Liian monet pikkujoulut tulossa :(
Työpaikan ja työyhteistyökumppaneiden puolesta noin kuudet odotettavissa. Edelliseen työpaikkaan tuli myös kutsu. Kaveriporukoissa ainakin kahdet ja miehen ystäväpiirillä yhdet. Harrastusporukalla myös pikkujoulu. Vanhojen opiskelukavereiden pikkujoulu.
siis yht. ainakin yksitoista pikkujoulua tulossa.
Kommentit (11)
Mua ärsyttåä myös kun on liikaa kavereita ja joka viikonlopulle ties mitä kissanristiäisiå. Introvertit ja muut rasittavat hyypiöt dumppasin kyllä kavereista. Ei kiinnosta istua jonkun hissukan kanssa kahvilassa.
Voin mennä tuuraamaan. Mulla ei taida olla yksiäkään.
Heh. En edes muista milloin olisin saanut kutsun pikkujouluihin. Oisko ehkä ollu 2013.
Kylläpä on kauheaa olla suosittu..
Mikä ihmeen pakko niihin on mennä, jos on liikaa?
Älä osallistu kaikkiin jos ahdistaa. Harva kyllä jaksaisi noin monet käydä läpi.
Mikä pakko niihin on kaikkiin osallistua??
Minä olen ollut kai vuosituhannen vaihteessa viimeksi pikkujouluissa. Aloin kieltäytyä kutsuista järjestään enkä nyt ole enää vuosikausiin saanut kutsuja. Luojalle kiitos! Niin kauan kuin olin työelämässä, kävin työnantajan tarjoaman jouluaterian syömässä. Olen ollut jo aika pitkään eläkkeellä. Kai täällä eläkeläisyhdistyksetkin pikkujouluja järjestävät, mutta ei huvita mennä. Olen yksi noista yllä mainituista introverttinössöistä. Tosin osaan kyllä keskustella pöytäseurueen kanssa enkä vain nyhjää itsekseni.
Kerrassaan hirvittävää :(
Mulla ois yhdet, mutta en jaksa mennä sinne.
Ap on kyllä todella w t , jos menee kaikkiin.
Jos olisin itse tuossa tilanteessa, miettisin todella vakavasti, millä tavalla väärin minä elämääni elän. Kauheaa!
So? Ei ole pakko osallistua kaikkiin kekkereihin.