Minulla ei ole elämää
Rasittavaa aina keksiä ihmisille valkoisia valheita siitä mitä päivät pitkät teen(jos töitä ei lasketa).
Kommentit (13)
Vierailija wrote:
Eikö rasittavinta ole se että valehtelee itselleen?
E i
Vierailija wrote:
Ei ole muillakaan.
Monella muulla nimenomaan on.
Miksi valehtelet? Vastaat vaan jotain ympäripyöreää.
Miksi keksit valheita jos se on rasittavaa? Oman itsensä turhaa rasittamista ja kiusaamista moinen. Jos lakkaat keksimästä valheita niin et rasitu. Simple!
Miksi ihmiset häpeävät elämäänsä? Miksi pitäisi olla koko ajan menossa ja tehdä jotain? Minä viihdyn kotona TVn ja tietokoneen ääressä. Kaupassa käyn ja joskus torilla. Jos joku kysyy, sanon, että viihdyn yksin kotona, minulle riittää TV ja tietokone ja saan aikani kulumaan ja olen onnellinen. En todellakaan näe mitään syytä valehdella tai peitellä sitä, miten elän elämääni ja mikä tekee minut onnelliseksi. En välitä yhtään siitä, miten surkeana joku elämääni pitää. Pääasia, että itse olen onnellinen.
En ole vielä päässyt niin pitkälle että olisin onnellinen pelkästään omassa elämässäni viihtyvä ihminen. Enkä taida sitä tavoitellakkaan.
Vierailija wrote:
Miksi ihmiset häpeävät elämäänsä? Miksi pitäisi olla koko ajan menossa ja tehdä jotain? Minä viihdyn kotona TVn ja tietokoneen ääressä. Kaupassa käyn ja joskus torilla. Jos joku kysyy, sanon, että viihdyn yksin kotona, minulle riittää TV ja tietokone ja saan aikani kulumaan ja olen onnellinen. En todellakaan näe mitään syytä valehdella tai peitellä sitä, miten elän elämääni ja mikä tekee minut onnelliseksi. En välitä yhtään siitä, miten surkeana joku elämääni pitää. Pääasia, että itse olen onnellinen.
Koska jos kerrot mitä oikeasti teet,eli hyvin vähän mitään niin sinua pidetään surkeana luuserina ja suljetaan ulkopuolelle.
Ala treenaamaan itsesi huippukuntoon.
Monihan saattaa treenata tunteja päivässä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Koska jos kerrot mitä oikeasti teet,eli hyvin vähän mitään niin sinua pidetään surkeana luuserina ja suljetaan ulkopuolelle.
Suljetaan ulkopuolelle mistä? Jos et ole osallistumassa mihinkään, niin mistä jäät paitsi?
Onko sillä väliä, millaisena ihmiset sinua pitävät? Eikö enemmän pitäisi olla väliä sillä, millaisena itse pidät itseäsi.
Siellähän sä elät ja kirjottelet! Valivalivali.
Eikö rasittavinta ole se että valehtelee itselleen?