Huutokauppakeisari sanoo asiakkaalle
Että esineen hinta on 20 euroa huutokaupassa ja sitten se saa siitä 80 euroa huutokaupassa. Eli monta sataa % voittoa tulee lähes aina.
Kommentit (102)
Kerran kohtasin erään keräilijän. Huijariksi Akia sanoi. Komppaan kyllä
Vierailija kirjoitti:
Läs ki kuset taja.
miten nii kusettaja? ostaa tavaraa vapaa ehtoisesti ja myy niille joilla on tarve tavaralle. ei pakota ketään ostamaan yhtään tavaraa. ja ja pitää heidänkin saada kulut peittoon ajavat melkein 80 tuhatta km vuodessa ympäri maata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läs ki kuset taja.
miten nii kusettaja? ostaa tavaraa vapaa ehtoisesti ja myy niille joilla on tarve tavaralle. ei pakota ketään ostamaan yhtään tavaraa. ja ja pitää heidänkin saada kulut peittoon ajavat melkein 80 tuhatta km vuodessa ympäri maata.
No saahan ne verotukseen vähennyksinä laittaa kaiken maailman menot ja kulut jne.
Ja täytyyhän siinä aika hyvin rahaa olla ja tulla, jos suunnitelmana oli asua Espanjassa talvet ja kupata huutokaupalla kotimaassa kesäisin.
Ei tämä nyt kateudesta ole kiinni, vaan ahneudesta ja siitä suoranaisesta valehtelusta ja ulinasta, kun eivät muka pärjää, sanojensa mukaan. Kyllä täytyy pärjätä suorastaan loisteliaasti, kaikki eivät voi asustella talvisin aurinkorannoilla. Ja ihan eri asia on esim. Vallu Walpio, kun jossain Turkissa niukilla osan vuodesta elelee ja Suomessa on minikämppä missä ei kai ole edes sähköjä.
Samalla reissulla useasta käyntipaikasta halvalla haalituilla kamoilla täyttyy valtava Mersupaku, kyllä siitä myös bensaan rahansa saa. Ne on itse asiassa kuitattu jo yhdellä kuparipannulla perjantaisin, kun jopa tonnilla huudetaan. Ja euron tai pari siitä itse ovat maksaneet.
Varastointiin ei mene senttiäkään ja asumiskustannukset ovat talossa alhaiset, kun ei korkeita vuokria ole. Markun palkka tulee jo siitä tesinkkituotteesta.
Vierailija kirjoitti:
Läs ki kuset taja.
Sinun käy näköjään kateeksi .ymmärrätkö moukka että ostaminen ja myyminen on VAPAAEHTOISTA...
Vierailija kirjoitti:
Kerran kohtasin erään keräilijän. Huijariksi Akia sanoi. Komppaan kyllä
Kerro miten huijaa . Tavaroitaan hänelle ei kenkään tarvitse halvalla myydä ja jokainen vapaa ehtoisesti huutaa ja maksaa ..Ei mitään huijaamista .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läs ki kuset taja.
No saahan ne verotukseen vähennyksinä laittaa kaiken maailman menot ja kulut jne.
Ja täytyyhän siinä aika hyvin rahaa olla ja tulla, jos suunnitelmana oli asua Espanjassa talvet ja kupata huutokaupalla kotimaassa kesäisin.
Ei tämä nyt kateudesta ole kiinni,
Nyt on niin katkeraa tekstiä että pakko kysyä montako päivää olet yrittäjänä toiminut kun sinne kummalliseen paikkaan nimeltä verottaja saa sun mielest laittaa mitä vain ja se kattaa kaikki kulut/ suuren osan kuluista.
huoh..
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset antavat keisaripariskunnalle melkein ilmaiseksi tavaransa? Nettitarjouksien rehellisyys, huutaako Keisaripari itse jos yleisön huudot ei miellytä?
Antavat siksi että joko ovat tyhmiä tai haluavat eroon roinistaan. Ne netissä myytävät tavarat ovat myyjän omaisuutta ..Ihan vapaasti voivat huutaa itselleen jos hinta ei miellytä ...Tämä on ihan normaalia ja rehellistä ..
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se isoin bisnes ole tuo tv-ohjelma. Ilman tuota ohjelmaa, muutaman satasen voittojen takia ei kukaan pyörisi pitkin Suomea hakemassa jotain kuparipannuja ja kahvikuppeja.
Mistä ne kuparipannut on varastettu kun niitä on niin paljon sillä.
Vierailija kirjoitti:
Muuten jotenkin katsottava ohjelma,mutta ärsyttää suunnattomasti tämä änkyttävä markku,joka nappaa toisten tekijöiden ideat ja lätkäisee niihin tarran design by markku!
Voi reppana tee sinäkin.Tämä on ihan luvallista ....mitä uliset .
Vierailija kirjoitti:
Kau hee ukko ja akka.
Ajatella että olet niin kade että alat arvostelemaan ihmisenä ,kun muuta et moukka voi ..Ala itsekkin huutokaupan pitäjäksi .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se isoin bisnes ole tuo tv-ohjelma. Ilman tuota ohjelmaa, muutaman satasen voittojen takia ei kukaan pyörisi pitkin Suomea hakemassa jotain kuparipannuja ja kahvikuppeja.
Mistä ne kuparipannut on varastettu kun niitä on niin paljon sillä.
Ei ole varastettu ..ihmiset myy niitä pois .Itsekkin vein kipparille 2 hinnaksi laitoin 5e kappale . Rupea sinäkin pannukauppiaaksi .😂
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tuo Aki pukisi päällensä hihallisen t-paidan. Näyttäisi paremmalta!
Sinua moukka varten ei kukaan pukeudu . Ymmärrätkö.
