Vaimolle osa-aikatyö cuckoldingista?
Tapasin pari vuotta sitten ihanan naisen, jonka kanssa haluaisin elää lopun ikäni. Hän on parikymppinen ja selvästi minua nuorempi. Minulla on fetissi, johon hän suhtautuu positiivisesti. Pidän suunnattomasti tuhmista naisista ja cuckoldingista eli naisen vieraissa käynnistä. Näistä asioista pystymme puhumaan avoimesti. Hän kertoo olevansa tuhma ja kiihotun valtavasti.
Ongelma on siinä, että tiedän hänen olevan ujompi kuin mitä hän väittää. Hän ei ole niin seksuaalinen ja avoin kuin minä. Uskon hänen haluavan vain miellyttää minua. Hän ei haluaisi harrastaa myöskään tunteetonta seksiä. Hän on kerran pettänyt minua, ja kun hän kertoi siitä, olin innoissani.
Meillä menee tavallaan hyvin, mutta olen eksyksissä omien tunteideni kanssa. En ole mustasukkainen ja toivon naiseni flirttailevan muiden kanssa ja nauttivan elämästä. Voiko nainen muuttua iän myötä ja haluta vain seksiä muilta miehiltä? Pitäisikö minun yrittää eroon omista poikkeavista mieltymyksistäni? Vaikeata se olisi, jos ei mahdotonta.