Hyviä kokemuksia jostain Suomalaisesta elektroniikkapuolen kaupasta?
Gigantti on anaalista, eikä Power paljoa eroa edukseen. Ei kuitenkaan huvittaisi ulkomailta tilailla takuujuttujen takia. Oisko jollain ehdotuksia mistä voisi olla hyvä ostella?
Kommentit (12)
Tää pätee vain tietokoneisiin. Päätin ostaa uuden vähän tehokkaamman tietokoneen.Halusin sellaisen, johon voi vaihtaa helposti osia jos tulee vika tai haluaa vaan päivittää.
Löysin sellaisen firman kuin Takomo. Sen sivuilla voi valita mieleisensä osat joista ne kokoaa sen koneen. Ei ole halvin vaihtoehto, mutta ihan ylivertainen joka suhteessa muuten. Asiakastyytyväisyydet oli todella korkealla. En ihmettele.
Mutta joo, tää siis pätee vain tietokoneisiin.
Jos ihan peruselektroniikkaa etsii niin prisma ja cittari ovat kelvollisia vaihtoehtoja.
Vierailija wrote:
Mulla tulee mieleen Verkkokauppa.com, mutta vain ikävällä tavalla. En voi suositella.
Parempli se on kuin gigantti.
Vierailija wrote:
Jos ihan peruselektroniikkaa etsii niin prisma ja cittari ovat kelvollisia vaihtoehtoja.
On vähän karut valikoimat joskus, mutta ei tosiaan tuu kukaan nulikkatyrkyttämään roinaa.
Amazon.de on hyvä asiakaspalvelu ja usein suomea halvemmat hinnat.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mulla tulee mieleen Verkkokauppa.com, mutta vain ikävällä tavalla. En voi suositella.
Täpärästi. Takuuasioissa ne on kyllä aika ahteria porukkaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ehkä mutta noiden änkyröinti viallisten tuotteiden kanssa ei varsinaisesti nosta saldoa positiiviselle puolelle. Tämä on siis oma kokemus joka saattaa toki olla yksittäistapaus. Ostan noilta tuotteita edelleen mutten kuvittele että noiden ns. takuut merkitsee välttämättä mitään. Gigantti toki on vielä huonompi. Voi sieltäkin ostaa mutta turha kuvitella että ongelmien sattuessa kaikki sujuisi sujuvasti kuten voisi kuvitella.
Vierailija wrote:
Tarviiko oikeesti osata saksaa? Jos tarttee niin se on aika iso ongelma.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei tarvitse, englannillakin pärjää.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
On siellä sivut englanniksikin. Riippunee kyllä tuotteesta onko esim. kuvaukset englanniksi vai saksaksi. Jännä muuten ettei nuo ohjaa lähimpään eli amazon.se :n suomalaisia, tai tee sitä varattua suomilokalisaatiota valmiiksi.