Se tyyli millä Aki ja Heli kauppaa tekevät antaa kieron kuvan,mistään ei saa mitään mikään ei tee kunnolla kauppaansa huutokaupassa,kuitenkin kameralle silmät kiiluen selittää kuinka on hyvää tavaraa tarjolla pitää saada huutokauppaan kunhan saa tarpeeksi halvalla.Kuitenkin ne tavarat on jonkun omaisuutta ja se joku myös tarvii rahaa Aki ei ole ainut,joka sitä tarvii.Kuparipannun hinnankin tietää että se on yli 5e.
Ei missään tapauksessa anna itsestään rehtiä kuvaa kauppiaana eikä myyjänä.
Mitä sinä sillä viisikymppisellä teet ota kymppi ja myö lähdetään.Ja huutokaupassa saa 300e kaupat kannatti kehuu Aki kameralle.Tämä juuri on ärsyttävää pokkana vaan kehtaa sanoa mitä sinä rahalla teet.
On kyllä outoa että ihmiset myy arvotavaraa näille kun varmaan itse myymällä sais moninkertaisen hinnan.
Mulla on em papukaija kannu täysin ehjä,ei tulis mieleenkään näille myydä muutamalla kympillä.
Minkä ihmeen takia näitten naama on joka ikinen päivä jossain lööpeissä,haluavatko itse vai eikö Suomessa ole kiinnostavampaa väkeä.
Mun mielestä toi Aki on hyvännäköinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryhdy ap kokeilemaan yrittämistä, jos tuolla logiikalla keisari tekee suuret voitot. Tuppaa vaan unohtumaan, että sitä roinaa haetaan ympäri maakuntia, valmistellaan huutokauppailtoja, päivitetään verkkokauppaa ja muut työt taustalla. Niitä kutsutaan töiksi. Polttoaine maksaa, työntekijöille pitää maksaa palkkaa ja mielellään vielä itselleenkin.
Ei kun tekemään halvemmilla sisäänostoilla perässä.
Ryhdy sinä tutkimaan ja ottamaan selvää asioista. Tuolla pariskunnalla oli jo ennestään ihan hyvä tulot, mutta kun ohjelma alkoi, muuttui systeemikin koko ajan ahneemmaksi. Ja verotiedoistahan se selvisi, eli valtava pomppaus rikkaaseen luokkaan. Eläkkeelle lähtöä suunnittelivat ja järjestelivät. Tarkoitus oli Fuengirolaan häipyä viisikymppisinä. Itse kertoivat.
Korona sotki suunnitelmat ja siihenkin nuo ahneet saivat 100 000!!!!! Siis vaik
Siinä sulle "salatut" ja suuret verotiedot.
"Heli Palsanmäki tienasi samana vuonna yhteensä 54 574 euroa. Ansiotuloja hänelle kertyi 38 629 euroa ja pääomatuloa 15 945 euroa. Heli sai veronpalautusta 3497 euroa. Pariskunnan tulot ovat olleet viime vuosina laskussa, sillä vuonna 2021 Aki Palsanmäki tienasi yhteensä 80 944 euroa ja Heli Palsanmäki 44 384 euroa.7.11.2024
https://www.iltalehti.fi viihdeuuti...
Aki ja Heli Palsanmäen rankat vuodet: Tulot nousivat - Iltalehti
Tunnearvo ei lisää sen tavaran rahallista arvoa eikö huutokauppa tai muukaan kauppa ole talkootyötä. Jos haluaa todellisen markkina-arvon tavarasta niin se pitää itse myydä suoraan ostajalle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset antavat keisaripariskunnalle melkein ilmaiseksi tavaransa? Nettitarjouksien rehellisyys, huutaako Keisaripari itse jos yleisön huudot ei miellytä?
Viisi tonnia pyysin, mutta kolmekymppiä sain. Ihan tyytyväinen olen kauppaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Kai te nyt herranjestas ymmärrätte, miten yritystä pyöritetään? Yrityksen on tehtävä voittoa pysyäkseen pystyssä.
Aki ilmoittaa tarjouksen, mitä on valmis maksamaan. Myyjä joko hyväksyy tai hylkää tarjouksen. Ei se ketään pakota myymään.
Luuletko tosissasi, että nää ressukat ymmärtää.
Ryhdy sinä tutkimaan ja ottamaan selvää asioista. Tuolla pariskunnalla oli jo ennestään ihan hyvä tulot, mutta kun ohjelma alkoi, muuttui systeemikin koko ajan ahneemmaksi. Ja verotiedoistahan se selvisi, eli valtava pomppaus rikkaaseen luokkaan. Eläkkeelle lähtöä suunnittelivat ja järjestelivät. Tarkoitus oli Fuengirolaan häipyä viisikymppisinä. Itse kertoivat.
Korona sotki suunnitelmat ja siihenkin nuo ahneet saivat 100 000!!!!! Siis vaikka oli ihan varmasti säästössä, köyhällä ei mitään. Happamina palauttivat rahat, kun köyhä kansa nurisi ja lähetti niille vähän "postia".
Nyt sitten nyrpistellään nokkaa, eikä enää pian Arabiatkaan kelpaa, kun on jo alettu myymään kalliita pelikoneita ja jopa autojakin. Tavoitellaan kymmenien tonnien voittoja. Silmät vaan kiiluu ja kuola valuu. Rouva syynää myyjien kämpät perinpohjin ja huutelee lisää lisää, tuo me tarvitaan ja tuo ja tuo, tehtiin hyvät kaupat!
Ja hei, verotettavat tulot muutettiin äkkiä salaisiksi.
-Eri, yrittäjäperheen kasvatti, joten tietoa ja näkemystä on