Victoria Secrets on siis nyt tämän näköistä
Kommentit (90)
Vierailija wrote:
Sitä ihmettelen, että miksi nämä erilaiset positiiviset eivät koskaan ole ihopositiivisia. Eritasoiset aknet ovat todella yleisiä, ja jatkuvasti näkee kaduilla naisia, jotka ovat meikanneet aknensa piiloon. Miehillä näkee joskus aika pahannäköistäkin aknea irl, mutta miksei näitä ole ikinä muotikuvissa? Ei kai ihotauti nyt niin paljon pahempi juttu ole kuin vakava ylipaino?
Onhan nykyään jo kaiken maailman vitiligomalleja yms. Melkeimpä on vaikea päästä malliksi, jos sinulla EI OLE jonkun sortin poikkeamaa ulkonäössä tai kehossa. Täydellisyys ei enää kelpaa.
Mietin oikeasti, millaiseen maailmaan ainakin mulle itselle "mun maailman suloisin pikku nyytti" tulee kasvamaan.
Mun kaverin 11v. pikkusisko on laihtunut lyhyessä aikaa huomattavan paljon ja viehtynyt "sininen perhonen" emojiin. ja fanittaa Eugenia Cooney'a. Varokaa oikeasti teinien vanhemmat näitä!
Pari nuorta naista tuttavapiirissä fanittaa jotain Tess Holliday'ta.
Sitten joku Dylan Mulvaney ja Jazz Jennings ovat "kova sana" jenkeissä ja kohta varmaan täälläkin.
Mun amerikkalaiset kaverit käyttää jotain uusiopronomineja päästäkseen töihin. Eli sua katsotaan siellä karsaasti, jos sä et merkkaa työhakemukseen myös sitä miksi sä identifioidut ja kehen tai mihin sä tunnet seksuaalista mielenkiintoa. Mä olisin pikkasen shokissa, jos mun työnantaja haluais tietää mun sukupuolielämästä.
Kun mä olin teini, kehopositiivisuus tarkoitti sitä, että jos sulla oli joku vamma, esim. ihosairaus tai toinen tai kummatkin rinnat poistettu tai raajaproteesi ym. asia jolle sä et voinut mitään, niin sä silti olet kaunis ja hyvä ja oikeutettu kauniisiin ja rohkeisiin asioihin ja vaikka työskenteleen mallina ja oikeutettu "kehorauhaan".
Nyt se tarkoittaa sitä, että sä syöt itsesi elefantin painoiseksi ja vaadit että sulle pitää järkätä norsunkokoisia vaatteita ja antaa ilmainen ylimääräinen penkki lentokoneessa vaikka pikkurääpäle ja lapsi, joka tarvitsee vain puolet lentokoneen penkistä, joutuu maksaan koko penkin.
Nykyään jengiltä on kadonnut "aikuismainen kypsyys" ja itsekuri ja sitä pitää sitten vielä "ylistää". On helpompi markkinoida plösöyttään "terveenä, kauniina ja seksikkäänä" kuin myöntää että itsekuri ei riitä terveisiin elämäntapoihin.
Laihduttamiseen ei oikeesti tarvii paljoa. Hyviin tuloksiin pääsee jo sillä että rajoittaa syömisensä 8h. Skippaa iltapalan ja aamiaisen. Pitää n. 15h. yhtämittaisen paastotauon syöpöttelyssä vrk. Sitten ei jämähdä siihen telkkurin tai tietsikan eteen vaan valitsee mieluisan podcastin ja lähtee tunnin kävelylenkille ulos. Tai valitsee lempimusiikkia ja vaikka tanssii puoli tuntia niin saa huomaamattaan cardioo.
Jos naisen vaaka näyttää 3 numeroo, niin hän ei ole terve. Voit itse kokeilla pistämällä 50kg säkin selkääs ja taapertaa sen kanssa koko päivän. Nivelet huutaa hoosiannaa ja ei paljoa huvita nousta siitä sohvalta. Itelle jo 15kg ostosten kantaminen mökillä 5km lähikaupasta tuottaa tuskaa vaikka olen huippukunnossa.
Lihavuutta markkinoidaan koska se on hyvä bisnes. Plösöt pitävät pikaruokaketjuja pystyssä. plösöt pitävät lääkefirmoja pystyssä. Plösöt kuolevat nuorina eivätkä rasita vanhustenhoitoa.
Tässä lisää uutta alusasumainontaa! Seksikästä kaunista ja tervettä joka koossa
https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/rdrA.I80P2LgsedcCGt2YA--/YXBwaWQ9aGln…
Vierailija wrote:
Ihanaa <3 Keskimmäisellä huikea kroppa, mutta hän onkin mies eikä nainen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ihanaa <3 Keskimmäisellä huikea kroppa, mutta hän onkin mies eikä nainen.
Muistaakseni tuo "pullukkarouvakin" joka on "infinifat-huippumalli" eli vaatekoko on yli 7XL on identifioinut itsensä joksikin "fem-trans" henkilöksi eli hän on biologinen nainen joka identifioi itsensä trans-naiseksi tai jotain. Eli niinku biologinen nainen joka identifioi itsensä mieheksi joka kokee olevansa nainen...
Pistää silmään, että laajakokoisimmat yksilöt on alunperin tulleet jostain köyhästä nälkää näkevästä maasta.
Identifioihan Tess Hollidaykin itsensä anoreksiaa sairastavaksi vaikka painaa 600lbs ja on 160cm.
Hän on hyvä "roolimalli" nuorille mallinurasta haaveileville tytöille, että hankkikaa vaan kunnolla läskiä, niin että ette pääse enää kunnolla liikkuun, niin teistä voi tulla plus koon malleja, saatte syödä mitä haluatte ja miten paljon haluatte, eikä tarvii laihduttaa.
Ainoa vaan, että todennäköisemmin kuin että päädyt rikkaaksi malliksi glamourelämään päädyt köyhyyteen liikuntakyvyttömänä erakkona ja sairaana.
Gigillä kroppa ok, mutta naama on susiruma.