Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan koskaan katsonut "Supernatural" sarjaa?

Vierailija
24.10.2023 |

Rakastan miten tässä sarjassa tuodaan kaikki myyttisiä legendoja esille, Jumalia, taruolentoja, enkeleitä, demoneja ja sitä itse mytologiaa myös selitetään hyvin kaikissa tapauksissa

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Juuri sellainen roskasarja jota av mammojen kaltaiset junttimuijat katsoo.

Olen Helsingissä asuva tutkija, enkä katso mitään reality-sarjoja, mutta olen katsonut Supernaturalin.

Vierailija
22/37 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia minua sarjassa häiritsee. Enkelit ja demonit käyttävät ihmisastiaa maanpäällä, mutta jostain syystä samaa ihmisastiaa käytetään kuitenkin myös helvetissä ja taivaassa. Miksi he eivät olisi omassa luonnollisessa muodossaan näissä paikoissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lempisarjani mutta olisi pitänyt lopettaa jo 5 kauden jälkeen. Samaa kehää kiersivät kausitolkulla ja alun urbaanit legendat unohtui. Oli pelkkiä demoneja. En edes katsonut viimeistä kautta.

Vierailija
24/37 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä sarjaahan ei suomi tvssä oo paljoa näkynyt. Kiinnostaisi kuitenkin. Mistä ootte jaksonne katsonut?

Vierailija
25/37 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lempisarjani mutta jo 5 kauden jälkeen alkaa kiertämään kehää ja urbaanit legendat jää sivuun. En koskaan katsonut viimeistä kautta loppuun. Ekat kolme kautta timanttia 👍

Vierailija
26/37 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt muutaman kauden. Ihme, että tätäkin tehtiin se 15 kautta.

Vierailija
27/37 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pehmop o r n o sarja. Silmäniloa naisille ei mitään sisältöä.

Vierailija
28/37 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja ja kiva kun oli niin monta tuotantokautta. Riitti katsottavaa. :)

Vierailija
29/37 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon katsonut nyt alusta asti ja 10 kautta löytyy dvdllä. On ollut ihan ok, vaikka tylsiäkin jaksoja on ollut. Saa nähdä miten sarja muuttuu kausia edetessä. Minä muistaakseni tykkäsin enkeli ja Jeesus jutuista. Onhan se tää kristillisyys missä meidän puhdas henkisyys.

Vierailija
30/37 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kukaan katsonut. Silti sitä näytettiin kausi toisensa jälkeen, vaikka kukaan ei katsonut. Sehän on tapana.

Vierailija
31/37 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kukaan ei ole koskaan katsonut yhtä maailman suosituimmista ja pitkäkestoisimmista sarjoista.

Ei ole lähelläkkään pitkäkestoisimmista sarjoista.

https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-usan-pitkaikaisimmat-tv-sarjat-k…

Vierailija
32/37 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kripken käsikirjoittama alkuperäinen tarina, eli ensimmäiset 5 kautta oli timanttia.

Mutta sitten rahankiilto silmissä tarinaa jatkettiin väkisin seuraaville kausille, eikä taso yltänyt enää lähellekään alkuperäistä.

Jos tätä sarjaa katsoo uudelleen, kannattaa lopettaa toisto minuuttia ennen vitoskauden viimeisen jakson loppua ja todeta että olipa hyvä sarja ja hieno päätös.

Vierailija
33/37 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sarjassa oli sitä "jotain". Seurasin televisiosta ja olihan se vähän kuin takaisin lapsuudessa kun aina odotti viikonloppua ja piirrettyjä.

Vierailija
34/37 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kukaan ei ole koskaan katsonut yhtä maailman suosituimmista ja pitkäkestoisimmista sarjoista.

Ridge Forrester nauraa tällaisille lilliputtisarjoille.

Vierailija
35/37 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaan alun jälkeen 1 kaudesta ja nyt kohta eka kausi katsottu, niin meno paranee. Isän kohtaaminen ja pääpahikset astuu mukaan juoneen sekä vähän pitempää monien kausien mittaista juoni kuviota. Jännittää seurata miten veljekset saavat äitinsä murhanneen demonin kiikkiin.

Vierailija
36/37 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja on, vaikka vähän turha roisi ajoittain. Kristillisyyskin mukana varsinkin myöhemmillä jaksoilla.

Vierailija
37/37 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä katsoin koska Jensen <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi