Pitääkö Maraboun suklaata vielä boikotoida? (Tokmanni tarjoaisi 6 levyä kympillä!)
Kommentit (83)
Vierailija wrote:
Katsokaa eilinen a-studio, mitkään pakotteet eivät toimi kun Suomestakin kuljetetaan jatkuvalla syötöllä tavaraa Kazakstaniin josta se kulkeutuu Venäjälle.
Samoin Yle Areenassa viime kuun MOT, missä seurattiin lähettimellä ökyautojen matkaa Suomesta muka Kazakstaniin mutta päätyivätkin Siperiaan.
Jokainen ostamaton boikotinalainen tuote on pois noiden ainoastaan rahaa kumartavien kassasta. Kun me kaikki jättäisimme ne ostamatta kassa kumisisi tyhjää. Kun ei ole varaa boikotoida autofirmaa, niin ainakin marabout jätän ostamatta. Voinpa vielä yhden ruudukon hinnalla mielessäni lällätellä, että ainakaan teidän ökyautoa en osta, jos lottovoiton saan. :)
Tokmanni ja Lidl tyhjentävät varastonsa, uskoisin että siihen tyssää Maraboun myynti.
Etkö osaa itse ajatella mitä haluat kun täällä kyselet muilta mitä sinä haluat?
Tuollaiset boikotoinnit ovat pelkkää jeesustelua. Osta ihmeessä jos haluat.
Kukaan aito sokolaatin rakastaja ei syö marapuuta. Aidolle sokolaatin rakastajalle syytäkään ei tarvitse selittää.
Teboilin boikotin voi ainakin lopettaa. Bensa ei tule enää Venäjältä ja tulot jäävät kaikki Suomeen.
Vierailija wrote:
Teboilin boikotin voi ainakin lopettaa. Bensa ei tule enää Venäjältä ja tulot jäävät kaikki Suomeen.
Teboil-kauppiaat maksavat yleensä Venäläiselle emoyhtiölle vuokramaksuja, kauppapaikkamaksuja ja markkinointimaksuja. Ei liity vain bensaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Teboil-kauppiaat maksavat yleensä Venäläiselle emoyhtiölle vuokramaksuja, kauppapaikkamaksuja ja markkinointimaksuja. Ei liity vain bensaan.
Juu näin oli ennen, enää eivät maksa Venäläiselle emoyhtiölle senttiäkään.
Miksi hitossa pitäisi boikotoida Marabouta, jos siitäsuklaasta vielä itse sattuu tykkäämään? Miksi helvetissä lähdette mukaan tällaisiin tuoteboikotteihi? Aivan naurettavaa touhua. Ajatelkaa itse ja toimikaa omapäisesti. Ihan liikaa jengi menee massa-ajatelun mukana.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miten niin pitääkö? Ihan jokaisen oma valinta kuinka toimii.
Daa daa Iigori vitty syomi
Mikä käännöskone sulla on?
Vaihda se!
SISÄPIIRIN VITSI
Mutta kun ei ole mitään sisäpiiriä.
Aaagh, tarkoitat osastoa. Onko hoitsut mukana tässä?
En osta Marabouta enkä Pepsiä. Pieni juttu ja jotkut voi ajatella ettei vaikuta mihinkään mutta tämä on edes jotain mitä voin pienenä ihmisenä tehdä asian eteen. En halua kyynistyä, haluan uskoa että meidän yksilöiden ratkaisut vaikuttaa. Ja haluan tietää tekeväni oikein.
Pystyn hyvin elämään ilman Marabouta ja Pepsiä, Fazer ja CocaCola riittää.
Ostin tuon tarjouksem marabousuklaita. En jaksa olla joka asiassa valveutunut. Ajattelin nyt itsekkäästi. Oli hyvä tarjous.
Vierailija wrote:
Ei kiinnosta
Kiinnostaa kuitenkin sen verran että kommentoit asioita jotka eivät ole mielestäsi kiinnostavia.
Vierailija wrote:
Mondelez, mihin Marabou myös kuuluu jatkaa liiketoimintaa Venäjällä! Ihan sama, missä suklaa valmistetaan jos sinne toimittavat elintarvikkeita. Jopa Ruotsissa boikotoidaan "omaa suklaata", mutta Suomessa vain ostetaan kun halvalla saa.
Jotkut myy äitinsäkin rahasta, joten meitä on moneen junaan.
Boikotoidaanko me? :o uusi juttu mulle. Tosin en syö suklaata, mutta kai mä tätä meidän, lähellä tuotettua suklaata söisin mielummin kuin jotain ällöttävän makuista suomalaista rasvasuklaata. Mielummin ihan puhdasta sokerisuklaata söisin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei kiinnosta
Kiinnostaa kuitenkin sen verran että kommentoit asioita jotka eivät ole mielestäsi kiinnostavia.
Onko siinä jotain väärää?
Vierailija wrote:
Miksi hitossa pitäisi boikotoida Marabouta, jos siitäsuklaasta vielä itse sattuu tykkäämään? Miksi helvetissä lähdette mukaan tällaisiin tuoteboikotteihi? Aivan naurettavaa touhua. Ajatelkaa itse ja toimikaa omapäisesti. Ihan liikaa jengi menee massa-ajatelun mukana.
Vain rys̀s̀äbotti ei boikotoi marabuuta
SISÄPIIRIN VITSI