä ei serustella sovitaan tapaamiset oli kyse miehistäTai ystävistä .
Ootko nyt vähän enemmän jo kiinnostunut jos sua haittaa et se on siellä tinderissä vielä? Joo ymmärrän et kun se kysy sulta niin sitten kysyit takas, mut myös sanot että on ok että molemmat siellä on kun ootte niin alussa vielä.. tai että et ois halunnu käydä profiilikeskusteluja vielä.. oisit vaan sanonu ton sille, etkä kyselly mitään.
Mulla kävi itse niin, että tapasin tinderissä yhen miehen. Ei vaikuttanu pleijeriltä, olin tosi ihastunut enkä todellakaan katsellut muita. Luulin, että hänkin on kun kertoili satuja ihastumisesta ja puhui parisuhteesta. Olikin yks ilta, kun tehtiin ruokaa ja katsottiin leffaa, niin hänelle tuli tinderviesti. Oltiin tapailtu jo monta kuukautta ja edetty tosi hyvin. Oli aika likanen läpsäsy päin naamaa, kun vaan valkeni kertaheitolla, että hänhän etsii vielä seuraa. Eli piti mua varalla ja etsi "parempaa". Puhuimme tuosta ja poisti sitten tinderin, mutta eihän se sitä miksikään muuttanut, että ei vaan ollut oikeasti ihastunut. Jos mies löytää unelmiensa naisen, niin ei se jatka seuranhakua salaa. Eli varmaan on sinun tapauksessa samasta kyse, ihan hyvä että selvisi.
Tässä vähän lisävaloitusta useampaan kohtaan kerralla; Ollaan tavattu jo noin viisi kertaa ja hieman alle kuukausi ollaan tunnettu. Ja kyllä, olen aika kiinnostunut hänestä ja pelkään että saan siipeeni ja pelkään että saatan ylireagouda ja dumpata liian kevyin perustein.
Ongelma ehkä ei ole se että hän on palvelussa vaan että hän valehteli siitä. Hän kysyi olinko minä vielä siellä ja vastasin että olen mutta piilotettuna sillä hetkellä. Kysyin onko hän siellä ja vastasi että ei ole. Hän ilmeusesti luulee että en sitä saisi selville mutta siihen tarvitaan vain feikki profiili ja miehen profiilin nettiosoite ja avot...tie avoin kyttäykselle. Keskustelu lähti siitä että hän olisi ilmeisesti halunnut että poistun palvelusta mutta sivuutin asian koska jo silloin tiesin että hän valehteli.
Hänen profiilinsa kilometrit vaihtelevat mihin perustan tietoni käytöstä. Profiili on välillä piilotettu ja välillä esillä ja tätä vaihtoa ei voi tehdä kukaan muu kuin profiilin omistaja.
Ap
Teidät incelit tunnistaa aina uskomattomista höpinöistä ja surkeasta suomen kielestä.
Ap, kukaan ei edelleenkään usko sinua naiseksi, mutta et sinä mieskään ole. Olet varmaan se klassinen munaton nillityäjä.
Löysää miesasiamiespaskaa Pasin 42 cm laskeutuneesta peräsuolesta.
No ihmiset nyt puhuu kaikenlaista... kato tekoja mieluummin?
Mistä sä päättelit et on ok tyyppi? Ootte tavannu kaks kertaa, voihan tää olla kiva ja rehellinenkin jätkä, mutta pidä varasi.. ja mitä väliä miksi se nyt sanoi ja teki noin, jos te jatkatte tosta niin toi silti tapahtu. Eli toi että se pyys et sä poistat sen ja sitten itse siellä plärää minkä ehtii.
Ja ei niiden kilometrien perusteella voi päätellä varmaksi että käyttääkö sitä vai ei. Mulla itsellä joskus muuttu kilometrit siitä, että kannoin puhelinta mukana. En ollut avannu tinderiä töissä, mut oli tullu joltain matchilta viesti että "kävit 1 km päässä"
Yks tuttu naimisissa oleva mies kanssa oli tinderissä salaa kun kävi jossain toisella paikkakunnalla, oli silti näyttäny omalla kotipaikkakunnallaan alle km ja käry kävi.
Älä käytä energiaa että koitat jotenkin selvitellä tollasta, kysy suoraan että miks se siellä on jos sua pyys poistamaan. Jos se häiritsee että valehteli ja se on se ongelma niin ei kannata varmaan enää häntä tavata?