Minkä väriset asusteet vaalean vihreän toppatakin kanssa?
Vaikeaa tämä. Aina ollut mustia takkeja, nyt houkuttaa ihana vaalean vihreä. Mutta, minkä värinen pipo ja hanskat?
Kommentit (29)
Etsi vaikka värikartta googlesta, jossa päävärinä tuo takin vihreä, ja katso siitä millaisia tehostevärejä voisi sopia kylkeen.
Mene peilin eteen ja kerää eri värisi huiveja tai mitä vain kankaita ja katso sitten, mikä sopii naamaasi parhainten.
Vierailija wrote:
Beige, vaaleanharmaa, musta, oranssi, keltainen. Aika monikäyttöinen väri!
Vaaleanvihreä takki ja oranssit tai keltaiset asusteet? No, minä kyllä miettisin kahteen kertaan noita vaihtoehtoja, vaikka kannatankin värejä tähän harmaaseen talveen:-)
Minun mielestäni (nämähän ovat makuasioita, mutta vastaan, kun kerran kysytään) kannattaisi kokeilla saman värin eri sävyjä. Esimerkiksi itselläni on pinkki takki ja sen kanssa viininpunaiset asusteet. Keltainen saisi minut näyttämään ihan päiväkotilapselta, mielestäni. Vaaleanvihreän kanssa sopisi tummanvihreä tai petrooli.
Mutta kiitos positiivisesta kysymyksestä palstatrollien ja negatiivisuuden keskellä!
Sellaisia tumman nougat'n -vaalean ruskean eri sävyjä.
Takkia ei vielä ole, joten en pääse testaamaan takin kanssa. Jos vihreän sävyiset asusteet, meneeköhän liian vihreäksi?
Jotain neutraalia mielummin, entä liian värikästä. Jo vihreä takki on iso harppaus ikuisesta mustasta. Jotenkin kauniit vihreän sävyt nyt vaan houkuttaa, ja löyty ihanan värinen takki. Se siis vielä tilaamatta, toivottavasti en loppujen lopuksi päädy kuitenkin tilaamaan ikuista mustaa vaan pysyn vihreässä.
Riippuu tietenkin vähän siitä, että onko kyseessä enemmän minttuun vai esim. koivunlehteen taittava vaaleavihreä. Pääsääntönä vastavärit sopivat toisiinsa, koska kirkastavat ja korostavat toisiaan.
Korallinväriset housut - Karibiaa talven keskelle.
Mä ostaisin luonnonvalkoiset. Raikas ja tosi nätti yhdistelmä valkoinen ja vihreä.
Mustat housut sopivat hyvin vaaleanvihreän takin kanssa.
Suomen talveen ei vaaleanvihreä istu.
Huurteinen, kylmä pinkki olisi aivan ihana vaikkapa vain käsineinä.
Vierailija wrote:
Suomen talveen ei vaaleanvihreä istu.
Tai jos on harmaalla taitettu niin sellainen paremminkin, ja siihen sitten asusteet mitä sattuu olemaan, mustat ruskeat kai yleensä.
Beige, vaaleanharmaa, musta, oranssi, keltainen. Aika monikäyttöinen väri!