Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko laitattaa silikonirinnat jos sinulla olisi siihen varaa taloudellisesti?

Vierailija
29.12.2006 |

Miksi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä olen täydellisen tyytyväinen rintoihini, jotka ovat kookkaat pieneen kokooni nähden. Olen ollut näihin tyytyväinen jo teinivuosista asti. Ehkä jos imetyksestä repsahtaisivat tosi pahasti, voisin miettiä jotain kohotusleikkausta, jos tosiaan rahatilanne sallisi.

Vierailija
2/25 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy olisi yksinkertaisesti se, että minulla ei oikeastaan ole rintoja lainkaan. Kaksi lasta olen imettänyt, joten sitä vähääkään ei niistä ole jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten joku haluis isot rinnat. Ei mitään ideaa.

Vierailija
4/25 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetyksien jäljet on jäänyt ja mielelläni ottaisin jos olisi varaa.

Vierailija
5/25 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen AA-kerholainen.

Vierailija
6/25 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi taikanappi millä saisin vaikkapa kauniit b-kupit niin voisin sitä painaa, mutta silikoneja tms en ottaisi varmaankaan.

Olen ihan tyytyväinen A-kokoinen.

Vierailija
7/25 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja erityisesti se, että silikonit eivät ole ikuiset. Mitäs sitten tekisin 15 vuoden päästä, jos ei olisikaan varaa korjausleikkaukseen? Silikonien ottamisen jälkeen myös imetys ei kai ole kovin helppoa. Lisäksi en kestäisi äitini ja anoppini mielipidettä asiasta.

Vierailija
8/25 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan ihan mielelläni kävisin korjauttamassa silmäluomeni, niihin on kasvanu sellasia ihme rasvapalleroita ihon alle. Tosi ikävän näköistä, mutta meillä sukuvika. Kun isää kattoo, niin tietää, miltä itse näyttää muutaman kymmenen vuoden päästä.. yih!

Vierailija
9/25 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toki jos laitaa suuret niin rinnat voivat alkaa roikkua ikääntyessä mutta silikoneja ei tarvitse vaihtaa tai ottaa pois. Laitoin juuri muutama kuukausi sitten ja olen tyytyväinen

Vierailija
10/25 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on pienet, ns. teinitissit (miehen ilmaus), eli tosi tiiviit, kiinteät ja reippaat rinnat. en tiedä kuppikokoa kun en käytä liivejä, semmoisia toppeja pidän jottei nännit törrättäisi niin selkeästi vaatteiden läpi, mutta törröttää ne kuitenkin.

imetin esikoista 1v4kk, eikä nuo tissit siitä miksikään menneet, katsotaan nyt miten keväällä syntyvän toisen lapsen imetys asiaan vaikuttaa. ja vaikuttaa miten vaikuttaa niin minun silmääni pienet tissit on (hoikalla ihmisellä) kivemman näköiset kuin isot. eli kokoa en halua omiini lisää, mutta kiinteuden toivoisin suunnilleen säilyvän.

Vierailija
11/25 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat on nyt jo hyvät. Muutama vuosi sitten ajattelin, etten ikinä leikkauttaisi itseäni, mutta ikä tämänkin pehmentää... Ehkä minä menenkin 50-vuotiaana kohottamaan luomia tai otan posliinit hajoavien hampaiden päälle, jos rahaa on.

Vierailija
12/25 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkausta. En todellakaan vapaaehtoisesti tahdo leikattavaksi. Kuinka helvetisti se paraneminen sattuukaan ja kauan...

Vierailija
13/25 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko suositella jotain kirurgia? Onko tosiaan niin, ettei nykyimplantteja pidä vaihtaa? Mistä haiette tietoa kun aloitte asiaa harkitsemaan? Kuka on suomen huippu tai mikä turvallisin/paras klinikka?

Nimim. 2 imetystä takana ja se näkyy :)

Vierailija
14/25 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

implantit on pisaranmalliset joten näyttävät luonnolliseilta ja on asennettu lihaksen alle joten mitään rajoja tai muita ei näy. Nännit ovat jopa herkemmät kuin ennen. Hinta oli n 7200EUR ja kaksi yötä sairaalassa. Kipuja oli ja moneen viikkon ei voinut nukkua kuin selällään. Mahallaan en voi enää nukkua ollenkaan. 2 viikkoon ei saanut nostaa mitään. Musta jälkeen päin kivuliaampi kuin esim synnytys. Tulos tosin on niin hyvä että kyllä kannatti

Vierailija
15/25 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on paljon äitejä ja lapsettomia jotka ovat hankkimassa tai ottaneet silikonit. Jotkut myös pienentäneet.

http: //groups. msn .com/silikonitytot/general .msnw

Vierailija
16/25 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin (normaali tstotyö) voi imettänyt mennä jo muutaman päivän päästä. Itselläni ei ollut mitään ihmeempiä kipuja.

Vierailija
17/25 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 24!!! Implanttisi ovat siis Amerikasta, mutta laitettiinko Suomessa? Yritän nyt tässä päättää klinikkaa ja lääkäriä ja olisin enemmän kuin kiinnostunut suosituksista. Tallinnaan en lähde missään nimessä (olen kyllä kuullut kehuja, mutta en silti), eli helsinkiläistä klinikkaa etsin.

Niin, ja mistä kuulit noista pisaranmallisista implanteista? Haitko jostain taholta tietoa ensin vai kertoiko leikkaava kirurgi sinulle kaiken?

Vierailija
18/25 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojeni koko on 80B mutta yhden imetyksen jälkeen vähän rupsahtaneet. Nyt kun olen raskaana rv24, on niin ihanan uhkea olo (80C) että tiedän jo etukäteen haluavani tällaiset tissit joskus uudestaan.

Eli jos rahatilanne antaisi myöten, laitattaisin silikonit niin, että kuppikoko C.

Vierailija
19/25 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitä iloa niistä minulle olisi. Haittoja ja riskejä sen sijaan tiedän paljonkin.

Vierailija
20/25 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyöreät, vaikka olen synnyttänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän