Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla vastakkaista sukupuolta olevia kavereita/ystäviä? Luopuisitko heistä, jos kumppani vaatisi sitä?

Vierailija
24.10.2023 |

Hyväksyisitkö itse kumppanillasi vastakkaista sukupuolta olevia kavereita?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. - En voisi olla sellaisen kumppanin kanssa, joka ei hyväksyisi vastakkaista sukupuolta olevia ystäviäni, kavereitani... Ja luonnollsiesti hyväksyn sen, että myös hänellä on sekä naisia että miehiä kavereina ja ystävinä.

Olisi merkillistä, jollei itse voisi hyväksyä kumppaninsa kavereita  ja ystäviä jne mutta odottaisi hänen hyväksyvän omat-

Kuinka yksinkertaisina on lupa pitää kanssa ihmisiä?  Sillä kyllä minua vähän loukkaisi tai ainakin harmittaisi, jos joku sanoisi, että nais kaverini tai -ystäväni ovat minulle vain enemmän ja vähemmän potentiaalisia seksikumppaneita

Uskovainen mies

Vierailija
22/27 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Miespuoliselle ystävälleni on todella helppo puhua ihan mistä vaan. Helpompi kuin naispuolisille.

En luopuisi ystävästä. 

Parisuhteessa sen pyytäminen olisi red flag.

N62v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta emme harrasta mitään paita ja peppu ystävyyttä. Puoliso ajaa kaikessa edelle.

Vierailija
24/27 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppanilla on niitä valmiiksi, niin pakko hyväksyä, vaikka kyllähän se voi harmittaa ja aiheuttaa mustasukkaisuutta ja kitkaa suhteeseen. Uusia vastakkaisen sukupuolen ystäviä, ei mielestäni ole sopivaa suhteen aikana hankkia jos kunnioittaa kumppaniaan. Ei tässä mitään sääntöjä kuitenkaan ole. Ihmiset saavat toki tehdä niinkun itse kokevat oikeaksi. Onhan niitä avoimia suhteitakin olemassa.

Vierailija
25/27 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsuudenystävä, joka on minulle kuin sisko.

Jos vaimoni ei ystävyyttämme olisi hyväksynyt, tuskinpa olisi  hänestä puolisoani tullut.

Emme kyttää toistemme ystäviä ja tuttavia, terve parisuhde perustuu luottamukseen.

T: nimim. Assburger

Vierailija
26/27 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus toki on inhimillinen tunne.

Naispuolinen työkaverini kerran oli vaimoni järjestämillä verkostomarkkinointikutsuilla ja vaimoni sai mustasukkaisuuspuuskan, jonka kuitenkin onnistui hillitsemään.

Olimme niin iloisesti kollegani kanssa jutelleet...

Vaimoni itsekin säikähti reaktiotaan.

T: Assburger

Vierailija
27/27 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moinen "kumppani" lähtisi samoin tein luiskaan. *oksu*

Sillai se kontrollointi alkaa tai tossahan varmaan on jo aiemmin vaadittu oikeutta lukee toisen viestit "avoimuuden ja luottamuksen" nimissä sekä laitettu joku paikannus puhelimesta päälle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme