Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako kaikki lasta odottavat nykyisin tietää kumpi on tulossa?

Vierailija
26.10.2023 |

Kun minä reilu 20 vuotta sitten sain lapseni (2 kpl) niin emme kysyneet ultrassa, vaan haluttiin yllätyksenä odottaa tuleeko tyttö vai poika. Eka oli sitten tyttö ja toka poika.

Tuli mieleen kun sisareni pojan perheeseen odottavat lasta niin sisareni sanoi että poika syntyy helmikuussa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus aloittajalle: ei.

Kysymys: mitä pahaa siinä on jos haluaa tietää etukäteen, kun se kerran on mahdollista?

Minä halusin tietää. Sukupuolella ei mulle väliä ole, mutta tokihan halusin tietää lapsestani kaiken mahdollisen etukäteen.

Ei ole vaaraa, että liikaa tietäisi. Ei ihmislapsi sentään niin yksinkertainen ole.

Vierailija
22/23 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se lopullinen sukupuoli kuitenkin selviä vasta lapsen kasvaessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se itsestäänselvää että sukupuolen saa tietää? Mun lapsi on syntynyt vuonna 2021 ja meillä oli se yksi ultra raskauden puolivälissä jossa ylipäätään oli mahdollisuus varovasti kysyä sukupuolta. Ultraaja puolihuolimattomasti yritti sitä vilkaista ja sanoi että ehkä tyttö, en ole varma. Ja sillä tiedolla mentiin loppuun asti eli ei me oltu varmoja. Tyttö kyllä syntyi. Oletteko sitten käyneet yksityisellä ultrassa jotka olette halunneet varman tiedon?