Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö kotona puhelinta, avaimia ja rahapussia aina samassa paikassa, jotta ne löytyvät helposti?

Vierailija
22.10.2023 |

Minä lähes aina niitä samassa paikassa. Muuten menee liikaa aikaa niiden etsimiseen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaimet ja lompakko on laukussa. Puhelin on mun vieressä.

Vierailija
22/32 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaimet aina käsilaukussa johon ne menee heti käytön jälkeen. Puhelin on yleensä aina lähellä näköetäisyydellä eli samassa huoneessa missä olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mitä ihmettä? Lompsa on housujen taskussa, avaimet myös, AINA. Puhelin on nyt mökillä tämän pöytäkonetietsikan vieressä, koska käytän sitä kautta nettiä. Kotona puhelin on yleensä yöpöydällä tai olohuoneen pöydällä, jos on vieraita, niin taskussa.

Avaimet ja lompsa aina taskussa? Otatko siis housut pois kun tulet kotiin sillä minusta ainakin älyttömän epämukavaa pitää taskuissa kotona ylimääräistä.

Öööö?!? Olen työtön, joten voi mennä päiviä, jolloin en edes poistu kotoa. Asuna usein halatti, tai jopa joskus alkkarit. Aika usein pidän kyllä ihan housujakin, ylimääräisiä taskussa pitäen, joskus pistän toiset housut.

Vierailija
24/32 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härdelli on opittu tapa. 

Ennakointi on unohtunut. Eli seuraavan päivän jutut valmiiksi edellisenä iltana.

Ei onnistu mullakaan aina. :D

Vierailija
25/32 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorempana avaimenperänä ns. viikonlopunvirta-avain eli kaljapullon aukaisija. Syy siihen oli, et sen tunsi farkkujen taskun läpi, et se on aina mukana. Ripustin siitä sen naulakon koukkuun kotiin tullessa ja aina ulko-ovella  lähtiessä tarkistin, et onko se siinä vai taskussa. Se pulloaika sit loppui ja vaihdoin sen muuhun, nyt pidän avainta aina kotona ollessa keittiöjakkaran päällä.

Joo, mulla on ilmeisestikin keskittymiskyvyn/tarkkaavaisuuden häiriö (ei diag. mut sitähän se on). Lapsena unohdin joskus avaimen kotiin,  isä "ripitti" siitä niin paljon, et jäi kyllä mieleen (itse hän kyllä hävitti tai "hävitti" avaimen pari kertaa, ei antanut mulla luonto periksi kuitata siitä ripityksestä ...). Löysin muutaman avaimen, kun tein sitä ns. loppusiivousta.

Vierailija
26/32 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En. Löydän ihan helposti tavarani. Minkä tahansa esineen.

Etkä löydä.

Vierailija
27/32 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Avaimet aina käsilaukussa johon ne menee heti käytön jälkeen. Puhelin on yleensä aina lähellä näköetäisyydellä eli samassa huoneessa missä olen.

Lompakko aina kotona ollessa käsilaukussa tietenkin ettei taritse kotoa lähtiessä sitä etsiä, jos on menossa johonkin mihin koko käsilaukkua lähtee mukaan tai jos vaikka vain pelkkä lompakko ja avaimet tarvitsen sieltä ne käsilaukusta aina löytyy, Paras paikka niille.

Vierailija
28/32 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mitä ihmettä? Lompsa on housujen taskussa, avaimet myös, AINA. Puhelin on nyt mökillä tämän pöytäkonetietsikan vieressä, koska käytän sitä kautta nettiä. Kotona puhelin on yleensä yöpöydällä tai olohuoneen pöydällä, jos on vieraita, niin taskussa.

Housujen taskussa lompsa ja avaimet? Onko sulla jotkut hehtohousut yötä päivää päällä? Luulisi olevan epämukavaa jatkuvasti olla kotona lompsat ja avaimet ja puhelimet taskuissa.

Missä ihmeessä sanoin, että käytän housuja yötä päivää? Lukutaito taitaa olla hukassa?

Vierailija
29/32 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaimet on taskussa tai käsilaukussa, kännykkä on aina käden ulottuvilla, ja kortit siinä kuoressa, olen lopettanut lompakon käytön kun niin harvoin on käteistä.

Vierailija
30/32 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pienessä korissa keittiön työpöydällä.

Puhelin nyt on pakko pitää suunnilleen siellä missä on koska viestejä sun muita tulee paljon.

Sitä tarvitaan myös tietokoneelta tehtäviin kirjautumisiin yms.

Vierailija
31/32 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen paikka on olohuoneen sohvapöydän alatasolla. Avaimet ja lompakko on käsilaukussa eteisen kaapissa.

Vierailija
32/32 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Avaimet ja lompsa aina taskussa? Otatko siis housut pois kun tulet kotiin sillä minusta ainakin älyttömän epämukavaa pitää taskuissa kotona ylimääräistä.

Mulla on avaimet ja lompakko aina taskussa. Lisäksi puhelin lähes aina taskussa myös. Ja otan housut kotiin tullessa pois/vaihdan mukavempiin. Jos puhelinta kotona tarvitsen, otan sen sieltä housujen taskusta. Puhelin myös silloin tällöin jää kotiin, kun ei ole taskussa valmiiksi.

Kotona käytän netin selaamiseen pöytäkonetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan