Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekosyysi polttaa oikeita kynttilöitä?

Vierailija
24.10.2023 |

Ledikynttilät on turvallisempia ja halvempia pidemmän päälle.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Täytyy taas huokaista helpotuksesta että asun ok-talossa enkä missään kerros- tai rivitalossa missä asuu noita mänttejä jotka polttaa kynttilöitä parvekkeilla ja tuikkuja vieri viereen ikkunalaudalla...

Kysykääpä joskus joltain tutulta palomieheltä että suositteleeko hän mieluummin aitoja vai led-kynttilöitä. Tulee varmaan rehellinen vastaus siitä mikä on suurempi vaaran aiheuttaja.

Olen naimisissa palomiehen kanssa. Ja kyllä, meillä poltetaan aitoja kynttilöitä. Ei tosin koskaan valvomatta. 

Niinpä. Netissä voi olla olevinaan ihan mitä vaan.

Vierailija
42/55 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Täytyy taas huokaista helpotuksesta että asun ok-talossa enkä missään kerros- tai rivitalossa missä asuu noita mänttejä jotka polttaa kynttilöitä parvekkeilla ja tuikkuja vieri viereen ikkunalaudalla...

Kysykääpä joskus joltain tutulta palomieheltä että suositteleeko hän mieluummin aitoja vai led-kynttilöitä. Tulee varmaan rehellinen vastaus siitä mikä on suurempi vaaran aiheuttaja.

Oletko käynyt katsomassa mitä niissä minun tuikuissa palaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tälläkin palstalla kaikki kynttilänpolttajat vakuuttavat aina polttavansa vaan valvottuna ja vastuullisesti palamattomilla alustoilla niin ei voi kuin ihmetellä että mistä ne sadat vuosittaiset tulipalot oikein saavat alkunsa..

Vierailija
44/55 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä poltan tuikkuja syksystä kevääseen kun on pimeää ja jos on viluinen olo tuikut tuo myös lämpöä ja ihanaa tunnelmaa. Ei sitä millään typerillä ledkynttilöillä saa.

Vierailija
45/55 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen tekosyy? Ihan oikea syy mulla on. Ne tuo tunnelmaa ja lämmittää. Ihan parasta syksyssä.

Vierailija
46/55 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tavalliset kynttilät likaavat sisäilmaa yhtä paljon kuin tupakka.

Tämä fakta mutta eiväthän naiset tosiasioita usko. 

Faktahöpöttäjäkin paikalla. Meillä se on kuule mies joka sytyttelee kynttilöitä. Ledkynttilät ovat kuollutta valoa ja me haluamme katsellä kynttilän elävää liekkiä. 

Vierailija
47/55 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kynttilöitä omaan kivaan. Sen jälkeen ne on hyvä polttaa. Ledikynttilät ei toimi siinä.

Vierailija
48/55 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä haluan…

Vierailija
49/55 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska teen omassa kodissani mitä tahdon.ledikynttilät ovat kertakäyttöroskaa,joka kuormittaa luontoa. Minä myös lämmitän puulla. Ledikynttilöitä ei kotiini tule. 

Vierailija
50/55 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatanaa ei voi manata ilman juutalaisesta keitettyä kynttilää

Vierailija
51/55 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ledikynttilät ovat hysteeristen kaikkea pelkäävien kaupunkilaisemakoiden juttu. 

Vierailija
52/55 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska käytän niitä kynttilöitä mitä mulla on, en osta uusia. Katsotaan sitten joskus uudestaan kun kynttilävarasto loppuu.

Vierailija
53/55 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, rakastan kynttilänvaloa!

Vierailija
54/55 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

saatanaa ei voi manata ilman juutalaisesta keitettyä kynttilää

sairasta, sairast touhua

Vierailija
55/55 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ledikynttilöistä ei tule sitä lämmintä ilmavirtaa, mitä enkelikello tarvitsee soidakseen.