Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Homekammoisen perheenäidin päähänpisto: pakotti perheensä julkisiin soodapeseytymisisiin koska olivat mukamas homeen saastuttamia

Vierailija
21.05.2023 |

Kuinka pahasti voikaan hämärtyä todellisuus ja kuvitelmat keskenään, sopii kysyä!

Kommentit (10)

Vierailija
2/10 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen vian tarvitse olla iso, kun se on päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jutun ja oli kyllä aika sakea mamma. Suuri sääli, että hiljalleen sai osan lapsistakin mukaan tuohon (monta lasta perheessä).

Vierailija
4/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista touhua, kuin koronarokotteiden mikrosirut.

Vierailija
5/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaista touhua, kuin koronarokotteiden mikrosirut.

Pikemminkin rokottamattomien terveiden ihmisten sairaalloinen pelkääminen.

Vierailija
6/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon ensimmäisen sanan väärin.

Vierailija
7/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ruuvi täytyy kyllä olla löysällä kun tuollaista keksii..

Vierailija
8/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä oli lähes 5.5 miljoonaa ihmistä tässä kun kuvitteli, että paperilappu naaman edessä estää tappavan viruksen tarttumisen ja että siihen kuolee aivan kaikki oli sukupuoli, terveydentila, immuniteetti jne mikä tahansa.  Että en nyt lähtisi arvostelemaan häntäkään kun itse olette juuri vasta vetäneet päänne puskasta ja haistaneet happea. 

Vierailija
9/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen vian tarvitse olla iso, kun se on päässä.

millin heitto päässä niin se on jo metrin heitto käsissä

Vierailija
10/10 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä oli lähes 5.5 miljoonaa ihmistä tässä kun kuvitteli, että paperilappu naaman edessä estää tappavan viruksen tarttumisen ja että siihen kuolee aivan kaikki oli sukupuoli, terveydentila, immuniteetti jne mikä tahansa.  Että en nyt lähtisi arvostelemaan häntäkään kun itse olette juuri vasta vetäneet päänne puskasta ja haistaneet happea. 

No minä oon töissä pitänyt maskia lähes jatkuvasti parikymmentä vuotta, pikkasen naurattaa nää maskikammoiset jotka ei saa se naamalla suunnilleen happea ollenkaan ja vakavat terveyshaitat tulee jos jonkun bussimatkan tai kauppareissun ajan pitäisi pitää tavan maskia. On kyllä ihan henkistä se hengenahdistus. Ja tottakai noi estää pahimmat pisaratartunnat, nimenomaan ulospäin eli toisia suojellaan. Piikkiproteiinien tarttumista rokotetuista pelätään jne, kukahan se olikaan taas se hysteerikko?