Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tällä palstalla löytyy niin vähän ymmärrystä miesten ongelmia kohtaan?

Vierailija
26.10.2023 |

Heti kun joku mies tänne kirjoittaa, niin hänet leimataan siaksi, kiltti tai uli mieheksi, monet naiset kirjoittavat heti parin lauseen perusteella että häneen eivät ainakaan haluaisi tutustua, jne.

Mutta, ei se nyt niin ole että nuo miesten ongelmat ole mistään tuulesta temmattuja. Kyllä naisten hypergamia on tutkittu fakta. Sekä se että suomalaiset naiset menevät naimisiin keskimäärin 30 vuotiana, eikä ne nyt jalat yhdessä siihen asti odottele.

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei miehillä ole kuin yksi ongelma. Sitä kutsutaan naiseksi.

Vierailija
102/122 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne on just kaikkien miesten ongelmia, jos ne on sun ongelmia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ongelma nro 1:

Ylilaudan maksullisuus

Vierailija
104/122 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan kiinnosta

Vierailija
105/122 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aikamoinen ongelma tietysti, jos vehje on minikokoinen ja käyrä, tili on miinuksella eikä uskalla peräkamarista ulos kuin öisin.

Vierailija
106/122 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt, miksi miehet eivät uskoudu toisilleen ja anna toisilleen sosiaalista tukea. Eikö miehen ole joka tapauksessa helpompi ymmärtää toisen miehen tunteita ja murheita? Eihän nanen voi tietää, miltä tuntuu olla mies tässä maailmassa.

Vierailija
107/122 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En täysin allekirjoita ap.n kirjoitusta, mutta onhan täällä takuulla enempi naisia. Ja monen on vaikea nähdä omassa ( tai samaa sukupuolta olevien ) käytöksessä mitään väärää ja ennemmin vierittää syy toiselle.

Syy toiselle? Jos en itse esim tule toimeen tai mitenkään syty tietyn tyyppistä  miehistä. En syytä siitä miehiä. Enkä itseäni. Elän vain sen mukaan mukaan . 

Vierailija
108/122 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn mielestä kaikki naiset haluaa hyvän miehen ja se on väärin. Ja toisekseen se että kaikki naiset harrastavat seksiä ennen avioliittoa on väärin miehiä kohtaan.

ap voisi ensinnäkin miettiä että onko se seksin saanti miehelle ennen avioliittoa huono vai hyvä asia. Veikkaan että suuri osa miehistä haluaa mielummin seksiä jo ennen 30 vuoden ikää. Koska kai samat säännöt molemmille niin miehille kuin naisille. Ja toisaalta kenen kanssa ne miehet nuorena harrastaisi seksiä jos naiset eivät sitä harrastaisi ennen 30v ikää? Paitsi vanhempien naisten mutta tuskin sekään sopisi Aplle.

ja miksi se on väärin että naiset haluavat mahdollisimman mieluisen ja hyvän miehen itselleen. Koettaako ap esittää että naisten pitäisi huolia mikä tahansa mies joka vaan koettaa iskeä häntä. Ihan sama onko mies 30v vanhempi ja täysi alkoholisti tai pahasti narsisti kun naisen nyt vaan pitää huolia mies sellaisena kuin se on. 

miksi naiset eivät saisi olla nirsoja? Eikö se ole vain hyvä että koettaa löytää sopivan puolison. Jos ei valikoi niin sittenhän tulisi paljon niitä huonoja parisuhdekokeiluja ja seksikokeiluja ja aloituksen mukaan nainen menisi niissäkin pilalle.

eli ap mitä sinä oikeastaan haluat naisilta? Oletettavasti olet sitä mieltä että sinun kuuluisi saada itsellesi 20v missi joka on vielä neitsyt. Kun sitä ei noin vaan löydy syyttelet naisia nirsoiksi ja seksiä harrastaneiksi. Ilmeisesti kaikkien naisten pitäisi pysytellä neitsyenä ihan vaan sinua varten. Ja sitten sinä valitsisit mieluisimman naisen ja hänen tulisi sitten suostua sinun kanssasi parisuhteeseen viis omista haluista. Huoh, kasva aikuiseksi ja unohda sadut.

