Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisoni ei halua leikkiä roolileikkejä

Vierailija
21.10.2023 |

Mälsää.

Itse tykkäisin kuinka leikittäisiin, että puolisoni olis maksullinen nainen ja minä sitten yrittäisin tinkiä hintaa alemmas. Mutta puolisoni olisi tiukkana, maksat mitä vaaditaan tai voit runkata itseksesi. Kun sitten päästäisinn asiaan, niin hän haukkuisi minun rakastajan taitojani ja ei ihme, että joudun maksamaan naisesta.

Toinen mikä kiihottaisi mieltä, niin leikittäisiin meillä olevan salasuhde ja mentäisiin salaa jonnekin hotelliin panemaan. Kun oltaisiin julkisella paikalla, niin leikittäisiin ettei edes tunneta ja jossain välissä se hiippailisi sitten salaa huoneeseeni.

Mutta puolisoni mielestä tuollainen ei kiinnosta yhtään eikä hän halua olla edes leikisti joku prostituoitu tai että pettäisi miestään.

Olen yrittänyt että hän sitten kertoisi, että mistä hän voisi pitää, mutta ei. Hän haluaa että ollaan ihan omia itsejämme.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen siinä sitten käy kun valitsee vääränlaisen kumppanin itselleen.

Vierailija
2/10 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pitää käydä läpi jo tutustumisvaiheessa eikä vasta avioliitossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Silleen siinä sitten käy kun valitsee vääränlaisen kumppanin itselleen.

Muuten ei ole kyllä yhtään valittamista. Mutta en vain ymmärrä, että mikä tuollaisessa roolileikissä oikein häntä nyppii. Kyllä se muuten on kokeilunhaluinen.

Ap.

Vierailija
4/10 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi mennä hotelliin pa*emaan jonkun vieraan kanssa, tai vaihtoehtoisesti vetää ton tinkimisjutun jonku oikean prostitoidun kanssa?

Vierailija
5/10 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Etkö voisi mennä hotelliin pa*emaan jonkun vieraan kanssa, tai vaihtoehtoisesti vetää ton tinkimisjutun jonku oikean prostitoidun kanssa?

Miksi alanuoli?

Vierailija
6/10 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi alanuoli?

Ei taida riittää rahat hotelliinmenoon ja huo*allekin joutuisi lopulta kuitenkin maksamaan 💁‍♀️

Vierailija
7/10 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä

Vierailija
8/10 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykätään leikkiä Pinokkiota ja Punahilkkaa.

Vierailija
9/10 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vaimoltasi hääpäivälahjaksi itsellesi jonkin osaavan dominan käsittelyä. Oppiipahan olemaan. 

Vierailija
10/10 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin maailma tuohon kaatuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän