Huume nimeltä peukku
Koska tähän herätään Suomessa. Ei ole enää pirinistejä, on peukkunistejä. Idästä tulee. Googlatkaa.
Kommentit (21)
Onkohan palstan pöyhynarkki jo vaihtamassa tähän? Narkki varmaan pian itse kertoo kunhan on saanut iltamöyhynsä vedettyä? Onko tämä SE juttu mitä hän seuraavaksi spammaa 24/7?
Yritän vaan herättää kun tästä ei normot tiedä. Tämän takia Tampereellakin on kaikki niin sekaisin. 0.01gr riittää.
Ei alkosta, ei piristä, ei kukasta vaan peukusta.
Väkivalta vaan lisääntyy.
Onnea Ruususen uneen teille kaikille.
Oils turvallisempaa kaikille jos nämä oudot uudet kemikaalisotkut korvattaisiin ihan vaan perinteisillä heroiinilla, amfetamiinilla, MDMAlla jne. Hämmästyttää kyllä miten ihmiset ovat valmiita vetämään ihan mitä vaan yhtään tietämättä sisällöstä.
Huumeiden käyttö aiheuttaa riippuvuutta, vakavia ja pysyviä terveyshaittoja sekä ennenaikaisia kuolemia.
Aloittamalla huumeiden käytön hyväksyt ehdot.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ainetta on peukku?
Peukku kuulostaa hyvältä. Minäkin haluan olla peukkupää!
Ottako kokkeillu työntää peukun persseesseen ja sitten suuhun, kyllä muute pärisee
Vierailija kirjoitti:
Mitä ainetta on peukku?
A-PVP. Hyvää kamaa, nousut omaa luokkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ainetta on peukku?
https://paihdelinkki.fi/tietopankki/tietoiskut/huumeet-ja-muut-paihdytt…
Olisko kuitenkin neukku ja sehän on pahinta paskaa idästä.
Tämä sota hävittiin jo 70-luvulla. Suomessa ei ole huumeongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanko se anukseen?
Toimiihan se perärööriinkin tuuppaamalla.
Sillä peukulla karhukin luovuttaa painimatsin.
Vierailija kirjoitti:
Oils turvallisempaa kaikille jos nämä oudot uudet kemikaalisotkut korvattaisiin ihan vaan perinteisillä heroiinilla, amfetamiinilla, MDMAlla jne. Hämmästyttää kyllä miten ihmiset ovat valmiita vetämään ihan mitä vaan yhtään tietämättä sisällöstä.
Itse en ole kokeillut. Petusteena käytölle oon kullut että pärähtää päähän todella kovaa, eikä piri tunnu peukun jälkeen enää miltään. Oon myös kuullut "ei mulla ole mitään ongelmia tän kanssa, ainoastaan menee kaikki rahat tähän"....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole kokeillut. Petusteena käytölle oon kullut että pärähtää päähän todella kovaa, eikä piri tunnu peukun jälkeen enää miltään. Oon myös kuullut "ei mulla ole mitään ongelmia tän kanssa, ainoastaan menee kaikki rahat tähän"....
Eikä tarvitse arvuutella kuka lukee sun ajatuksia (kaikki lukee)
Tajja haloska tuuppaa myös pveukkua
https://www.google.com/amp/s/www.businessinsider.com/russian-soldiers-g…