Mätsejä vain +30v naisilta
Olen itse koulutettu, hyväpalkkaisessa työssä, pidän huolta kropastani jne. Ikää 31v. Kai näillä seteillä voisi odottaa myös alle 25v naisilta niitä tykkäyksiä?
InsinööriMies31
Kommentit (27)
Kyllä 18-22v naiselle kelpaa vielä 31v mies. Nainen tykkää, kun mies on vähän vanhempi ja "daddy" henkinen, Jatka yrittämistä!
Se tarkoittaa vain sitä ettei tasosi ole kummoinen. 18-30 naiset ovat niitä joilla on varaa valita parhaista. Sinä et todistetusti kuulu tähän valiojoukkoon. 30+ naisilla kukkein aika on jo ohi ja lapsenteko alkaa painaa takaraivossa. Tällöin on pakko pudottaa vaatimustasoa sellaisiin hyvin toimeentuleviin insinöörimiehiin, joita sinä edustat.
Voit nyt joko nöyrtyä ja ottaa tällaisen naisen ja elättää hänet ja olla välittämättä hänen villistä nuoruudestaan tai elää tyytyväisenä poikamiehenä elämäsi loppuun ja käydä maksullisissa.
Naamassa vikaa jos ei nuoremmat tykkää. Eli olit huipulla teininä ja nyt olet rupsahtanut vanha ukkeli.
Ei ne ikää kysy jos näytät parikymppiseltä.
Hmm...oiskohan koulutusnimikkeen vika....
Hyvin monikin parikymppinen nainen haluaa juurikin 3-kymppisen miehen.
Mies
Vierailija wrote:
Minä en 25-vuotiaana edes katsonut kolmekymppisiä miehiä päin. Kolmekymppisenä taas olin suhteessa 25-vuotiaan miehen kanssa. Nykyään olen nelikymppinen ja ikäiseni miehet näyttävät papoilta ja ovat muutenkin ihan surkeita. Siirryinkin kolmekymppisiin naisiin. Kaunis nainen saa aina valita.
Pahoittelut tapailemillesi miehille. Jaiks. 😬
Sinä olet työelämässä oleva koulutettu mies. Useimmat alle 25-vuotiaan ovat vielä köyhiä opiskelijoita tai jopa teinejä. Miksi haluat tilanteeseen, missä nainen on riipuvainen sinusta?