Lääkäri määräsi naiselle masennuslääkkeeksi kissan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009943067.html
Ihanaa, kun on välillä jotain söpöjä hyvän mielen uutisia eikä pelkkää sotaa, kuolemaa ja räjähdyksiä. Haluaisin, että lääkäri määräisi minullekin yleislääkkeeksi (kolmannen) kissan.
Kommentit (28)
Mikäpä sen rauhoittavampaa, kuin kehräävä kissa sylissä. Toki kissasta pitää päivittäin huolehtia, mutta kyllä siitä on paljon iloakin.
Fiksu lääkäri! Mun lääkäri määräsi aikoinaan koiran jatkuviin selkä lukkoihin ja kipuun. Toimi sekin!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No en mä ainakaan masennuskausinani olisi jaksanut jostain kissasta huolehtia.
Tämä masennus oli ilmeisesti alkanut kissapuutteesta (vakava tauti) ja potilaalla myös kokemusta kissoista, joten oli asiallinen lääkemääräys.
Naisella kuitenkin ikää jo sen verran, että mahdollisesti ei pysty huolehtimaan kissasta loppuun asti. Ajattelematon lääkäri.
Vierailija wrote:
Mikäpä sen rauhoittavampaa, kuin kehräävä kissa sylissä. Toki kissasta pitää päivittäin huolehtia, mutta kyllä siitä on paljon iloakin.
Tässä oli tosiaan tottunut kissan omistaja kyseessä eli jos ja kun osasi ja pystyi huolehtimaan hyvin aiemmasta kissasta, todennäköisesti sama onnistuu uudenkin kohdalla.
Vierailija wrote:
Minua alkoi juuri vähän masentaa. Voisiko joku lääkäri määrätä lääkkeeksi peppuseksiä naapurin rouvan kanssa.
Miksi jotain peppuseksiä? Se on ihan h omoa. Kyllä mua kiinnostaa heterona se pehmeä ja samettinen.
Herätys sipe! Ostit seitsemän viikkoisen pennun. Ei se ole mikään kissojen luovutusikä.
Eläin parka. Vaistoaa sairaan olotilan ja kärsii myös. Eipä oo eläin ihmisen hoitaja.
Koira olisi vielä parempi niin tulisi ulkoiltua, mutta toki jos on liikuntarajotetta, niin ei onnistu. Kyllä kissastakin on paljon seuraa.