IL : Li Anderson vastustaa Israelia ja Israelilaisten aseiden hankintaa Suomeen
Anderson vasemmistolle tyypilliseen tapaan puolustaa islamisteja ja suoltaa juutalaisvihaa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c7ec488f-2674-4bfc-b869-1419865ec…
Kommentit (1019)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jeesus varoitti islamin tulosta ja sen pedon kuvasta.
Jeesus ei ollut vastaan islamia.
Todellakin oli. Jokainen joka kieltää Jumalan Pojan on antikristus. Islam kieltää Jeesuksen Jumaluuden ja islamin kannattajat menevät kadotukseen.
Jeesus ei ole Jumala
Jeesus on yhtä Isän kanssa. Kaikki on luotu Jeesuksen kautta. Jeesus polkee jalkoihinsa allahin joka on saatana. Mohammed oli väärä profeetta. Muslimeilla on oikeassa kädessään tai otsassaan bismillah eli pedon merkki.
Eli Jeesus ja Jumala ovat samaan aikaan olemassa, niinkö? Miksi palvotte Jumalan sijasta Jeesusta, profeettaa? Ette ole itsekkään selvillä asioista. Sä et edes tiedä, mitä bismillah tarkoittaa
Vierailija wrote:
Miten munata presidenttipeli 14 päivässä
Päinvastoin, muut ehdokkaat pistää pään pensaaseen ja odottaa koska sota on Suomessa. Yksi ymmärtää että jos me sallimme kansanmurhan muualla on turha ruikuttaa kun on itse uhrina.
Vierailija wrote:
Sosialismi on antisemiittinen ja ateistinen ideologia. Sekä Neuvostoliitto että DDR tekivät useita puhdistuksia puoluejohdossa juutalaisten eliminoimiseksi.
Aika kova yleistys.
Toki Marx arvosteli kapitalismia, joka on juutalaisten suosiossa, mutta hän oli itsekin juutalainen.
Peto on paljastettu. Se on islam.
Li Andersson saa kitistä keskenään. On hyvä, että tilasimme aseita Israelilta. Ja on hyvä, että tuemme Israelia te--rro--ri--isteja vastaan.
Vierailija wrote:
Sosialismi on antisemiittinen ja ateistinen ideologia. Sekä Neuvostoliitto että DDR tekivät useita puhdistuksia puoluejohdossa juutalaisten eliminoimiseksi.
Asia ei ole ihan noin suoraviivainen, itse asiassa Neuvostoliitto oli hyvin aktiivinen Israelin valtion perustamisessa ja ennen kylmää sotaa sen liittolainen. Myöhemmin USA tuli sen tärkeimmäksi liittolaiseksi ja NL alkoi tukea arabeja sodissa Israelia vastaan.
Nykyäänhän kyllä sosialismissa näkyy tuo antisemiittinen piirre, jonka perimää ihmettelen, miksi? Jos joku asiasta tietävä haluaa valottaa lisää niin kuulisin mielelläni. Onko siihen osasyy juuri se, että jossakin vaiheessa NL ikään kuin siirtyi eri puolelle Israelin kanssa?
Miksi Yk veljeilee Iranin pirun kanssa? Iranin johto tukee vahvasti Hamasia.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Todellakin oli. Jokainen joka kieltää Jumalan Pojan on antikristus. Islam kieltää Jeesuksen Jumaluuden ja islamin kannattajat menevät kadotukseen.
Jeesus ei ole Jumala
Jeesus on yhtä Isän kanssa. Kaikki on luotu Jeesuksen kautta. Jeesus polkee jalkoihinsa allahin joka on saatana. Mohammed oli väärä profeetta. Muslimeilla on oikeassa kädessään tai otsassaan bismillah eli pedon merkki.
Eli Jeesus ja Jumala ovat samaan aikaan olemassa, niinkö? Miksi palvotte Jumalan sij
Ei Jeesus ole profeetta vaan lihaksi tullut Jumala. Jumala on Isä, Poika ja Pyhä Henki. Jumala on yksi mutta samaan aikaan Hän on kolmiyhteinen Jumala.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Asia ei ole ihan noin suoraviivainen, itse asiassa Neuvostoliitto oli hyvin aktiivinen Israelin valtion perustamisessa ja ennen kylmää sotaa sen liittolainen. Myöhemmin USA tuli sen tärkeimmäksi liittolaiseksi ja NL alkoi tukea arabeja sodissa Israelia vastaan.
