Meiju Suvas kasvo-operaatiossa vieläkö tunnistat?
Vain elämää -tähti Meiju Suvas, 74, on mennyt ja käväissyt kasvoja kohottavassa operaatiossa. Erotatko mitään kohotusta? Meijuhan on ikinuori muutenkin.
https://www.como.fi/uutiset/vain-elamaa-tahti-meiju-suvas-marssi-kasvo-…
Kommentit (19)
Ai tuo on Meiju Suvas? Katsoin, että Mervi Tapola.
Repesin taas. Kommentit ovat ilomme ja suolomme.
Pure munaan mua ja Mervi Tapola on kyllä... ihan parasta.
Vierailija wrote:
Repesin taas. Kommentit ovat ilomme ja suolomme.
Pure munaan mua ja Mervi Tapola on kyllä... ihan parasta.
Harmi vaan, että täällä häiriköi hiekkahaarojen tosikkoarmeija, joiden elämäntehtävänä on kaiken hauskan poistaminen tältä foorumilta.
Mervi Tapola oli nuorena ihan vetävä pakkaus.
Meiju on fyysisesti niin huonossa kunnossa, että hengästyy pelkästä seisomisesta. Siinä tilanteessa naama on hyvin pieni ongelma.
Vierailija wrote:
Meiju on fyysisesti niin huonossa kunnossa, että hengästyy pelkästä seisomisesta. Siinä tilanteessa naama on hyvin pieni ongelma.
Eikö siis enää keikkaile? Sehän ei ole ihan kevyttä hommaa fyysisestikään.
Meiju on aina näyttänyt samalta, eikä siinä. Hän on kaunis. Mietin vain että syntyikö leoparditunikassaan?
Vai oli Mervi Tapola vetävä tapaus. Mitä hän veti? Kivirekeä vai makkaraa kitusiinsa? Alkoholia ei ainakaan juonut, sen tiedän lähimuistista.
Ottanut jotain hifu-hoitoja mitä lie, mutta ei ka ne veitsettömät ihmeitä teekkään.
No nuorekas on kyllä, vaikka taitaa ap:n kertomassa iässä olla virhe.
Mutta tuo kohotus, eka kuvassa näyttää vähän enemmän siltä että on täällä haisee pieru -ilme, toisessa jo vapautuneempaa hymyä, joten voisi selittyä muutos silläkin.
Vierailija wrote:
Mervi Tapola oli nuorena ihan vetävä pakkaus.
Kyllä. Naamasta näkyi että vedetty on. Oikein kaksin käsin.
Vierailija wrote:
Mutta tuo kohotus, eka kuvassa näyttää vähän enemmän siltä että on täällä haisee pieru -ilme, toisessa jo vapautuneempaa hymyä, joten voisi selittyä muutos silläkin.
Hä
Mitäs hittejä sillä Meijulla muita oli kuin Pure nenään mua? Oliko Mölliendo Cafe ja Kaunotar ja hirviö?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
"Hä"
H
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hä
? Mitäs?
Nuo hoidot vie vaan rahat. Ei auta mitään.
Kyllä saa saman kun flooraa laittaa naamaan.
Mitä me silloin laitettiin naamaan kun flooraa ei ollut?
Pure nenään mua.