Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL : Li Anderson vastustaa Israelia ja Israelilaisten aseiden hankintaa Suomeen

Vierailija
25.10.2023 |

Anderson vasemmistolle tyypilliseen tapaan puolustaa islamisteja ja suoltaa juutalaisvihaa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c7ec488f-2674-4bfc-b869-1419865ec…

Kommentit (1019)

Vierailija
481/1019 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin!

Olen 10 vuotta sanonut että tämä sota on Eurooppalaisten vika (Mostly UK). Miksi kukaan antaisi tai ostaisi Israelilta aseita tai mitään muutakaan

Nyt on aika eliminoida Israel globaalista ekonomiasta

Vierailija
482/1019 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Hesarin juutalaisviha on oksettavaa.

Juutalaisviha on sun harhoissas

Olet joko sokea tai itsekin antisem…

Koita nyt edes kertoa, että mitä antisemitististä hesari on uutisoinut. Vai valehteletko lämpimiksesi?

Kyllä se valehtelu ihan on hamasin ja kannattajiensa puuhaa.

Vieläkään et osaa kertoa, että mitä antisemitististä hesari on kirjoittanut?

Kerroin joi aiemmin. Enkä ole väittänyt että olisi kirjoittanut antisemitistä. Toiminnan voi tulkita sellaiseksi jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1019 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andersson voisi pitää suuren suunsa kiinni. Hänellä ei ole älyä käsitellä näin hienovaraista asiaa.

Vierailija
484/1019 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Aijaa, no ei ne kyllä mun harhoja ole. Ihan oikeita juttuja ja kommentteja joissa syylistetään aivan väärää tahoa.

Israelin kritisoiminen ei ole juutalaisvihaa

Tämän sodan aikana kyllä se valitettavsti aika usein on. Vai millä selität free Palestine miekkarit joissa huudetaan että gas the jews?

Typerää kirsikanpoimintaa ja kaivonmyrkytystä. Jos joku yksittäinen sekopää menee miekkareihin trollaamaan, se ei tarkoita että Palestiinan puolella olevat yleisesti ottaen olisivat

Yksittäinen? Missä tynnyrissä elät? Kyllä niitä on ollut enemmän kuin muutama ja ympäri Eurooppaakin

Vierailija
485/1019 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi edelleen puhutaan äärijärjestöstä mediassa kun kyse on terrorijärjestöstä joka itsekin luokittelee itsensä uudeksi isikseksi?

Mitä eroa on äärijärjestöllä ja terrorijärjestöllä?

Vierailija
486/1019 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Aijaa, no ei ne kyllä mun harhoja ole. Ihan oikeita juttuja ja kommentteja joissa syylistetään aivan väärää tahoa.

Israelin kritisoiminen ei ole juutalaisvihaa

Tämän sodan aikana kyllä se valitettavsti aika usein on. Vai millä selität free Palestine miekkarit joissa huudetaan että gas the jews?

Ja muutamat liikkeet jo joiden ovelle on tullut kyltti no jews allowed.( Istanbulissa).

Tuossa siitä artikkeli. Kuinkahan maailma älähtäisi, jos esim Lontoossa

Eiköhän olekin. Media vain on selvästi Israelin puolella eikä uutisoi näistä.

Propsit muuten Hesarille että on ollut yllättävänkin neutraali uutisoinnissa.

Vierailija
487/1019 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jeesus varoitti islamin tulosta ja sen pedon kuvasta.

Jeesus ei ollut vastaan islamia.

Todellakin oli. Jokainen joka kieltää Jumalan Pojan on antikristus. Islam kieltää Jeesuksen Jumaluuden ja islamin kannattajat menevät kadotukseen.

Jeesus ei ole Jumala

Jeesus on yhtä Isän kanssa. Kaikki on luotu Jeesuksen kautta. Jeesus polkee jalkoihinsa allahin joka on saatana. Mohammed oli väärä profeetta. Muslimeilla on oikeassa kädessään tai otsassaan bismillah eli pedon merkki. 

Eli Jeesus ja Jumala ovat samaan aikaan olemassa, niinkö? Miksi palvotte Jumalan sij

Jeesus on profeetta islamissa, kun taas kristinuskossa Jeesus on Jumalan inkarnoitunut poika. Kolmiyhteinen jumala ei tarkoita kristinuskossa monijumalaisuutta, kuten islamissa luullaan. Sen voi ajatella rooleina tai jumalan inkarnoitumisena maan päälle. Esim. nainen voi olla äiti, tytär ja isoäiti eli ei ole kolmea eri naista, vaan yhden naisen eri roolit hänen elämässään.

