Kuinka paljon liikuntaa harrastat viikossa?
Itse harrastan tällä hetkellä 2,5 h. Keväällä tavoitteeni on 6h/vko, jota tosin varmaan sotkee keväällä tuleva leikkaus, mutta liikun siten sen mitä pystyn.
Kommentit (16)
Käyn melkein joka päivä kävelemässä reilun 7 km lenkin.
Päivittäin kävelen 10-15km. Tullut vähän addiktio tuohon. Toivottavasti talven liukkaat eivät pysty tuota "murtamaan"!
Kävelen päivittäin vähintään 2 tuntia, talvella voin osan korvata hiihdolla (koira on hyvä personal trainer), ja kuntosalilla 2 kertaa viikossa, yleensä noin tunti kerrallaan. Satunnaisesti pyöräilen ja uin.
KÄvelen töissä semmoisen 6-7 km päivässä, ei siinä paljon tarvi enää lenkille lähteä.
Arkisin yht. 7,5 h työmatkapyöräilyä + muut liikunnat mielialan mukaan lähinnä viikonloppuisin.
En yhtään, jos vain voin sen välttää.
Mä teen nyt ruumillista työtä, siinä tulee joka päivälle useampi tunti liikuntaa.
2-3 krt viikossa kävelen n.30 min. Kesällä pyöräilyä enempi. Inhoan syksyä, talvea, kylmää 🤮
Käyn salilla 4-5 kertaa viikossa ja pari (lyhyehköä) sykettä nostavaa juoksulenkkiä. Lisäksi kävelyä koirien kanssa niin paljon kuin ehdin.
Kävelen joku 40 km ja sitten teen pihatöitä 5-10 tuntia.
36km päivässä 5 kertaa viikossa työmatkapyöräilyä kesät ja talvet.
Useimpina viikkoina seitsemän tuntia. Harrastan tunnin liikuntaa joka päivä.
Määrään sisältyy kestävyysliikunta, voimaharjoittelu (kotona, en käy salilla) ja tasapaino- / koordinaatioharjoitukset.
Sellaisina päivinä, kun olen väsynyt, valitsen kevyempiä treenejä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olen pyöräillyt 230km, käynyt salilla 2x1,5h ja joogannut tunnin. Tavoite olla taas kunnossa ensi keväänä parin vuoden laiskottelu jälkeen.
Tällä viikolla olen lenkkeillyt yht 26km ja käynyt kerran uimassa. Normiviikko on kerran kahvakuulatunti, kerran uimassa ja pari kertaa lenkillä n 8km kerralla. Jos on rankka viikko töissä, niin sitten vähemmän.