Voisitko laitattaa silikonirinnat jos sinulla olisi siihen varaa taloudellisesti?
Kommentit (25)
Olen tosi tyytyväinen rintoihini, joten ajattelin ensin etten tietenkään. Mutta sitten tajusin, että naamassani on sen sijaan yhtä jos toista korjattavaa. Ja selvittäisin kauneusleikkauksia, jos rahaa kasvaisi puissa.
Kyllähän minulla olisi " varqaa" tehdä se, kun tuolla tilillä makaa parikymmentä tuhatta euroa. Mutta koska tili ei ole kumulatiivinen, eli se ei kasva kasvamistaan, niin en katso minulla olevan " varaa" . Jos olisin miljoonikko, niin vastaus on kyllä, voisin laittattaa ne.
Miksikö? Siksi, että D75 kuppini hieman riippuu. Se riippui jo ennen lapsia ja nyt etenkin. En voi koskaan olla ilman rintsikoita, koska ne ovat väärässä paikassa. En siis haluaisi missään nimessä isompia rintoja, mutta vähän ylempänä ne kyllä saisivat olla.
Rintani ovat kaukana täydellisestä, mutta se ei haittaa minua pätkääkään. Mieskin rakastaa minua tälläisenä kuin olen.
Minulta löytyy riippuvat rinnat ja raskausarpiakin löytyy useampikin juova, mutta minulle ne ovat oikeasti mitätön asia.
Juu, ihan faktoja olen hakemassa, päätöstä kun en ole vielä tehnyt. Eniten nyt mietityttää mitkä ovat riskit, mutta kovasti asia kiinnostaa!
muilta palstoilta tulee vaan haukkumisia. Jokainen saa tehdä rinnoilleen mitä haluaa;)
t. 26