Teki mieli ostaa punainen pitkä toppatakki talveksi
Mutta sitten luin uutisia ja ajattelin, että saatan näyttää liian hyvin toimeentulevalta se päälläni ja ennen kaikkea kiinnittää huomiota nahkalaukkujeni ja -kenkieni kanssa.
Ajatelkaa miten järkyttäväksi tämä on mennyt, että tuollaisia edes tulee mieleen.
Kommentit (12)
Voit hankkia sen takin, minä ainakin hankin. Vetelen turpaan sitten ja onpahan niin paksu, että ei ihan helposti puukko mene läpi. Muista aina pieni hiuslakkapullo käsilaukkuun!
Yleensä värikäs pukeutuminen katsotaan boheemiuden merkiksi, ja hillitty tyyli yhdistetään varakkuuteen.
Mutta ethän sinä aivan tosissasi tainnut ollakaan.
Vierailija wrote:
Voit hankkia sen takin, minä ainakin hankin. Vetelen turpaan sitten ja onpahan niin paksu, että ei ihan helposti puukko mene läpi. Muista aina pieni hiuslakkapullo käsilaukkuun!
Meinaatko, että voin kuitenkin? Hiuslakka on hyvä idea. Sitä tarvii aina.
Vierailija wrote:
Yleensä värikäs pukeutuminen katsotaan boheemiuden merkiksi, ja hillitty tyyli yhdistetään varakkuuteen.
Mutta ethän sinä aivan tosissasi tainnut ollakaan.
Sinä katsot. Se on ihan eri asia. Tuskin sekään vanha mies mikään rikas oli, jota puukolla uhattiin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Meinaatko, että voin kuitenkin? Hiuslakka on hyvä idea. Sitä tarvii aina.
Totta kai! Meitä ei lannisteta! Silmiin vain hiuslakkaa jos tulee lähelle. Sen kantamista ei lasketa edes aseistautumiseksi.
Vierailija wrote:
Et vetele ketään turpaan, kun porukka tulee ja ryöstää sinut. Et ehdi edes hiuslakkaa ottaa laukustasi vai käveletkö hiuslakka kädessäsi ja pelkäät kaikkia vastaantulijoita?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Et vetele ketään turpaan, kun porukka tulee ja ryöstää sinut. Et ehdi edes hiuslakkaa ottaa laukustasi vai käveletkö hiuslakka kädessäsi ja pelkäät kaikkia vastaantulijoita?
Mistä sä tiedät millainen anatsooni se on?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Uskon, että elämässä pitää kuitenkin yrittää jos tällainen skenaario toteutuu. Olen oppinut sen elämäni aikana etten poistu epämiellyttävistä tilanteista tekemättä kaikkien oloa mahdollisimman kurjaksi sen vuoksi kun erehtyivät pilaamaan päiväni.
Oi! Sehän on sitten kaunis , minulle itselleni kun on " siunaantunut" mustia , synkän värisiä talvitakkeja myös on kevyt toppa takki se on valkoinen olen saanut niitä takkeja hyvän hyvyyttään antavilta ihmisiltä, kun eivät ole enää pitänyt. Täällä päin iloisen värikkäitä toppatakkeja on
myynyt alku syksystä Citymarket , sen hintasia jotka sopii meikäläisen kun lomakolle mutta eipä oo enää semmoista Tarjousta ei eikä ole lähellä tuo Citymarket ei pääse ei ole linja- auto yhteyksiä sinne missä on Citymarket ei niin pääse .
Prisman verkkokauppaa oon selaillut ja käynytkin paikan päällä kahtomas jestas! Siellä on kyllä väri puute vaatteisss EI ole kun mustia paitoja , jopa joulun aikaan ei ollu kun mustia paitoja. Taitaa olla että tykkää myyjät mustista, olettavat että myös asiakkaat tykkää ostaa Hautajaisen synkän mustia vaatteita. ei ! Asiakkaat tykkää ostaa iloisia värikkäitä vaatteitta. Mutta hei Sinulla on lyköstänyt onni, kun olet löytänyt piristäviä iloisia vaatteita myyvän liikkeen . Hyvää syksyä ja talvea. Onnea ! Kyllä semmoiset piristävän väriset takit ovat siis ovat " harvinaisia" ei, joka kaupassa ole saman laista
Voi kun tylsää jos pitää alkaa miettiä missä vaatteissa uskaltaa liikkua :(
Totta. Enää ei ole eduksi poiketa massasta. Ainakaan jos ei liiku omalla autolla.