Nykyäänhän kyllä sosialismissa näkyy tuo antisemiittinen piirre, jonka perimää ihmettelen, miksi? Jos joku asiasta tietävä haluaa valottaa lisää niin kuulisin mielelläni. Onko siihen osasyy juuri se, että jossakin vaiheessa NL ikään kuin siirtyi eri puolelle Israelin kanssa?
Sosialismi ei hyväksy sortorakenteita, vaikka käytännössä stalinismi olikin sortoa.
Isis röllit poistaa taas kohta tämänkin ketju.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jeesus ei ole Jumala
Eli Jeesus ja Jumala ovat samaan aika
Miksi tämä lihaksi tullut Jumala ei tarvitsi Jumalan apua/luvan taikojen tekoon? Miksi hän ei tiennyt, milloin tuomiopäivä on?
Vassareiden juutalaisviha on kyllä jännä, mistä se kumpuaa ?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sosialismi ei hyväksy sortorakenteita, vaikka käytännössä stalinismi olikin sortoa.
Sosialismi on yhtä sortoa itsekin. Ettekö näe sitä vai ettekö halua nähdä?
Vierailija wrote:
Kumpuaa siitä, että on pakko puolustaa jotain ns. Huonommin voivaa.
Jaahas, taas parikymmentä sivua kiihkopersujen höpönlöpöä. Persuthan itse vihaavat j u u t a l a i s i a, mutta toki muslimeja vielä enemmän. Heidän näennäiset Israel-sympatiansa liittyvät vain ja ainoastaan muslimien demonisointiin. Itse vasemmistolaisena tuomitsen toki Hamasin teot kuten myös Israelin suorittaman murhan, kuten jokainen asiat ymmärtävä ihminen. Li Andersson on siis 100% oikeassa.
Vierailija wrote:
Miten munata presidenttipeli 14 päivässä
Joo. Täytyy harmikseni myöntää, että meni Listä nyt maku. Opetusministerinä ollessaan opettajatutuillani meni luottamus häneen, koska ei halunnut kuunnella heitä - alan ammattilaisia - päätöksentekoon liittyen.
Olen silti itse senkin jälkeen pitänyt häntä kuitenkin kohtuu tolkkuna poliitikkona, vaikka olen itse enemmän oikealle kallellani poliittisesti, mutta tulee nyt näistä viimeaikaisista kannanotoista vaikutelma, että on aivan liian vahvasti ideologiansa vallassa. Tuntuu, että ei ajattele itse ollenkaan vaan toistaa vain oman aatteen narratiivia.
Jotenkin jopa lapsellista oli mielestäni se, että vahvasti tuomitsi "Israelin tekemän" sairaalaiskun X-tilillään, mutta kun selvisi, että todennäköisesti se ei ollut vastuussa ko.iskusta, ei korjannut tai pahoitellut viestiään mitenkään. Olisi suoraselkäistä kirjoittaa edes jokin lyhytkin viesti seuraajille, jossa olisi tarkentanut/korjannut aiempaa viestiään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jeesus ei ole Jumala
Koska Jeesus oli maanpäällä ollessaan ihminen, joka teki ihmeitä Pyhän Hengen voimalla. Taivaassa hänelle on hänen Isänsä luovuttanut kaiken vallan ja kaikki alistetaan Jeesuksen jalkojen juureen. Kuitenkaan Isä ei ole hänelle alisteinen, vaan Jeesus luovuttaa vallan takaisin Isälleen kun ihmiset, paholainen ja sen enkelit on tuomittu.
Vierailija wrote:
Jaahas, taas parikymmentä sivua kiihkopersujen höpönlöpöä. Persuthan itse vihaavat j u u t a l a i s i a, mutta toki muslimeja vielä enemmän. Heidän näennäiset Israel-sympatiansa liittyvät vain ja ainoastaan muslimien demonisointiin. Itse vasemmistolaisena tuomitsen toki Hamasin teot kuten myös Israelin suorittaman murhan, kuten jokainen asiat ymmärtävä ihminen. Li Andersson on siis 100% oikeassa.
Minkä Israelin suorittaman murhan?
Ja saisiko sinulta kannanottoa siihen, että miten asia tuolla nyt pitäisi hoitaa?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kumpuaa siitä, että on pakko puolustaa jotain ns. Huonommin voivaa.
Totta kai näin pitää tehdä. Tule pois sieltä 1700-luvulta kun herroja ei paljon kiinnostanut köyhän asia.
Höpsis.