Korvatulpat joiden kanssa onnistuu keskustelu
Onkohan sellaisia? Illanvietto kavereiden kanssa tulossa, muuten tosi kiva, mutta tiedän äänenvoimakkuuden nousevan aivan hirveäksi. Olen herkkä nimenomaan tuollaiselle epämääräiselle hälylle, jonka humalaiset kovaääniset ihmiset ja musiikki aiheuttaa, ja olisi mahtavaa jos löytyisi korvatulpat jotka blokkaavat hälinän, mutta pystyisi kuitenkin keskustelemaan pienessä porukassa.
Kommentit (9)
Kuusitulpat, etenkin musiikin kuunteluun tarkoitetut. Löytyy hyvin isommista apteekeista ja soitinkaupoista.
Keskustele mielummin niiden kavereiden kanssa.
Vierailija wrote:
Sitähän tässä haetaan: tulpat jotka häivyttää häiritsevän hälinän, mutta mahdollistaa lähikeskustelun normaalilla äänentasolla. Ymmärrän aloittajan ajatuksia, itselläkin muutama tuttu joilla volyymi nousee alkoholiprosentin veressä noustessa niin, että lähellä on ikävä olla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sitähän tässä haetaan: tulpat jotka häivyttää häiritsevän hälinän, mutta mahdollistaa lähikeskustelun normaalilla äänentasolla. Ymmärrän aloittajan ajatuksia, itselläkin muutama tuttu joilla volyymi nousee alkoholiprosentin veressä noustessa niin, että lähellä on ikävä olla.
Ei ole koskaan onnistunut keskustelu korvatulppien kanssa. Eivät ole vastanneet, vaikka mitä olen yrittänyt.
Vierailija wrote:
Kuusitulpat, etenkin musiikin kuunteluun tarkoitetut. Löytyy hyvin isommista apteekeista ja soitinkaupoista.
Ei löydy enää - ainakaan apteekeista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei ole koskaan onnistunut keskustelu korvatulppien kanssa. Eivät ole vastanneet, vaikka mitä olen yrittänyt.
Vääränlaiset tulpat. Ne vaahtomuoviset ainakin blokkaa kaiken äänen. Monet kuusitulpat sellasia, että taittaa ne korkeimmat/kovimmat äänet. Useat keikat ja festarit mennyt tulppia käyttäen, mutta hyvin pystyny muutaman sanan vaihtaan biisien välissä kaverin kanssa.
Loop