Miten menee?
Kommentit (11)
Hyvi. Kiitti ku noteerasit. Kahvia kupissa ja päivä vaalalaudalla. Sulla?
Vierailija wrote:
Lihaskipuisesti. Olin pitkällä sairaslomalla ja sain luvan palata töihin tiistaina. Nyt sattuu vähän sinne sun tänne. Mutta olen tyytyväinen, että saikku loppui ja murtunut luu on alkanut luutua hienosti.
Onneksi olkoon! Ota rauhallisesti, liukasta ulkona.
Tulin just töistä kotiin ja kaffetta täälläkin. Lisäksi täytetty pitaleipä ja Kouvolan salmiakkilakritsia. En ole sitä vielä maistanut, mutta oli ihan pakko ostaa, kun näin sitä kaupassa. Ihanaa, kun on perjantai 😚
Kolme mukillista kahvia juotu, uuni lämmitetty. Nyt ulos puuhastelemaan.
Ihanaa nukkua lämpimässä sängyssä.
Ensimmäistä kahvikupillista tässä juon. Sitten odotellaan taas paketteja. Verkkokauppa lähetti tilauksen viidessä erässä, osa tuli eilen ja loput varmaan tänään. Toisestakin firmasta yritin tilata samaan syssyyn mutta viikko jo mennyt eikä ole edes ilmoitusta tavaran lähettämisestä tullut, joten kai sitten ensi viikolla jatketaan samaa odottelua.
Vierailija wrote:
Kolme mukillista kahvia juotu, uuni lämmitetty. Nyt ulos puuhastelemaan.
Hellan kulmalta pirullista sumppia muki tolkulla.
Huomenta. Kiitos kysymästä, ihan hyvin, vaikka väsynyt olenkin. Jos kupillinen kahvia taas auttaisi. Kiire koulujuttujen kanssa tosin, enkä oikein tiedä kuinka ehdin kaiken tekemään.
Lihaskipuisesti. Olin pitkällä sairaslomalla ja sain luvan palata töihin tiistaina. Nyt sattuu vähän sinne sun tänne. Mutta olen tyytyväinen, että saikku loppui ja murtunut luu on alkanut luutua hienosti.