IS: Sampanja-Sanna käyttänyt kalleimman tason exclusive-ökylimusiinia
Kommentit (178)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
kovin vaikeaa persuleilla...marin on kunnolla päässyt näitten hölmöläisten ihon alle...
en mä nyt tiiä onks nää persui, luulottelen itselleni jotta mirkhe+kumppanit on asialla... joku niistä yksinpuhelee
Nämä ovat nimenomaan persuja jotka kateellisena mouruaa, vaikka se ei vaikuta mihinkään. Näyttävät vaan entistä typerämmältä ja sekavalta. Häpäisevät omaa sakkia kun kaikkia pidetään samanlaisina.
Kyllä pistää vihaksi! Mulle ihan sama jos joku Madonna ajaa limusiinilla koska on sen itse ansainnut eikä ole multa pois. Mutta TUO! Ei ole tehnyt muuta kuin tuhonnut kokonaisen maan!
Ei minua niinkään naurata se, mitä Sanna tekee, vaan se että yhä edelleen löytyy kyllin typeriä ihmisiä, että uskovat tähän opportunistiin. Ei se kuulkaa köyhät ole koskaan teistä piitannut, lyö märkää rättiä naamaanne ja silti porukka hurraa. Kyllä kommari on tyhmä, ei voi muuta sanoa.
Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista – Se ei meille käy"
Anna rasisti sitä halpaa bensaa.. 😄😄😄😄
Spermaturpa lupasi poistaa pakko ruotsin.. Voi ekko miksi et poistanut..
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
kovin vaikeaa persuleilla...marin on kunnolla päässyt näitten hölmöläisten ihon alle...
en mä nyt tiiä onks nää persui, luulottelen itselleni jotta mirkhe+kumppanit on asialla... joku niistä yksinpuhelee
Nämä ovat nimenomaan persuja jotka kateellisena mouruaa, vaikka se ei vaikuta mihinkään. Näyttävät vaan entistä typerämmältä ja sekavalta. Häpäisevät omaa sakkia kun kaikkia pidetään samanlaisina.
Ise ovat oman leimansa aiheuttaneet puheillaan ym. Kaikki samaa puuroa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Aina vaan hullummilla asioilla yrittää Sanna muistuttaa olemassaolostaan. Kyllä on katkera kalkki faneillekin, kun tuli ajolähtö hallituksesta, politiikasta ja Suomesta. Tirsk!🤭😄
Mikä ajolähtö, et näemmä tiedä sanan merkitystä. Asuu Suomessa ja tekee työmatkat täältä käsin, miksi valehtelet?
Kyllähän sen piti lähtee ja lujaa pääministeriytensä jälkeen. Ei tullut NATOn pääsihteeri eikä eu-huippupaikoja. Tuli puhuva pää. Miksei poliitikko jatkanut politiikassa, eikös se siinä halua vaikuttaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
"Tätä mieltähän vasemmisto on. Merja Kyllönenkin laittoi heti vittuilukuvan kun Sanna oli julkkisbileissä"
No vasemmiston vielä ymmärrän mutta sitä on hankala ymmärtää että kaikki persu-kokoomuslaisetkin kokoontuvat tänne ihmettelemään miten se Sanna nyt noin onkin saanut rahaa ja menestystä. Siis sitä samaa mitä itsekin vimmatusti jahtaavat.
Sannan menestys on rahoitettu suomalaisten veronmaksajien rahoilla. Nyt hän nauttii niiden rahojen hedelmistä. Kunnon porvarit hankkivat itse rahansa.
Poliitikko ei siis saa poliittisen uran jälkeen mennä muihin töihin (saati menestyä niissä) vaan pitää vaan elää edelleen kansan rahoilla sopeutumiseläkkeellä?
Sannan poliittinen ura oli lähinnä naurettava jos ei olisi s
Köyhä Sipiläkin joutui jäämään sopeutumiseläkkeelle valtion piikkiin. Kansa maksaa.
Vierailija wrote:
Suomi oli varakas maa kun Marin aloitti pääministerinä mutta ei enää kun lopetti, kaikesta pitää nyt leikata.
Samanlainen pröystäily jatkuu nyt yksityisesti.
Korona pysäytti ja sulki lähes koko maailman, kun Marinin hallitus aloitti. Venäjä hyökkäsi Ukrainaan ja aiheutti kaupan romahtamisen ja ennennäkemättömän hintojen nousun Marinin hallituksen puolivälissä. Onneksi hallitusta johti silloin johtaja, jolla oli ”munaa” eikä mikään vellihousu, joka ei osaa kuin virnistellä, jos joutuu yllättäen ilman ohjausta sanomaan jotakin.
Voi voi sentään, kun kokoomuspersuilla on nyt paha mieli. :D
IS talouden- ja politiikantoimituksessa on nyt vahvasti ahdistunut ilmapiiri kun Marin menee elämässään eteenpäin ja maalitettavaksi pitää keksiä joku muu. :D
Apuva, apuuva! Tulee niin paha olo kun toisilla menee paremmin kuin itsellä! Byääähääää...
Vierailija wrote:
IS talouden- ja politiikantoimituksessa on nyt vahvasti ahdistunut ilmapiiri kun Marin menee elämässään eteenpäin ja maalitettavaksi pitää keksiä joku muu. :D
Siellä sitä kiljahdellaan kimeästi ja hypähdellään näppisten edessä kun yritetään keksiä keskiverto kokoomuspersuretardia kiihottavia uutisia Marinista. Tirsk!
hahahaa...Pölhö-Kustaat vemputtaa vielä Marinin perään vaikka häntä tuskin ääliöiden kitinä enää saavuttaa.
Perssuolinkaisten itku on musiikkia korvilleni! Lisää näitä!
Vierailija wrote:
Sosialisti on aina materialisti 🥳
Kylläpä ottaa koville Mariniin menestys 😂 Lopeta jo tuo ulina!
Pensa on nykyjään niin kallista että on halavempi ajella limusiinilla.
Vierailija wrote:
Kyllä pistää vihaksi! Mulle ihan sama jos joku Madonna ajaa limusiinilla koska on sen itse ansainnut eikä ole multa pois. Mutta TUO! Ei ole tehnyt muuta kuin tuhonnut kokonaisen maan!
Tämähän onkin ollut kautta historian sosialistijohtajien syvin olemus.
Tuhota maa ja sen väestö ja porhaltaa limusiineilla ja kylpeä kultaisessa kylpyammeessa smaragdikylvyssä orjien palveltavana. Levittää kuvia itsestään mitä kadehdittavammissa yhteyksissä, ratsastamassa ilman paitaa, vetämässä leukoja ja poseeraamassa upeissa ympäristöissä ja tosi hienossa seurassa.
Mikä ajolähtö, et näemmä tiedä sanan merkitystä. Asuu Suomessa ja tekee työmatkat täältä käsin, miksi valehtelet?