Pitääkö Maraboun suklaata vielä boikotoida? (Tokmanni tarjoaisi 6 levyä kympillä!)
Valmistusmaata ei tosin kerrota, ainakaan netissä.
Kommentit (92)
Belgialaista suklaata ainoastaan syön!
Kysy Länkky Lasse Lehtoselta mitä sun pitää tehdä? Hysterian diagnostiikan asiantuntija kertoo miten pitää toimia.
Pitää boikotoida, koska marabou rahoittaa Venäjän hyökkäystä toimimalla ja maksamalla isot verot Venäjällä.
Boikotoin edelleen, myy psykopatiajohtoisessa naapurimaassamme.
Vierailija kirjoitti:
Pitää boikotoida, koska marabou rahoittaa Venäjän hyökkäystä toimimalla ja maksamalla isot verot Venäjällä.
Hienoa, hyvä lisäsyy ostaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää boikotoida, koska marabou rahoittaa Venäjän hyökkäystä toimimalla ja maksamalla isot verot Venäjällä.
Hienoa, hyvä lisäsyy ostaa!
Igor bongattu
Nuo on aika imeliä, kun vertaa Fazerin suklaaseen.
Se maistuu niin paskalta, etten siksi osta.
Ostin 6 levyä, syömättä jää, ei maistu millekään.
Pitää poikotoida ja järkyttävintä oli nyt nähty mainos, jossa puhuttiin Ruotsia. Ikäänkuin marabo olisi ruotsalainen yritys.
Ei ole on myyt aikäpäiviviä sitten ja nykyinen yritys maksaa veronsa Venäjälle.
Muut paitsi suomi pystyy myymään halvalla.