Nautin, kun nainen on ihan lahnana
Aina haukutaan kuinka muka nainen on huono, jos se on sängyssä ihan lahna.
Minä puolestani nautin siitä, kun naiseni antaa minun tehdä itselleen mitä haluaa ja minä väännään hänet erilaisiin asentoihin kuin hän olisi nukke, jolla leikin. Nainen sitten vain on ja nauttii, minä teen kaiken työn.
Kommentit (13)
En nyt tiedä lahnasta. Jos toinen ei ole yhtään mukana, en saa yhdynnästä mitään kiksejä. Mutta nautin kyllä johtoasemasta seksissä ja tuntuu, että oma nautinto on suuri kun saa naisen nauttimaan oman työnsä tuloksena. Tyyliin: "olen niin kuuma ja vahva ori, että teen sen hänelle joka kerta". Isojen lihasten ja keskivartalon käyttäminen rytmikkäänä ja voimakkaana saa orgasmin tulemaan mulla tosi ihanana. Rakastan liukua koko vartalolla tyttöni päällä, niin että hän jää kokonaan alleni työnnön aikana. Rakastan lähetyssaarnaaja-asentoa (kamala nimi)
Sitten et varmaan nauttis mun kans ku oon niin aktiivinen.
Minulla oli mieskaveri joka myös tykkäsi lahnailusta. Ja siinä penis osui kivasti g pisteeseen. Tietenkin jossain vaiheessa on vaikea olla liikkumatta.
Samoin, mutta minä teen niistä SUB naisista "lahnoja" kiinnittämällä ne käsistä ja jaloista sänkyyn kiinni. Sepä vasta kiihottavaa onkin kun sinulla on seksihepeneisiin puettu sätkyttelevä "lahna" sängyssä.
Tästä on monesi ollut täällä puhetta. Lahna on kiva seksipartneri, koska sitä voi asetella haluttuun asentoon sekä tutkiessa, nuollessa ja pannessa. On kuin nukke.
En lainkaan kaipaa aktiivista naista. Sain muutamasta täysin tarpeekseni. Ei ikinä enää aktiivia.
Sehän on hyvä tilanne, jos kumpikin tykkää. Ihan liian usein mennään yleisen oletuksen mukaan näissä asioissa.
Vierailija wrote:
Sitten et varmaan nauttis mun kans ku oon niin aktiivinen.
ai, oot: 'oikeestikko'? - Wau. ('ihmeiden..a i - k a' ei ole) ..ohi vielä. - Tai, sitten..
Noniitä. Just niitä (kaltaisiasi;) eli ' Kivoja naisia on vaikea löytää mutta pirulleISOkiitos (niustä. kaltaisistasi/kaikista;) ..hölmöistå"? hmm.. niinkö.
Vierailija wrote:
Minulla oli mieskaveri joka myös tykkäsi lahnailusta. Ja siinä penis osui kivasti g pisteeseen. Tietenkin jossain vaiheessa on vaikea olla liikkumatta.
Sehän on myös äärimmäisen kiihottavaa, kun nainen ei pysty olemaan täysin hiljaa tai sen on ihan pakko nytkähdellä nautinnosta.
Vierailija wrote:
juu näin varmasti Teuvo.. :D
Kai se menisi jos saisi sitä lahnaa käyttää niinkuin haluaa. Mutta kun lahna päättää asennonkin ja se suu kyllä aukeaa sen verran että sanoo "ei sinne!"
Vierailija wrote:
Kai se menisi jos saisi sitä lahnaa käyttää niinkuin haluaa. Mutta kun lahna päättää asennonkin ja se suu kyllä aukeaa sen verran että sanoo "ei sinne!"
Sillä keinolla saa aina lahnan sätkimään kuin kuivalla maalla.
Kaksin kerroin, takoa jumalamurskaimella maan keskipisteeseen, sitten nostaa hellästi ylös ja maksimoi nautintonsa herkuilla ja hellimisellä.
Samavika. Nautin itsekin eniten, kun olen ihan 'kuin lahna' sängyssä ja nainen saa tehdä minulle ihan mitä sitä sattuu huvittamaan sillä hetkellä.
Sitä vain miehenä nauttii ja vain on.
(Kun/ja nainen saa tehdä sen kaiken 'seksi'työn..;)