Tapailumumiehen arveluttava toiminta
Tapasin tosi ok tyypin (miehen) Tinderissä, muutamat tapaamiset takana, body language workkii myös, nähty viikonloppuisin. Yhteyttä pidetty päivittäin pari viimeistä iltaa parin tunnin puhelujen merkeissä. Nyt mies työmatkalla.
Ja joo, nyt näkyy että pyörii Tinderissä päivittäin. Aiemmin en tätä huomannut mutta kilometrien nyt vaihtuessa etäisyydessä sen näkee. Eikä siinä mitään mutta hän kysyi itse viime tapaamisella olenko vielä Tinderissä. Vastasin että piilotettuna joo mutta en kertonut että oikea syy se, kun tulee niin paljon matchejä että en ehdi niitä hoitamaan. En hänen takiaan vaan sattumalta että juuri nyt näin olen. Kun kysyin onko hän vielä siellä väitti että ei ole. Mikä oli vale.
Hän poisti minut matcheistään kun aloimme käyttämään muita kommunikointivälineitä ja se on kai ihan ok. Nyt kun tuo pikku vale ”lipsahti” aloin ajattelemaan että poisti sen takia etten näen esim. välimatkan muutoksen kautta miten paljon siellä vielä pyörii ja että yleensäkin siellä pyörii. Mutta kun ei tajua että kyllä sen profiilin sieltä esiin saa vaikka olisin poistanut matcheista.
Periaatteessa mielestäni ollaan tosi varhaisessa vaiheessa tässä jutussa joten itse en olisi mitään profiilikeskusteluja halunnut käydä. Että on ihan ok että tässä vaiheessa vielä kumpikin siellä on, aktiivisena tai ei. Mutta se mikä minua nyt tässä painaa on se, että siitä valehdellaan ja selvästikin tilannetta yritetään ainakin jossakin määrin salata. Harmittaa kun muuten tyyppi tosi ok oloinen ja mielelläni olisin treffailua jatkanut. Olenko nyt jotenkin liian nipo jos tästä syystä pistän miehen pihalle?
Kommentit (30)
Et ole liian nipo. Valehtelijat luiskaan. Tinder on täynnä noita etsijöitä.
No pistä. Ethän sä voi luottaa enää. Ja nähtävästi ette kumpikaan ole erityisen ihastuksissanne.
Vaikuttaa epärehelliseltä ja siihen on varmasti syynsä, miksi hän on sinkku.
Ainoa syy poistaa sellainen match, jonka tapailua kuitenkin jatkaa, on sen piilottaminen että päivittelee omaa profiiliaan ja se on aktiivisesti käytössä. Mitään ns hyvää syytä ei ole matchin poistamiseen jos tapailu kuitenkin jatkuu. Hyvin tyypillinen pelimiehen liike. En viitsisi jatkaa tuollaisen tapailua, epärehellinen ei sovellus edes pan0kaveriksi.
"En hänen takiaan vaan sattumalta juuri nyt näin olen" - siis mitä tää tarkottaa? Ja toinen kysymys, miten sä näät sen profiilin, jos ette oo enää match? Miten sen muka saa kaivettua sieltä?
Pitää kyllä varmaan sua varalla jos aktiivisesti selaa sitä tindukkaa vaikka te tapailette.. voiko tossa nyt ees mitään tehdä, eiköhän se valehtelis tosta taas jos kysyisit. Jos olis ihan lääpällää ni ei se olis haku päällä, mitä se ilmeisesti on kun käyttää sitä edelleen.
Mee itekin takas tinderiin? Jos se kysyy siitä ni sano et onhan se itekin siellä. Ja jos siitä ei enää siks kuulu kun sä teet sitä samaa mitä hänkin nii onko iso menetys... ärsyttävää toimintaa ja niin yleistä.
Harmittaa...tuntui että tyyppissä olisi ollut ainesta pidempään juttuun. Ja hänelle oli tärkeää että en olisi enää deittipalvelussa. En sanonut mitään koska mielestäni ei vielä ollut aika poistua. Eli jos ei olisi valehdellut että itse ei enää ole kaikki olisi ok.
Tää palsta workkii nyt sillain ettäs language on suomi emmekä tarvii englishii vaan puhutaanks hei finland kieli?
Vierailija wrote:
Otsikon korjaus Tapailumiehen
Tarkoitat kai "tapailumamumiehen"?
Ihan suomalainen mies on. Tuo että poisti minut matcheista kyllä jo vähän herätti epäilyksiä. Olin ja olen siksi vielä itse Tinderissä koska mielestäni juttu aika uusi enkä vielä ajatellut että sulkisin sen. Nämä jututhan saattaa loppua parin kuukaudenkin päästä.
Mutta pointti on se että hän otti asian puheeksi väitti että ei siellä enää ole ja yritti vakuuttaa minut sieltä myös poistumaan. En sanonut juuta enkä jaata koska mielestäni ei ollut sen aika ja annoin kundin paasata.Mutta paasauksestaan huolimatta hän suellä on ja varmaan luulee etten sitä tiedä. Koomisinta tässä on että asia olisi ok jos ei olisi valehdellut asiasta ja yrittäisi matcheista poistanalla salata sitä minulta.
Oliko poikkeuksellisen vaalea ja 172cm?
Jos mä olisin tavannut miehen vasta kahdesti, niin mulle olisi täysin yhdentekevää onko hän vielä Tinderissä vai ei.
En minä tähän mitään viisaita sanoja osaa sanoa. Lopeta miehen tapailu jos siltä tuntuu, tai jatka hänen tapailuaan jos siltä tuntuu 🤷♀️
Ruskeatukkainen on ja pidempi kui 172 cm. Noin 5 kertaa on tavattu ja muuten ei tule pelimiesviboja paitsi nyt tämä nettisekoilu.
Mitä hän sanoi syyksi matchin poistamisella?
Vierailija wrote:
Koska oltiin yhteyksissa jo puhelimitse (siis vaihdettu numeroita) niin kommunikointi hoitui jo siten niin poisti matcheista. Tämän sanoi syyksi kun kysyin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Koska oltiin yhteyksissa jo puhelimitse (siis vaihdettu numeroita) niin kommunikointi hoitui jo siten niin poisti matcheista. Tämän sanoi syyksi kun kysyin.
Tosi p4sk4 syy, eihän se Match siellä mitenkään estä puhelimen käyttöä. Eli poisti vain jotta et näe mitä hän prifiilillaan tekee. Tai voi muille treffinaisille näyttää puhelimestaan kuinka "ei mulla ole muita matcheja".
Jos jutusta tulisi jotain vakavaa niin kivahan se olisi palata katsomaan alkuperäisestä viestittelyä että miten homma alkoikaan. Vain pelimiehellä on syy poistaa tuolla lailla.
Vai näyttääkö Tinder etäisyyden paikannustietojen perusteella, riippumatta siitä onko toinen edes avannut Tinderiä lähiaikoina?
Vierailija wrote:
Vai näyttääkö Tinder etäisyyden paikannustietojen perusteella, riippumatta siitä onko toinen edes avannut Tinderiä lähiaikoina?
Minulla on se käsitys että kilometrit päivittyy jos avaa sovelluksen, ja ainoastaan silloin. Mutta tätä ongelmaahan tyypillä ei olisi jos olisi pois palvelusta kuten väittää.
Ap
Ole liian nipo. Muita saa etsiä niin kauan kunnes yhdessä sovitaan että aletaan deittailla eksklusiivisesti. Luulisi kaikkien tämän jo tajuavan.
miten näet kilometrit ei-matchiltä?
Otsikon korjaus Tapailumiehen