Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tullaanko sinua iskemään julkisilla paikoilla?

Vierailija
25.10.2023 |

Minua tullaan, olen vanha ja ylipainoinenkin. Haluaisin olla rauhassa. Kotona on jo mies.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kyllä, mutta iskin heti takaisin.  Joskus poliisi otti molemmat putkaan.

Vierailija
2/51 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, kun en oikein tunne naisten iskutapoja. Ehkä ne vaan tulee juttelemaan ilman sen kummempia tarkoituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä.

N42

Vierailija
4/51 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin - Mutta miksi se on niin, että viehätysvoimaani tuntuu lisäävän se, että jos olen ollut parisuhteessa, niin iasten kiinnostus on ollut huomattavampi kuin sinkkuna ollessa? - Tältä palstalta olen ollut saavani käsityksen, että julksiilla paikoilla tapahtuvaan iskemiseen koskee kaksois-standadi: Sitä pidetään naisten taholta yleisesti hyväkysttynä kun taas miesten osalta osa suhtautuu siihen ehdottoman kielteisesti, ellei tuo julkisen paikka mahdollsita lähellä alkoholin nautintaa e, on esim yökerhioon johjtava jono, tai vaihtoehtosiesti naisen tulee tietää / tauntea mies entuudestaan, jostain, kuten, että mies opiskelee samassa paikassa, jakaa saman työ tai harraste -porukan ja tai on läheisen ystävän veli.

Vierailija
5/51 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Harvoin - Mutta miksi se on niin, että viehätysvoimaani tuntuu lisäävän se, että jos olen ollut parisuhteessa, niin iasten kiinnostus on ollut huomattavampi kuin sinkkuna ollessa? - Tältä palstalta olen ollut saavani käsityksen, että julksiilla paikoilla tapahtuvaan iskemiseen koskee kaksois-standadi: Sitä pidetään naisten taholta yleisesti hyväkysttynä kun taas miesten osalta osa suhtautuu siihen ehdottoman kielteisesti, ellei tuo julkisen paikka mahdollsita lähellä alkoholin nautintaa e, on esim yökerhioon johjtava jono, tai vaihtoehtosiesti naisen tulee tietää / tauntea mies entuudestaan, jostain, kuten, että mies opiskelee samassa paikassa, jakaa saman työ tai harraste -porukan ja tai on läheisen ystävän veli.

En käy yökerhoissa enkä muissakaan anniskelupaikoissa.

Ap

Vierailija
6/51 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ap

Luojan kiitos et ole ainoa nainen, joka mahd. joskus on yrittänyt ilmaista kiinnostuksensa miestä kohtaan. - Eli vaikka sinä olet oman rakkaasi löytänyt ja hän sinut niin edelleen on toivokaiseni mahdollsita, että joku nainen ilmaisisi kiinnostuksensa minua kohtaan tai toisin päin. Ei ole merkitystä kumpi sen lopulta tekee.

Vierailija
7/51 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei ikinä.

N42

Olen 41.

Ap

Vierailija
8/51 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ap

Tutustuttiin netin kautta ja minä olin aktiivisempi osapuoli. En usko, että kumpikaan olisi tullut juttelemaan missään, mies myös viihtyy kotona lukemassa tai leffoja katsomassa.

Ap

Vierailija
9/51 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei ikinä.

N42

Olen 41.

Ap

Näytät varmaan helpolta saaliilta. Minä en ole edes lihava.

N42

Vierailija
10/51 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei ikinä.

N42

Olen 41.

Ap

N42

Miltä sellainen näyttää? Viimeksi oli sadetakki ja vaelluskengät päällä, pipo päässä ja ilman meikkiä.

Ap

Vierailija
11/51 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kesässä joku mies tulee juttelemaan julkisella paikalla kuten puistossa tms. Ei haittaa yhtään, kivoja on kaikki olleet. Viimeksi istuksin tällaisen kanssa yli tunnin.

Vierailija
12/51 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulla. Ehkä syynä on se, että olen julkisilla paikoilla ehkä noin 15 min ja vain niinä päivinä, kun käyn kaupassa. Muuten en ole ollenkaan.

Vierailija
13/51 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ehkä kerran kesässä joku mies tulee juttelemaan julkisella paikalla kuten puistossa tms. Ei haittaa yhtään, kivoja on kaikki olleet. Viimeksi istuksin tällaisen kanssa yli tunnin.

Ei muakaan juttelu haittaisi. Mutta esim. viimeisin yritti kutsua luokseen drinkille ja jankkasi vielä, kun olin kieltäytynyt. 

Ap.

Vierailija
14/51 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap varma että se on iskemistä?

Vierailija
15/51 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei ikinä.

N42

Olen 41.

Ap

N42

Miltä sellainen näyttää? Viimeksi oli sadetakki ja vaelluskengät päällä, pipo päässä ja ilman meikkiä.

Ap

Siltä, että pakkien saaminen on epätodennäköistä. "Tuollaista tavallisen näköistä pullukkaa ei varmaan kukaan ikinä yritä iskeä, niin minäpä kokeilen onneani. Ilahtuu varmaan, kun kerrankin joku mies huomaa."

Vierailija
16/51 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ootko ap varma että se on iskemistä?

Yleensä uskon viattomuuteen ja kuvittelen, että miehet ovat jotenkin neutraaleja. En pidä itseäni mitenkään viehättävänä, olen enemmänkin hyvä jätkä. Sitten tulee kutsuja luokseen ja ihastumisen tunnustuksia.

Ap

Vierailija
17/51 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan mutta nykyään harvemmin kuin ennen.

En ole ollenkaan kaunis mutta (näin minulle on kerrottu) olen helposti lähestyttävän ja ystävällisen näköinen.

Minä olen myös se, jonka puoleen turistit kääntyvät, kun tarvitsevat apua.

N56

Vierailija
18/51 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä vaan mutta nykyään harvemmin kuin ennen.

En ole ollenkaan kaunis mutta (näin minulle on kerrottu) olen helposti lähestyttävän ja ystävällisen näköinen.

Minä olen myös se, jonka puoleen turistit kääntyvät, kun tarvitsevat apua.

N56

Minä 175 cm ja 60 kg, d-kupin rinnat, pyöreä takapuoli, kapea vyötärö, pitkät tuuheat hiukset ja söpöt kasvot. Saan todella paljon katseita, mutta kukaan ei uskalla lähestyä. Paitsi toissakesänä yksi paikallinen deeku kysyi, että menenkö hänen kanssaan naimisiin. Eli ei lähestytä.

Vierailija
19/51 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisi muuttua vähemmän lähestyttäväksi? En kaipaa seuraa.

Vierailija
20/51 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

T: tuntematon 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä