40kg ylipaino ja itsetuhois*t ajatukset. Olen ikuinen laihduttaja
Joka ei koskaan laihdu. Tuntuu että elämä pilalla ja ohi.
N39
Kommentit (11)
Kokeile lihavuushoitoa. Lääkitystä tai leikkausta. Mulla nyt lääkitys ja ihanaa kun ei enää ole jatkuvasti nälkä. Olen laihtunut monta kiloa, mutta mulla on myös tuollainen noin 40kg ylimääräistä. Masentuneena lihosin vauhdilla. Nyt kun on masennusoireet saatu kuntoon, pitää saada kroppakin kuntoon.
Osta hyvät lenkkarit ja lähde kävelemään.
Ei kaikki tykkää laihoista mutta esim 5-10 kg painon pudotus on jo pari vaatekokoa.
Kylmä totuus on se, että et halua tarpeeksi paljon laihtua. Vaikka kuolet mieluummin, kuin jätät ruuan.
Elämä on valintoja. Et näköjään ole vielä pohjalla.
Ahdistaa. Verenpaine pilvissä,sanoin sokerit. Kuitenkin aina ruoka voittaa tän taistelun.ap
Hae resepti semaglutidiin, kauppanimellä ei väliä. Pysyvä laihtuminen onnistuu, kun ei ole aina nälkä.
Lihavuuteen on tosiaan saatavilla hoitoa. Minä olen tuon 40 kg hävittänyt, vielä 20 kg matkaa. Lääkkeet ja leikkaus oman työn tukena.
Sitä paitsi, vaikka lihavuus vaikuttaakin itsessään elämänlaatuun, laihdutus ja lihavuuteen liittyvät ennakkoluulot ne vasta vaikuttaakin. Niistä kannattaa luopua. Mietin millaista elämää haluaisit elää hoikempana ja mieti sitten mikä sinua oikeasti estää - todellinen rajoite, vai omat ajatukset?
Hanki lääkitys Ozempic, sillä onnistuu laihdutus 100 % varmasti.
Vuodessa olen laihtunut 17 kg. Minulla ei ole enää ruoan himoa. Paino tippuu ihan itsekseen. Kokonaispainonpudotukseni on jo 45 kg. Minäkin luulin etten onnistu. Tällä hetkellä en edes mieti painonpudotusta koska se tapahtuu. Pitää muistutella että syön, nälkä on erittäin harvinaista.
Hakeudu lääkäriin pikimmiten, elämä on elämisen arvoista olipa lihava, normaalipainoinen tai laiha.
Yritin saada mysimbaa,mutta ei myönnetty
Ap
Keto ja pätkäpaasto ei jää roikkunahkaa. Tästä on saatu Nobelin palkinto.
Paastoamalla voit koettaa päästää itsesi päiviltä
Ota hyötykäyttöön. Jos aiot kuitenkin kuoll4, sama siis näännyttää itsesi sitä ennen.