Il : Pakettiautomaatti imaisi teinin
Teinejä syövä pakettiautomaatti
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cc02473e-a9e9-4371-a0fa-3716f3df8d43
Kommentit (33)
Uskomattoman typerä otsikko. Teini meni luukkuun itse, automaatti ei imaissut häntä.
Vauva-palsta on Sanoma-persereijän kruununjalokivi eli täyttä passkaa...Näin se on.
Vierailija wrote:
Uskomattoman typerä otsikko. Teini meni luukkuun itse, automaatti ei imaissut häntä.
Laittakaahan asiakaspalautetta perseenreikä-IL:n "toimittajille". Hahah!
Ennen automaatit imaisi kortit, nyt jo teinit! Eikö tämä hulluus koskaan lopu?!
Ei syönyt Postimies Pate eikä kissa ihmisiä.
Vierailija wrote:
Ennen automaatit imaisi kortit, nyt jo teinit! Eikö tämä hulluus koskaan lopu?!
Ei syönyt Postimies Pate eikä kissa ihmisiä.
harmi että palautti myös.. laatikko parka koki kovia
Oiva esimerkki valtamedian rehellisestä tiedonvälityksestä.
Vierailija wrote:
Samanlaista valetta ja vääristelyä on 99% kyseisen aviisin sisällöstä.
Taas joku jättänyt luukun auki. On se kumma kun toiset ei osaa sulkea niitä luukkuja.
Suuri osa lukijoista imaisi klikkiotsikon kuin kala koukkuun laitetun madon.
Ilmiselvästi hengenvaarallisia nuo postin automaatit. Aiemminhan oli jo jonkun onnistunut lukitsemaan itsensä tuollaiseen ja nyt ne syö teinejä. Ei ole kyllä ikinä itselle tullut mieleen tunkeutua sinne lokeroon, mutta näköjään joku niissä houkuttaa lapsia ja nuoria.
Iltalehti ja Iltasanomat, kaksi käryävää perseenreikää. Toimittajat totaalisia idioootteja molemmissa paskalehdissä. Hahah!
Vierailija wrote:
Iltalehti ja Iltasanomat, kaksi käryävää perseenreikää. Toimittajat totaalisia idioootteja molemmissa paskalehdissä. Hahah!
Seiska menee myös samaan kategoriaan. Toimittajat ja lukijakunta samanlaisia vajaaakkeja.
100% totta puhut.