Ei kai kuukautiset voi tulla nenästä?
Mulla on menkat 9 pvää myöhässä ja nyt alkoi tulla verta nenästä. Mies väitti, että menkat voi tulla nenästä.
Ei kai?
Kommentit (19)
Siis sieltähän ne just tulee. Mikä sulla yleensä vuotaa sitten?!
Kannattaa laittaa Ob kumpaankin sieraimeen.
Joo varaudu nyt sitten, että ne vuotaa sen 9 päivää myös sieltä nenästä. Saman verran mitä oli myöhässä. Itse varautuisin tupla ob:illa molempiin sieraimiin :)
Joo. Jos se ei vuoda alakautta niin se vuotaa nenästä. Obt nenään tai teippaat siteen eteen.
Tamponi nenään ehdottomasti. Mitä imukykyisempi, sen parempi. Olisihan se nolon ja hölmön näköistä, jos tulisi ylivuoto. Ethän halua näyttää tyhmältä, ethän?
P.S. Joku näki oikeasti vaivaa etsiäkseen ja nostaakseen ketjun vuodelta 2006.
Aika erikoisessa paikassa endometrioosi. Mutta joku palstalääkäri tietänee, onko täysin mahdotonta?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2006 klo 23:25"] Mulla on menkat 9 pvää myöhässä ja nyt alkoi tulla verta nenästä. Mies väitti, että menkat voi tulla nenästä.
Ei kai?
[/quote]
Ei voi.
Siltä varalta että olisit joku nuori ja tietämätön.
http://www.terve.fi/kuukautiset-tietopaketti
Huoh. Miten viitsitte vastata näin ilmiselvään provoon?!
Kyllähän nyt kaikki tietää että kuukautiset tulee nenästä, miten joku NAINEN ei muka tietäisi.
Veri ei pääse tulemaan alakautta, joten se nousee ylöspäin. Siihen menee yleensä se reilu viikko.
t. terveydenhoitaja
Eihän nenäsi pullota? Pidä tarkkaan silmällä klyyvariasi, sillä jos se paisuu ja paisuu, niin noin yhdeksän kuukauden päästä sieltä voi ilmestyä lapsenpylly.
Ainakin niin että jos ukkos vetää sua kuonoon kerran kuussa ja tulee verta niin onhan se aikalaissa joka kuukautista.
nenästä, jos on esim. raskaana... ne ei mahdu tulemaan silloin alakautta. Mun tosi monella tutulla on käyny just näin!
mutta ainakin minulla tulee tosi usein verta nenästä juuri siihen aikaa kierto. mulla on vielä epäsäännöllinen kierto ja jos menkat pitkään myöhässä, sen todennäköisempää on nenäverenvuoto.
Eli endometrioosi(kohdun limakalvosiirtymä) on kasvattanut kudosta nenän limakalvoille..
Voi.