Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Irtokarkkia myynnissä 1,95 e/kg hintaan ja kaupan päälle saa vielä pizzaa!!!!!!!

Vierailija
22.10.2023 |

Vaan enpä kerro missä, hih hih 🤭

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös. ulos ja ostoksille kaikki pullapojat ja kehopossut!

Vierailija
22/48 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kerrankin köyhällä työttämälläkin hiki kun juoksee tämän tarjouksen perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä diabetes kaupan päälle 😂😂😂

Vierailija
24/48 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyä ja naurua itse kullekin : )

Vierailija
25/48 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on selvästi tämmöinen naisellinen herkutteluketju : )

Vierailija
26/48 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on halpaa lystiä, ei voi muuta sanoa :D

Vierailija
27/48 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla lähtee, tosiaan.  Sääliksi käy niitä, jotka ei tiedä, mistä näin halvalla saa....

Vierailija
28/48 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ketju, tämmöistä hyvää mieltä sunnuntai-iltaan : )

Vierailija
29/48 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs maassa tällainen tarjous?

Vierailija
30/48 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepa lskihullu viimeksi ostin pizzaa provissirokissa 1992 ja karkkia en syö. Minulla on ruokana tänään ihanaa linssikeittoa ja lisäksi on ruisleipää, salaattia, hapankaalia, tomaattia, kurkkua, porkkanaa ja naurista. Välipalaksi persimonia ja omenaa. Aijai miten herkullista! Yritäpä lskihullu sinäkin syödä vähän terveellisemmin! Pystytkö edes ilman juustoa elämään päivääkään, veikkaan että sinulta ei riitä itsekuria sellaiseen. Veikkaan myös että et pysty  olemaan ilman lihaa päivääkään kun itsehillintä pettää :D :D voi pien lskihull. Minä taas en ole juustoja tai muitakaan eläinkunnantuotteita syönyt 30 vuoteen.

Vierailija
31/48 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kuulepa lskihullu viimeksi ostin pizzaa provissirokissa 1992 ja karkkia en syö. Minulla on ruokana tänään ihanaa linssikeittoa ja lisäksi on ruisleipää, salaattia, hapankaalia, tomaattia, kurkkua, porkkanaa ja naurista. Välipalaksi persimonia ja omenaa. Aijai miten herkullista! Yritäpä lskihullu sinäkin syödä vähän terveellisemmin! Pystytkö edes ilman juustoa elämään päivääkään, veikkaan että sinulta ei riitä itsekuria sellaiseen. Veikkaan myös että et pysty  olemaan ilman lihaa päivääkään kun itsehillintä pettää :D :D voi pien lskihull. Minä taas en ole juustoja tai muitakaan eläinkunnantuotteita syönyt 30 vuoteen.

Ja minun painoni on muute 90 kg tiedoksi lskihullulle. Ai kun minulle tulee hyvä mieli kun tiedän miten paljon terveellisemmät appeet minulla on kuin lskihullulla :D hih hih

Vierailija
32/48 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaakin olla isojen tyttöjen härnäysketju.

Vierailija
33/48 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ja minun painoni on muute 90 kg tiedoksi lskihullulle. Ai kun minulle tulee hyvä mieli kun tiedän miten paljon terveellisemmät appeet minulla on kuin lskihullulla :D hih hih

En syö juustoa, vaan hedelmiä, vihanneksia, marjoja ja täysjyväviljatuotteita, ja olen absolutisti ja savuton ja muutenkin päihteetön, jos ei kahvia lasketa mukaan : )

ap

Vierailija
34/48 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö juustoa, vaan hedelmiä, vihanneksia, marjoja ja täysjyväviljatuotteita, ja olen absolutisti ja savuton ja muutenkin päihteetön, jos ei kahvia lasketa mukaan : )

ap

Eli mätät lihaa holtittomasti, ei mitään itsekuria. Veri ja eläinrasva vaan louskuu suusta. Yök, kuvottavaa.

Vierailija
35/48 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

ap

Eli mätät lihaa holtittomasti, ei mitään itsekuria. Veri ja eläinrasva vaan louskuu suusta. Yök, kuvottavaa.

En syö lihaa, muuten kuin joskus harvoin lohta tai tonnikalaa. Olen korvannut lihan jo ajat sitten herkkusienillä ja munakoisolla :)

ap

Vierailija
36/48 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus lisää vakavasti riskiä sairastua erilaisiin syöpiin.

Vierailija
37/48 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla lähtee! Jee!

Vierailija
38/48 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

ap

En syö lihaa, muuten kuin joskus harvoin lohta tai tonnikalaa. Olen korvannut lihan jo ajat sitten herkkusienillä ja munakoisolla :)

ap

Valehtelet. Jos oikeasti olisit jättänyt lihan pois, tietäisit että herkkusienet ja munakoiso eivät ole proteiinin korvaajia. Ap taitaa olla sellainen pieni ihrapossu, tykkää maiskutella eläinrasvaa, naminami!

Vierailija
39/48 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun mukaan mässäily on syntiä.

Vierailija
40/48 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö saa halvalla?