Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia naisia te muut naiset ihastelette?

Vierailija
26.10.2023 |

Ulkonäöllisesti? Itse ihastelen pitkähköjä naisia, jotka ovat hoikan lihaksikkaita. Esim. Sointu Borg näyttää todella hyvältä. Itse olen persjalkainen, normaalipainoinen 163cm nainen, eikä mielestäni itseni kokoisissa tai pienemmissä naisissa ole mitään upeaa. Pituus ja hoikka lihaksikkuus näyttää upealta naisella. Kunnon meikki ja kynnet kruunaa kokonaisuuden. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäitä naisia. Tyylillä tarkoitan sellaista hillittyä arvokkuutta. Siroja naisia. Tai sopusuhtaisia naisia. Pohdiskelevia naisia. Mystisesti hymyileviä naisia. Melko luonnollisia naisia. 

Vierailija
22/25 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoperseisiä lattarinaisia. Olisin taivaassa, kun sellainen istuisi naamalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on sallitumpaa käyttää nimityksiä persjalkainen ym lyhyistä sitten?? Sanoin siksi noin, koska maun, itseäni taas ärsyttää lyhyenä se että lyhyitä on jotenki sallittua dissaa, kun pitkiä pitäisi kamalasti kehua vaikkei musta olisi kehuttavaa. Miks pitää sanoa että lyhyissä ei ole mitään ihailtavaa ja että lyhyet on persjalkaisia ym?? Samalla lailla pitkät on hongankolistajia. 

Vierailija
24/25 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi on sallitumpaa käyttää nimityksiä persjalkainen ym lyhyistä sitten?? Sanoin siksi noin, koska maun, itseäni taas ärsyttää lyhyenä se että lyhyitä on jotenki sallittua dissaa, kun pitkiä pitäisi kamalasti kehua vaikkei musta olisi kehuttavaa. Miks pitää sanoa että lyhyissä ei ole mitään ihailtavaa ja että lyhyet on persjalkaisia ym?? Samalla lailla pitkät on hongankolistajia. 

Ei ole sen sallitumpaa sekään. Jokainen voi omassa käytöksessään tehdä muutoksen kauniimman puheen suuntaan. Itse olen pitkä enkä silti koe tarvetta haukkua itseäni lyhyempiä. Ehkä sinunkin kannattaa keskittyä kehittämään itsetuntoa eikä haukkua muita?

Vierailija
25/25 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ikäluokkaa oleva näyttelijä Pirkko Hämäläinen on nainen minun makuuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän