IL : Li Anderson vastustaa Israelia ja Israelilaisten aseiden hankintaa Suomeen
Anderson vasemmistolle tyypilliseen tapaan puolustaa islamisteja ja suoltaa juutalaisvihaa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c7ec488f-2674-4bfc-b869-1419865ec…
Kommentit (1019)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nyt se Shani Louk on todettu kuolleeksi. Löytynyt luupala, joka todettiin dna-testin mukaan olevan peräisin hänen kallostaan
https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/family-of-german-israeli-s…
😢
Olisikohan Li ja muut kaltaisensa vähän eri mieltä jos suomalaisia nuoria olisi kuollut iskuissa? Tai vaikka oma tytär?
Mistä päättelit, että sitä jotenkin kiinnostaisi suomalaiset
Vierailija wrote:
. Koko ajan tulee lisää kauheuksia ilmi mitä ha mas on tehnyt israelilaisille. Lähteenä Israelin uutislähteet. Trigger warning ra is ka us!
- uunista löydetty vauva joka pai s t ettu elävältä
-naisten ja tyttöjen esittely a l as to mina ga zan kaduilla r a i sk auk sen jälkeen
-r a i s k auksien jälkeen ru u mii den paloittelu var s inkin in tii mi alueilta
- j ou k k ora i sk auksia jotk kestävät tunteja , ja jotka videoidaan , lähetetään uhrin perheelle . Myös läsnä olleita perheenjäseniä / aviomiehiä pakotettu katsomaan vierestä kun vaimo/ tytär j o u kko r aisk attu 30 te ron toimesta.
eipä näy suomen uutisissa. Ihmisten on saatava tietää.
ja sitten nämä muutamat jankkaavat ” Israelin sotarikoksista.” Israel ei käy sotaa tuolla tavalla niinkuin vastapuoli
No mutta eihän nää merkitse mitään kun on kyse juutalaisista. Ihmiset ovat puolensa valinneet. Kumma vaan että ollaan niin kovin humaaneja vaikka nämä hirmuteot kertovat miten paljon heille ilmielävä merkitsee. Ei mitään. Ei edes palestiinalaisten elämä heitäkin on vangittu ja kidutettu Hamasin toimesta. Ja naisen asema noille pas.kiaisille, ei viitsi edes puhua aiheesta kun se on jotain niin sairasta halvelsuntaa ja täydellisen alistavaa. Synnyttämään kelpaavat(mielekkään poikia) ja palvelemaan miehiään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nyt se Shani Louk on todettu kuolleeksi. Löytynyt luupala, joka todettiin dna-testin mukaan olevan peräisin hänen kallostaan
😢
Olisikohan Li ja muut kaltaisensa vähän eri mieltä jos suomalaisia nuoria olisi kuollut iskuissa? Tai vaikka oma tytär?
Niinpä. 🥺 Panttivangeissa on israelilaisten lisäksi 24 eri maan kansalaisia. Tällä kertaa ei suomalaista mikä on ihme.
Kiovassa syntynyt Israelin ensimmäinen naispääministeri lausui aikoinaan viisaasti:
"Rauhansopimus on mahdollinen sen jälkeen, kun arabit rakastavat omia lapsiaan enemmän kuin vihaavat juutalaisia".
Kaikki jotka ovat Israelia vastaan niin huonosti käy
Li stä tulisi hyvä ylipäällikkö.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
. Koko ajan tulee lisää kauheuksia ilmi mitä ha mas on tehnyt israelilaisille. Lähteenä Israelin uutislähteet. Trigger warning ra is ka us!
- uunista löydetty vauva joka pai s t ettu elävältä
-naisten ja tyttöjen esittely a l as to mina ga zan kaduilla r a i sk auk sen jälkeen
-r a i s k auksien jälkeen ru u mii den paloittelu var s inkin in tii mi alueilta
- j ou k k ora i sk auksia jotk kestävät tunteja , ja jotka videoidaan , lähetetään uhrin perheelle . Myös läsnä olleita perheenjäseniä / aviomiehiä pakotettu katsomaan vierestä kun vaimo/ tytär j o u kko r aisk attu 30 te ron toimesta.
eipä näy suomen uutisissa. Ihmisten on saatava tietää.
ja sitten nämä muutamat jankkaavat ” Israelin sotarikoksista.” Israel ei käy sotaa tuolla tavalla niinkuin vastapuoli
YK:n delegaatio katsomaan näitä Hamasin järkyttäviä uhreja. Osahan noista tekijöistä oli kuulemma palestiinalaisia, jotka eivät edes kuulu Hamasiin. Näitä nyt niin kovin säälittäviä viattomia sivullisia ja uhreja eli siviilejä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
😢
Niinpä. 🥺 Panttivangeissa on israelilaisten lisäksi 24 eri maan kansalaisia. Tällä kertaa ei suomalaista mikä on ihme.
Totta . Suomi-Israel kaksoiskansalaisuudet omaaviakin on todella paljon. Jotkut asettuneet Suomeen jotkut Israeliin mutta siellä asuvia Israelilaissuomalaisia perheitä on kyllä paljon joten hyvin olisi voinut sattua uhreiksi . :/
Kuolema terroristeille ja jokaiselle joka on Israelia vastaan
Li on katkera kun ei Israelilainen mies ole huolinut mutta eihän tuota kehtaisi viedä ihmisten ilmoille kuin jätesäkki päässä
Tässä sen taas näkee. Olen Israelin puolella , mutta jos mietin tilannetta jossa olisin vain länsimaisen puolueellisen median varassa , kyllä varmaan itsekin vihaisin israelia. Tietysti. Uutiskuvatkin on pelkkää rauniota jossa pölyn peittämiä lapsia.
itse olen kuitenkin nähnyt myös Pallywood-puolen joka hyvin räikeästi käyttää hyväksi sinisilmäisiä ihmisiä. Tämä ei tarkoita että kieltäisin siviiliuhrit.
olen myös kantani muodostanut lähi -idässä vietettyjen vuosien jälkeen joten olen nähnyt hyvin läheltä asioita , jotka eivät vain pääse läpi maailman nähtäville.Siksi en kykenekään seuraamaan enää Suomen uutisia vaan seuraan ne muualta joissa ei vääristellä ja mustamaalata.
Vierailija wrote:
Li stä tulisi hyvä ylipäällikkö.
Hamaslaisille vaan ei ne huolisi naista tai naisen näköistäkään.
Vierailija wrote:
Kiovassa syntynyt Israelin ensimmäinen naispääministeri lausui aikoinaan viisaasti:
"Rauhansopimus on mahdollinen sen jälkeen, kun arabit rakastavat omia lapsiaan enemmän kuin vihaavat juutalaisia".
Järkkymättä ovat edelleen juutalaisten kansanmurhan puolesta.
Hämmästelin juuri Iltalehden käyttämiä sanamuotoja:
"Palestiinalainen äärijärjestö Hamas teki lauantaiaamuna 7. lokakuuta yllätyshyökkäyksen Israelia vastaan. Israel julisti maahan tämän jälkeen sotatilan.
Yllätyshyökkäyksessään Hamas tunkeutui Gazaa ympäröiville alueille ja tappoi satoja ihmisiä. Lisäksi se otti yli 150 ihmistä panttivangiksi hyökkäyksen ensimmäisinä tunteina."
Siis äärijärjestö? Yllätyshyökkäys? Tappoi? Hyökkäys?
Jos jopa EU pitää Hamasia terroristijärjestönä, niin eikö myös Iltalehti voisi käyttää asianmukaisia sanoja? Vähättelyä, vähättelyä, vähättelyä.
Nautin suuresti, että nyt Venäjä sai omalle takapihalleen rettelöintiä, kun oli itse takapiruna Iranin ja Hamasin kanssa lietsomassa t-iskua. Ilmeisesti myös Kiina saattaa olla mukana, ellei yksi hamaspomo sitten valehtele.
Vierailija wrote:
Eli olisiko Israelin pitänyt antaa asian vaan olla ja hyväksyä nämä kauheudet? Hamas aloitti tämä. Nyt nämä Hamasit vainoavat Juutalaisia ympäri maailman. Ja vasemmisto käy pitämässä puheita näiden mielenosoituksissa ja tukevat heitä. Mikseivät he osoita tukeaan myös Juutalaisille?
Samasta syystä kuin nuo New Yorkin juutalaiset vaativat Palestiinan vapautta eikä Israelin turvallisuutta. Ota selvää.
Ja Hamas ei aloittanut, kymmeniä kuolonuhreja tänäkin vuonna Palestiinan puolella, tuhottuja elinkeinoja, kouluja, kodeistaan häädettyjä länsirannalla. https://en.wikipedia.org/wiki/Timeline_of_the_Israeli%E2%80%93Palestini…
Israel on ylläpitänyt niin kestämätöntä ja julmaa tilannetta että isku oli vääjäämätön, sen mittakaava vain yllätti, ja se ettei Israelin tiedustelupalvelu reagoinut tietoihin tulevasta hyökkäyksestä.
Palestiinalaiset itse ovat pitäneet kestämätöntä tilannetta Israelille. Juutalaisten kansanmurhaa.
Vierailija wrote:
Tässä sen taas näkee. Olen Israelin puolella , mutta jos mietin tilannetta jossa olisin vain länsimaisen puolueellisen median varassa , kyllä varmaan itsekin vihaisin israelia. Tietysti. Uutiskuvatkin on pelkkää rauniota jossa pölyn peittämiä lapsia.
itse olen kuitenkin nähnyt myös Pallywood-puolen joka hyvin räikeästi käyttää hyväksi sinisilmäisiä ihmisiä. Tämä ei tarkoita että kieltäisin siviiliuhrit.
olen myös kantani muodostanut lähi -idässä vietettyjen vuosien jälkeen joten olen nähnyt hyvin läheltä asioita , jotka eivät vain pääse läpi maailman nähtäville.Siksi en kykenekään seuraamaan enää Suomen uutisia vaan seuraan ne muualta joissa ei vääristellä ja mustamaalata.
Varmasti löydät medioita joissa on kirjekurssilta valmistuneita lähi-idän tutkijoita. Se ei muuta faktoja.
Mitä 8000 lapsiuhria parin viikon aikana ja täällä porukka puolustaa Israelin toimintaa ??
Vierailija wrote:
Mitä 8000 lapsiuhria parin viikon aikana ja täällä porukka puolustaa Israelin toimintaa ??
8000 on suuresti liioiteltu, väitteen takana on Hamas. Ja nytkö kaikki uhrit ovat yhtäkkiä muuttuneet lapsiksi?
Dagestanissa sadat ihmiset ryntäsivät eilen lentokentälle etsimään Israelilaisia matkustajia. Parrat pitkinä mennään etsimään tapettavia Jumalan nimeä huutaen. Taitavat olla näitä vihervassareiden aateveljiä nämä mellakoitsijat.