Jos olet muslimi, niin tiesitkö, että islam perustuu juutalaiskristillisyyteen? Koraanin pohjalla on paljon Raamatusta lainattuja kohtia, mutta vääristyneessä muodossa. Islam on saanut alkunsa Itä-Bysantin romahtamisen jälkeen juutalaiskristillisesta lahkosta, joka halusi irtisanoutua kirkon näkemyksistä liittyen juuri kolmiyhteiseen jumaluuteen. Siksi he painottivat kerta toisensa jälkeen, että Jeesus on ylistetty (muhammad) profeetta, mutta ei Jumala,  jumalia on vain yksi. Nämä lauseet ovat nähtävissä Kalliomoskeijan rakenteissa, silloin kun rakennus oli vielä kirkko.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kalliomoskeija

Vierailija
488/1019 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

T e  r r o r i s mi i n vastaaminen hyökkäyksellä on t e r r o r i s m i a.

Olen Lin puolella.

Ja terot kiittävät teitä hölmöjä hissukoita. Tai edes he eivät oikeastaan kiitä.

Vierailija
489/1019 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olen Lin puolella.

Ai. Niinkuin kymmenen vuotta sitten kun taisteltiin is istä vastaan? Oliko brutaalin järjestön hävittämisyritykset ter ro rismia?

On, jos uhreiksi joutuu viattomia siviilejä. Näin oli myös 10 vuotta sitten.

Vierailija
490/1019 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olen Lin puolella.

Ai. Niinkuin kymmenen vuotta sitten kun taisteltiin is istä vastaan? Oliko brutaalin järjestön hävittämisyritykset ter ro rismia?

Sodassa ikävä kyllä tulee siviilejä. Miksi et kritisoi itse tahoja jotka ovat aloittaneet sodan?

Alkoihan tämäkin hamasin brutaalista hyökkäyksestä. 

Vierailija
491/1019 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olen Lin puolella.

Sodassa ikävä kyllä tulee siviilejä. Miksi et kritisoi itse tahoja jotka ovat aloittaneet sodan?

Alkoihan tämäkin hamasin brutaalista hyökkäyksestä

Ei alkanut, oletko oikeasti noin pihalla asioista? Konflikti ollut olemassa vuosikymmeniä.

Jumalauta te sokeat Israel-fanit olette kyllä tietämättömiä. Sivistymättömät lampaat.

Vierailija
492/1019 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti lakoaa nyt teroja tuolla luvatussa maassa. Saavat mitä halusivat, väkivaltaa. Toivottavasti Israel kiihdyttää pommituksia taas tulevana yönä. Kaikki tunnelit tuusan nuuskaksi ja hamasin roistot pois päiviltä. Täältä ei sääliä tipu, hirvittäviä tekoja tekivät 7.10.2023.

Vierailija
493/1019 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi allahi haluaa antaa pyllynsä minun käyttööni? Muhammedkin rukoilee nesteitäni sisäänsä huuliansa lipoen.

Molemmat järkyttäviä pervoja. Allah syö ulostetta taukoamatta.

Vierailija
494/1019 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamasin ainoastaan siviileihin kohdistunut järjetön terroristihyökkäys tämän viimeisimmän sodan aloitti. Ei yksikään sivistysvaltio voisi vain katsella vierestä. Israel on syyllistynyt moniin rikoksiin mutta puhutaan hyvin erilaisista rikoksista. Israelilaiset ei kulje mestaamassa vanhoja mummoja ja levittele niistä videoita uhrien omaan someen.

Vierailija
495/1019 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi vissiin antaa Putenkin tulla tänne ilman vastustusta. Maansa myynyt vassaripelle...

Vierailija
496/1019 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olen Lin puolella.

Ei alkanut, oletko oikeasti noin pihalla asioista? Konflikti ollut olemassa vuosikymmeniä.

Jumalauta vaan itelles. Puhuin tästä sodasta joka alkoi 7.10, en koko lähi-idän menneisyydestä ja tilanteesta. 

Vierailija
497/1019 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Instakin on täynnä noita ” vaadimme tulitaukoa nyt!!”

miksei kukaan vaadi panttivankien palauttamista?

Ensimmäinen asia on että syyttömien tappaminen loppuu, sitten on neuvottelujen aika.

Huom! 400 LASTA päivässä.

Aina otetaan esille nuo lapset, mikä on kyllä ymmörrettävääkin. Mutta jotenkin mennyt jo överiksi tuo nyt tän tapauksen yhteydessä, tuntuu että sillä yritetään perustella hirveästi asioita, että palestiinalaisten ikärakenne on mikä on. Kaiken ikäisten ihmisten elämät ovat arvokkaita. 

Vierailija
498/1019 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommari ajaa hamasin, moskovan ja islamistien etua.

Ei suomen.

Vierailija
499/1019 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olen Lin puolella.

Olet hauska 😂 teet itsestäsi naurunalaisen. Katso peiliin ja mene sitten itse sivistämään ignoranttia takalistoasi. 

Vierailija
500/1019 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olen Lin puolella.

Häh, mitä ihmettä nyt. Nyt puhutaan siis Gazan sodasta lokakuussa 2023. Se alkoi Hamasin brutaalista hyökkäyksestä Israeliin. Jos sitä ei olisi tapahtunut, tätä sotaa ei käytäisi.