Sinä akateeminen, hyvätuloinen ja lahjakas nainen
Huolisitko sinä mieheksi palomiehen, joka on fyysisesti hyvässä kunnossa. Hyvä itsetunto jne. ja on hyväksynyt itsensä.
Mutta on kuitenkin vähän sellainen perustyhmä amis. Ei mikään älykkö, joka osaa laskea esim. palofysiikan laskut tuosta vain. Tietokoneiden käyttökin vähän hepreaa monelle vanhemman polven palomiehelle.
Epäilen vähän, että loppujenlopuksi harva esim. dippainssinainen huolisi amismiestä...
Kommentit (34)
Koulutustaso ei kerro mitään ihmisen älykkyydestä, sosiaalisista taidoista tai sydämen sivistyksestä. Jos on tunneälyä ja kiva ja luotettava mies, jonka kanssa kemiat kohtaa, niin ei ole mitään väliä mikä on ammatiltaan.
Ystäväksi kyllä tottakai huolisin.
Mutta toinen kysymys on, lähtisinkö rakentamaan yhteistä tulevaisuutta. Ei siksi, että miehen välttämättä pitäisi olla erityisen älykäs. Mutta elämäntavat ja arvot todennäköisesti olisivat liian erilaiset. Ei tämäkään välttämättä näin ole, vaan riippuu esimerkiksi miehen kotitaustasta, verkostoista missä liikkuu ja mitä hän elämältä haluaa.
Älykkyys on seksikästä. En pystyisi elämään tyhmän kanssa, vaikka olisi kuinka komea.
Vatut siitä amistaustasta mutta palomies on AINA TÖISSÄ viikonloput ja illat. En ottaisi.
Olen seurustellut sellaisen kanssa eli periaatteessa kyllä. Mulla vaan ei oikein pinna kestä sitä, jos aikuiselle pitää vääntää rautalangasta ja toistaa samoja asioita monta kertaa.
Pelastaja kelpaa. Mutta ei mies joka ei osaa vähääkään nykysuomea.
Huolisin. Laskujen laskemisen sijaan tärkeämpää itselleni olisi kiinnostus ympäröiviä asioita kohtaan ja keskustelutaito sekä arvot ja kiinnostuksenkohteet, jotka eivät ole suoraan sidoksissa koulutustasoon.
Varmaan, jos meillä olisi jotain yhteistä? Mitä yhteistä minulla voisi olla himpun verran yksinkertaisen, raamikkaan palomiehen kanssa? Mitä hänen kanssaan voi harrastaa ja mistä keskustelisimme?
Olen akateeminen ja hyvätuloinen nainen. Tulot 9500 euroa kuukaudessa. Olen ollut yhdessä vain sellaisten miesten kanssa, joilla on akateeminen koulutus. Saattaisin seurustella kyllä miehen kanssa, jolla koulutuksena ammattikoulu tai AMK.
Vierailija wrote:
Meinaatko että akateemiset naiset haluaa harrastaa miehensä kanssa matikan laskuja ja tietsikkahommia?
Jos olet ihastunut akateemiseen naiseen niin siitä vaan rohkeasti yrittämään. Etköhän sinä ihan tarpeeksi fiksu ole.
No minä kyllä haluan, juuri keskusteltiin viimeksi kategoriateoriasta, mutta nörtit taitaakin olla oma kolmas sukupuolensa...
En ole "dippainssi", ainoastaan oikeus- ja valtiotieteiden tohtori. Puolisoni on sähkömies. Erittäin hyvä sellainen :-) . 25 vuotta onnellista yhdessä oloa tulee täyteen 3 viikon päästä
Vierailija wrote:
Yritin seurustella matalan koulutuksen saaneen miehen kanssa. Ei siitä mitään tullut, kun mies yritti alistaa ja lokkeilla. Jos olet kuitenkin normaali etkä mikään vastaava sikailija ja pystyt keskustelemaan monista asioista kuten maailmanpolitiikasta, niin eipä tuo ammattisi minua haittaisi. Se on kuitenkin rehellinen työ ja ihan arvostettukin, toisin kuin esimerkiksi joku roskakuski.
Alistaa ja lokkeilla, se on se pointti. Näin teki minunkin ei-koulutettu mieheni, siihen päättyi sekin suhde. Muuten olisi ollut ehkä kelpoinenkin mies. Tienasi tuolloin enemmän kuin minä, silti olisi pitänyt saada käyttöönsä minunkin rahavarani. Ja vielä kiukutella ruoan laadusta ja määrästä. En tiedä, onko näillä käytöspiirteillä yhteistä koulutuksen kanssa. Oli tai ei, suhde kumminkin niihin kaatuu.
Kyllä onnistuu jos kemiat kohtaa. Itse olen maisteri ja mies amis. Ei ole ongelmaa meillä.
🇺🇦🇮🇱
En, älykkyyden on oltava ihan vähintään yli 120, mielellään 150 tai yli. Todella tärkeä ominaisuus.