Vierailija
109/122 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisista vapaaehtoisesti sinkut miehet ovat inceleitä, jos mies kettuilee naisille.

Naiset ovat miesvihaajia.

Vierailija
110/122 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ehdotan että jokainen, ja varsinkin nainen, lukee Sanna Ukkolan tämänpäiväisen (26.10.) kolumnin Iltalehdestä. Se on todellakin loistava. Kertoo totuuksia nykyajan naisihmisistä/feministeistä. Ehkä heistä paljastuu ikäviäkin (ihan totta) puolia. Ehkä myös minäminä asennetta. Näin ajattelee täti-ihminen, joka on äskettäin jäänyt eläkkeelle. Ja joka ei ole feministi, ei sinne päinkään!  Arvostan ihmisiä heidän ominaisuuksiensa enkä sukupuolen mukaan. Kivaa päivää kaikille!

Persujen piiriaktiiveja ja muutamaa muuta saman henkistä lukuunottamatta kukaan ei ota Sanna Ukkolaa tosissaan. Sehän on palkattu provokaattori. Pitää olla mediassa juttuja kaikille ja kaikenlaisista näkökulmista.

Vierailija
111/122 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lukuisia ongelmia, mutta "naisten hypergamia" ei ole niistä yksi.

T. mies

Vierailija
112/122 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on onnellisin sinkkuna. Naiset luulevat, että miehet tarvii naisen. Ei tarvita. Wolt tuo ruokaa ja kirkko ei nykyään polta roviolla sinkkumiehiä.

Koittakaa naiset jo tajuta, että miehet ei tee teillä yhtään mitään. Me olemme onnellisia. Miksi ette voi hyväksyä sitä?

Vierailija
113/122 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Niinpä, kun esim. Ylliksellä aivan palvotaan naisia 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Ihanaa että myönnät tämän palstan olevan naisten oma ulílauta... samaa tasoa.

Vierailija
114/122 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Koska naisista vapaaehtoisesti sinkut miehet ovat inceleitä, jos mies kettuilee naisille.

Hienoa että muutkin ovat huomanneet asian.

-miesvihanäkyväksi

Vierailija
115/122 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon varmaan riippuu millaisesta ongelmasta on kyse ja miten ihminen ongelmansa tuo esiin. Luulen, että seuraavilla ketjuavauksilla saisi vahvasti erilaiset reaktiot.

- Olen 55v ja pelottaa miten juuri alkaneissa muutosneuvotteluissa minun käy sekä millainen asemani olisi työmarkkinoilla

- Olen 55v ja naisten nirsouden takia en saa 20-25 vuotta nuoremmilta naisiltä, kun antavat vain top5% miehille

Vierailija
116/122 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

-miesvihanäkyväksi

Joh mies kokee tarvetta kettuilla naisille, niin miten olisi miesvihaa jos en tuota huonoa käytöstä katso hyvällä? 

Vierailija
117/122 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miesten ongelma nro 1:

Ylilaudan maksullisuus

Entä, jos en ole koskan käynyt tuolla kuuluisalla trollifoorumilla? Miten trollifoorumin maksullisuus olisi minulle minkäänlainen ongelma?

Vierailija
118/122 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä minä pokailin kaikkia muijia jotka eivät olleet ihan täysin petolinnun perseen näköisiä. Ehkä se on sulle yllätys, mutta joku 18v janteri jonka hormoonit hyrrää menee kyllä ihan reikä kun reikä asenteella."

Minä kuulun tuohon petolinnun perse -osastoon ulkonäköni perusteella, mutta silti minua ei ole kiinnostanut miehet, jotka ajattelevat minusta "reikä kuin reikä". Vaikutus on sama, jos tuntemattomat miehet kävisi vonkumassa minulta rahaa "anna satanen" tai autoa lainaan.

Vierailija
119/122 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppppp

Vierailija
120/122 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

-miesvihanäkyväksi

Joh mies kokee tarvetta kettuilla naisille, niin miten olisi miesvihaa jos en tuota huonoa käytöstä katso hyvällä? 

Naiset kettuilevat miehillä täällä aivan jatkuvasti. Lasketteko itsenne "inceleiksi" huonon käytöksenne vuoksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä