Lue keskustelun säännöt.
4D ultrausta Helsingissä, ketä suosittelette?
29.12.2006 |
3 vuotta sitten ultrauksia teki vain Bruno ja se joku toinen ketä en nyt muista, ja sille toiselle haluaisin mennä. Oli Forumin lääkäriasemalla, ei ilmeisesti enää.
Muita suosituksia?
Kommentit (2)
Tapio Kurki ultrasi meilläkin Felicitaksessa, todella asiantunteva lääkäri. Oli kaikin puolin hyvä kokemus, ja DVD jäi vielä muistoksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muistin toimipaikan väärin.