Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs nyt kun elämä repeää liitoksistaan? Ei enää työkykyä, laskut menevät perintään ja tulevaisuus on synkkä.

Vierailija
22.10.2023 |

Näin. Masennus ottaa taas elämässä vallan, en jaksa taistella. En enää ole kykeneväinen työhön. En vain pysty. En myöskään pysty ylläpitämään ihmissuhteita, joten olen yksin. En vain pysty.

Kun joku minulle puhuu, olen kuin minulta sekin veisi voimaa enkä jaksa kanssakäymisiä. En pysty eläytymään ja olemaan mukana. 

Velat menevät ulosottoon, en niitä pysty maksamaan. Ne ovat omaa mokaamista kun hain jostain iloa elämään, se kostautuu nyt. Nuoralla kävelyä tämä onkin ollut jo monta vuotta. 

Kaikki on menossa vain alamäkeen. Olen miettinyt lopullista lähtöä mutta koska en tiedä mitä toisella puolella odottaa, en viitsi sitäkään tehdä. 

Odotan vain että joku sairaus veisi mennessään. En elä enää, en käy missään, en halua mitään enkä usko mihinkään. Ei ole mitään yritteliäisyyttä enää, tai voimia. Ei minkäänlaista otetta elämään. 

Tiedä sitten miten tässä lopulta käy. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki loppuu aikanaan.

Vierailija
2/7 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen antaa sitten revetä liitoksistaan. Ja jos on sukulainen avuksi soittelee sille. Ehkä hetki kerrallaan tietää mitä ei tee tai tekee, hengähtää, lepää. On kriisityöntekijä joissakin kriisikeskuksissa, niitä on kaupungeissa, ei ole pakko kertoa omalla nimellä tai ottaa huonoja neuvoja vastaan. Itsekin osaa ehkä järkeillä ja hoitaa tunteitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Päätin hyväksyä tilanteen kun ei se tunnu stressaamalla eikä töitäkään tekemällä muuttua. Psyyke vain hajoaa käsiin. Antaa mennä sitten. 

Vanhemmille soittelen. En kerro tästä, ovat pettyneitä ja alkavat patistelemaan. Tai eivät välitä. Parempi olla hiljaa vaan. 

Täytyy katsoa sitten miten menee. Lääkärin juttusilla käyn. Myöhemmin ehkä diakoniassa tai muussa vastaavassa. -ap

Vierailija
4/7 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosotossa viranomainen hoitaa kirjanpidon sinun laskuista ja sairaalassa saat valmiiksi pestynä puhtaat vaatteet ja valmiin ruoan monta kertaa päivässä. Ihan hyvin käy. 

Vierailija
5/7 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ulosotossa viranomainen hoitaa kirjanpidon sinun laskuista ja sairaalassa saat valmiiksi pestynä puhtaat vaatteet ja valmiin ruoan monta kertaa päivässä. Ihan hyvin käy. 

En ole menossa sairaalaan, ei sinne helpolla pääse enkä tiedä mitä siellä tekisin kun käyn kotona suihkussa kun jaksan ja otan ruokaa kaapista. -ap 

Vierailija
6/7 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..

Vierailija
7/7 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä voitin pitkävedosta 1600 euroa eilen. Tulevaisuus on valoisa.

T: Työtön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä