Onko kukaan koskaan katsonut "Supernatural" sarjaa?
Rakastan miten tässä sarjassa tuodaan kaikki myyttisiä legendoja esille, Jumalia, taruolentoja, enkeleitä, demoneja ja sitä itse mytologiaa myös selitetään hyvin kaikissa tapauksissa
Kommentit (37)
Yksi asia minua sarjassa häiritsee. Enkelit ja demonit käyttävät ihmisastiaa maanpäällä, mutta jostain syystä samaa ihmisastiaa käytetään kuitenkin myös helvetissä ja taivaassa. Miksi he eivät olisi omassa luonnollisessa muodossaan näissä paikoissa?
Oli lempisarjani mutta olisi pitänyt lopettaa jo 5 kauden jälkeen. Samaa kehää kiersivät kausitolkulla ja alun urbaanit legendat unohtui. Oli pelkkiä demoneja. En edes katsonut viimeistä kautta.
Tätä sarjaahan ei suomi tvssä oo paljoa näkynyt. Kiinnostaisi kuitenkin. Mistä ootte jaksonne katsonut?
Oli lempisarjani mutta jo 5 kauden jälkeen alkaa kiertämään kehää ja urbaanit legendat jää sivuun. En koskaan katsonut viimeistä kautta loppuun. Ekat kolme kautta timanttia 👍
Olen nähnyt muutaman kauden. Ihme, että tätäkin tehtiin se 15 kautta.
Kunnon pehmop o r n o sarja. Silmäniloa naisille ei mitään sisältöä.
Hyvä sarja ja kiva kun oli niin monta tuotantokautta. Riitti katsottavaa. :)
Oon katsonut nyt alusta asti ja 10 kautta löytyy dvdllä. On ollut ihan ok, vaikka tylsiäkin jaksoja on ollut. Saa nähdä miten sarja muuttuu kausia edetessä. Minä muistaakseni tykkäsin enkeli ja Jeesus jutuista. Onhan se tää kristillisyys missä meidän puhdas henkisyys.
Ei varmaan kukaan katsonut. Silti sitä näytettiin kausi toisensa jälkeen, vaikka kukaan ei katsonut. Sehän on tapana.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kukaan ei ole koskaan katsonut yhtä maailman suosituimmista ja pitkäkestoisimmista sarjoista.
Ei ole lähelläkkään pitkäkestoisimmista sarjoista.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-usan-pitkaikaisimmat-tv-sarjat-k…
Kripken käsikirjoittama alkuperäinen tarina, eli ensimmäiset 5 kautta oli timanttia.
Mutta sitten rahankiilto silmissä tarinaa jatkettiin väkisin seuraaville kausille, eikä taso yltänyt enää lähellekään alkuperäistä.
Jos tätä sarjaa katsoo uudelleen, kannattaa lopettaa toisto minuuttia ennen vitoskauden viimeisen jakson loppua ja todeta että olipa hyvä sarja ja hieno päätös.
Tässä sarjassa oli sitä "jotain". Seurasin televisiosta ja olihan se vähän kuin takaisin lapsuudessa kun aina odotti viikonloppua ja piirrettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kukaan ei ole koskaan katsonut yhtä maailman suosituimmista ja pitkäkestoisimmista sarjoista.
Ridge Forrester nauraa tällaisille lilliputtisarjoille.
Hitaan alun jälkeen 1 kaudesta ja nyt kohta eka kausi katsottu, niin meno paranee. Isän kohtaaminen ja pääpahikset astuu mukaan juoneen sekä vähän pitempää monien kausien mittaista juoni kuviota. Jännittää seurata miten veljekset saavat äitinsä murhanneen demonin kiikkiin.
Hyvä sarja on, vaikka vähän turha roisi ajoittain. Kristillisyyskin mukana varsinkin myöhemmillä jaksoilla.
Olen Helsingissä asuva tutkija, enkä katso mitään reality-sarjoja, mutta olen katsonut Supernaturalin.