Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Feministit paljastavat todelliset kasvonsa: elättäjämies haussa

Vierailija
26.10.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009926790.html

Ketkä yllättyivät? Käsiä ylös.

t. 121212

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt on joku ilman isää kasvanut somepelle. Ei kukaan vähääkään kriittistä ajattelukykyä omaava triggeröidy tuosta.

Vierailija
2/23 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Ja vieläpä käyttävät itse termiä jolla kriittiset miehet kuvasivat elättinaisia :D

Siis, anteeksi, tarkoitan itsenäisiä vahvoja ja tasa-arvoisia boss lady-naisia tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki itseään feministiksi kutsuvat eivät ole feministejä. Tuo provider -malli tulee USA:sta. Ei mikään huono juttu vaatia kompensaatiota raskaudesta, tulojenmenetyksestä jne.

Vierailija
4/23 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi kierros on tullut päätökseen, on palattu taas alkuruutuun.

Vierailija
5/23 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä palstalla miehiä, jotka pystyvät elättämään itsensä lisäksi naisen?

Hätkähdyttävää. 

Arvostin aloittajan vitsiä. :D

Vierailija
6/23 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hätkähdyttävää. 

Joo ei kyllä siinä olisi vaivaistalossa alta aikayksikön kun naiset tuppaa olemaan niin high maintenance.

Vierailija
7/23 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaikki itseään feministiksi kutsuvat eivät ole feministejä. Tuo provider -malli tulee USA:sta. Ei mikään huono juttu vaatia kompensaatiota raskaudesta, tulojenmenetyksestä jne.

Jos sairastuu niin voiko silloinkin vaatia joltain korvauksia? Tai jos olen lyhyempi? Tai muita biologisia asioita joihin toiset eivät voi vaikuttaa? Entä kuka maksaa sinkuille kompensaation?

Vierailija
8/23 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät Ilta-Sanomam jutun naiset mitään feministejä ole. Juurihan tuolla sanottiin, että etsivät elättäjämiestä. Se on aina epäfeminististä

Vierailija
9/23 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole muuta kuin kuvitelmaa itsensä paremmuudesta. Karisee, kun ikää ja viisautta kertyy. 

Vierailija
10/23 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi voimaantuu sisterhood ja decentering men ringissä. Tämä on konservatiivi.

Vierailija
11/23 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei tuo ole muuta kuin kuvitelmaa itsensä paremmuudesta. Karisee, kun ikää ja viisautta kertyy. 

Enemmänkin karisee, kun ulkonäkö karisee. Nyt meikattuna ja tällättynä karvan yli keskiverron näköisenä voi kuvitella että voi vaatia kuuta taivaalta kun miehet ovat valmiita hännystelemään saadakseen pimppiä. Se kun on tärkein asia mitä Pepillä on tarjota ja ainoa syy miksi tuo menisi läpi kenellekään, riippumatta mitä Peppi itse kuvittelee.

Sekin muuttuu, että Pepin ikätovereilla iskee perhekuume päälle ja tavismiehilläkin alkaa olemaan kysyntää. Sitten ei voikaan enää "juu know fact is että mä niinq elän sinkkuna ja oon strong boss city lady eikä miehet kiinnosta paitti ehkä jos joku semmone julkkis 186,5cm tumma succesful man antaa mulla kaiken niin maybe vink vink maybe".

Vierailija
12/23 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap nyt ei silloinkaan naista saisi joten entä sitten...

Vierailija
13/23 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Enemmänkin karisee, kun ulkonäkö karisee. Nyt meikattuna ja tällättynä karvan yli keskiverron näköisenä voi kuvitella että voi vaatia kuuta taivaalta kun miehet ovat valmiita hännystelemään saadakseen pimppiä. Se kun on tärkein asia mitä Pepillä on tarjota ja ainoa syy miksi tuo menisi läpi kenellekään, riippumatta mitä Peppi itse kuvittelee.

Sekin muuttuu, että Pepin ikätovereilla iskee perhekuume päälle ja tavismiehilläkin alkaa olemaan kysyntää. Sitten ei voikaan enää "juu know fact is että mä niinq elän sinkkuna ja oon strong boss city lady eikä miehet kiinnosta paitti ehkä jos joku semmone julkkis 186,5cm tumma succesful man antaa mulla kaiken niin maybe vink vink maybe".

Miten pihalla oot? Decentering men liikkeessä pyritään rajojen vetämiseen ja pitämään niistä kiinni. Liike tukee naisia.

Vierailija
14/23 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hätkähdyttävää. 

Tienaan 4200€/kk, joten puolisoni ei ihan kuole nälkään, mutta mitä nainen toisi elämääni, että suostuisin elättämään häntä? En halua lapsia. En kuluta paljon mitään. 

Nainen voi tarjota seuraa esim. kun mennään lomalle, mutta sitä varten elätän koko naisen? Not gonna happen. 

Vierailija
15/23 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on peppi pitkätussu sulaheisulaheisulahopsansaa.

Vierailija
16/23 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista alkaa vaatia hyvitystä siitä, että meikkaa ja käy kampaajalla. 

Miksi is lam oli mainittu? Sieltäkö se feminismi on tähän hömpötykseen poimittu? Eihän silloin tarvi meikata; kaapu naaman eteen, niin ei tarvi kompensoida ankkahuulia ja tekoripsiä. Jotkut pystyy siihen ilman rahallista korvausta tai kaapuakin, mutta nää on nyt jotain todella voimaantuneita prinsessoja.

Tän täytyy olla joku amerikan pila tai todella heikon itsetunnon tepposia.

Vierailija
17/23 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä lapsellinen tyttö tuo Peppi. Nainen tuo ei ainakaan ole eikä varmaan koskaan tule olemaankaan.

Vierailija
18/23 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunilla ja fiksuilla naisilla on ollut ja tulee olemaan varaa valita. Miksi ottaisivat heikkotasoisen miehen? 

Vierailija
19/23 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen eurosta tuokin jauhaa. Naisen euro voidaan varmasti nostaa miehen euron tasolle sinä päivänä kun Pepin kaltaiset naikkoset tekevät samalla panoksella töitä kuin ne kadehtimansa täyden euron miehet.

Vierailija
20/23 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Pimppiä saa kyllä vähemmän keskiverron näköisiltäkin joten miksi kukaan panisi tuollaista ylimielistä teinin tasolle jäänyttä peppiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme