IL Plus: Henrik ja Eemil paljastavat järkytystä aiheuttavat peniksensä, Henrik näyttää ”sen” myös kuvissa!
IL Plus vauhdissa jälleen.
Tällaista on elämä, kun on poikkeuksellisen kookas penis. Henrik näyttää sen myös kuvissa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c631e4c1-1dcc-48ac-9d2f-8aac484a7947
Kommentit (42)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Itku pitkästä ilosta. Joku kirjoitti facessa tähän uutiseen. Pitää niin paikkansa. Pahalta tuntunee moinen mela.
Minkä kokoinen se nyt siis on?
30 cm.
Eihän tuollainen edes mahdu kokonaan sisälle.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Itku pitkästä ilosta. Joku kirjoitti facessa tähän uutiseen. Pitää niin paikkansa. Pahalta tuntunee moinen mela.
30 cm.
Monella palstamammalla on väljä vi___ttu
Persereikäänkö tuo tuota mulkkuaan vetelee. Varmaan osin löysä lötkö, potenssi ei voi olla normikyrvän veroinen tuolla mitalla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
30 cm.
Monella palstamammalla on väljä vi___ttu
Älä yleistä mammasvitun perusteella.
Vierailija wrote:
Persereikäänkö tuo tuota mulkkuaan vetelee. Varmaan osin löysä lötkö, potenssi ei voi olla normikyrvän veroinen tuolla mitalla.
Googlatkaa Emilio Grey onlyfans. Kyllä se nyt vaan nätisti seisoo koko mitalta.
Vierailija wrote:
Mitä noin isolla oikeasti tekee? Mä en suostuis edes yrittään tommosia parruja sisääni, koko ajan sais varoa.
Tää on niin totta. Olen pieni alhaalta, joten ei kiitos isoille. Keskikoko, joku 13-15 on paras.
Jos se on pitkä mutta ohut kuin sormi niin on ihan hirveä.
Tollasiakaan ei Suomesta löydy kun täällä on niin kylmä koko ajan
En aio maksaa Plussasta nähdäkseni jonkun mulkun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
30 cm.
mahtuu. Pitää vaan ottaa vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Mitä noin isolla oikeasti tekee? Mä en suostuis edes yrittään tommosia parruja sisääni, koko ajan sais varoa.
Tää on niin totta. Olen pieni alhaalta, joten ei kiitos isoille. Keskikoko, joku 13-15 on paras.
Täh! mulla 18 cm ja olen aina luullut että se on normaali?!!!
Vierailija kirjoitti:
En aio maksaa Plussasta nähdäkseni jonkun mulkun!
Tässä ei puhuttu politiikasta.
Säälittävä. Tolla tee enää mitään kun ei mahdu kenenkään pilluun kokonaan. Liian pitkä.
https://www.google.com/search?q=Emilio+Grey+dik&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUK…
Normaali gambialainen pippeli, jonka eräs pslstamamma ottaa molempiin reikiin samalla haukotellen tylsistyneenä.
Tykkäähän jotkut fistauksesta. Sellaiselle varmaan hyvä kikuli.
Taitaa olla 30/6 vähän lapin lisää, koska kaverin sormet menee kullin ympäri. Itsellä n5cm leveä, eli 15cm ympärysmitta, ja vasta vasemman käden peukalo keskisormi- otteessa riittää sormet yhteen. Siten joku 26/ 14cm voisi olla realistisempi mitta. Liian pitkä silti.
Kolme nyrkkiä viivottimen päällä. Mitä ihmettä?