Vaimoni otti poskeen heti aamulla.
Kommentit (26)
Oliko tämä se sama "vaimo" josta eilen puhuit, eli se sun pumpattava muovinukke?
Vierailija wrote:
Oliko tämä se sama "vaimo" josta eilen puhuit, eli se sun pumpattava muovinukke?
Eiole pumpattava. Silikoninen real doll. Ehtaa 'lihaa' koko ajan.
Vierailija wrote:
Ei kun ihan oikea nainen voitko ymmärtää että miehillä on oma vaimo vaaikka sinulla ei ole.
Satua, tuollaista tekevät vain tyttöystävät, mutta ei ainakaan suomalaiset vaimot.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei kun ihan oikea nainen voitko ymmärtää että miehillä on oma vaimo vaaikka sinulla ei ole.
Nice story bro. Silti keksitty, kukaan ei puhuisi "oma vaimo". Vai onko teillä jotain "yhteisiäkin" vaimoja siellä, kun asiaa pitää noin alleviivata?
Sama tyyppi eilen kertoili ihan hulluja seksifantasioitaan tästä "vaimostaan". Voi se olla toki real doll, jos mies on monta vuotta säästänyt sellaiseen.
Kerrotko vielä keneltä otti suihin, naapurilta, putkimieheltä vai lehdenjakajalta??
Vaimosi täytti velvollisuutensa ja jos nieli, niin käytti oikeutensa. Hieno homma!
Vierailija wrote:
Sulla on kyllä hyvä vaimo.
Tahtoo kanssa ;()
Otan suihin mieheltäni harva se päivä. Onko se nyt jokin ihmeellinen juttu.
T: vaimo
Vierailija wrote:
On se.
Vierailija wrote:
Esko 57v. kirjoittelee naisena siellä.
Vierailija wrote:
Todellakin on. Varmasti suurinta osaa naisista ei kiinnosta ottaa suihin. Ainakaan vaimoilla ja vielä vähemmän vaimoilla, joilla lapsikiintiö täynnä. Terveisin. Viimeksi 8 vuotta sitten suihinoton loppuun saakka saanut. Ei tosin silloinkaan saanu suuhun laueta mut kuitenki.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Esko 57v. kirjoittelee naisena siellä.
Seija 61v. kateellisena siellä kiukuttelee.
Mulla avovaimo teki saman. Ja avovaimona pysyykin, jotta homma jatkuu!
Mikä ihme juttu toi nyt on. Ei kai kukaan ole sellaisen vaimon kanssa, joka ei ota suihin, kun miehellä tekee mieli. Tai miehen kanssa, joka nuolee naisella orgasmin kun vaimo haluaa. Ihmeellisiä suhteita teillä, jos toinen ei suostu tyydyttämään ja huolehtimaan toisen tarpeista. Onneksi oma vaimo ymmärtää, samoin minä hänen tarpeitaan.
Vierailija wrote:
Mikä ihme juttu toi nyt on. Ei kai kukaan ole sellaisen vaimon kanssa, joka ei ota suihin, kun miehellä tekee mieli. Tai miehen kanssa, joka nuolee naisella orgasmin kun vaimo haluaa. Ihmeellisiä suhteita teillä, jos toinen ei suostu tyydyttämään ja huolehtimaan toisen tarpeista. Onneksi oma vaimo ymmärtää, samoin minä hänen tarpeitaan.
Jengi näköjään alapeukuttaa tätä. Mielestäni osui naulankantaan kirjoitus. Täytyy lukea toista kun avointa kirjaa ja tyydyttää toisen tarpeet. Pitkän parisuhteen perusasiat on näköjään toisilla täysin hukassa. Nykyään ollaan vaan minä, minä, minä.
Kyllä meilläkin pitkässä liitossa tyydytämme toisemme aina kun vähänkin haluttaa, ja tavalla millä kulloinkin toinen haluaa.
Noin sen pitääkin mennä, muuten järjetön liitto vain kämppiksinä.
Ou jee!
Nielikö?