Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijaus

Vierailija
20.10.2023 |

Oletteko tilanneet kukkasipuleita tai taimia Kirkkosaaren taimitarhalta Pielavedeltä? Ovatko kaupat sujuneet?

Olen odotellut nyt 1,5 kuukautta, laittanut viestiä ja soitellut tilaukseni perään, mutta pakettia ei vain kuulu? 

Jokin keskustelu aiheesta oli eilen yrityksen omilla fb-sivuilla, mutta nyt keskustelu on poistettu. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysiä huijareita, olevinaan paketti on tulossa, odottelet, on jäänyt jonnekin jumiin. Taas odottelet ja koskaan ei tule perille. Lopulta ei vastaa enää puhelimeen eli rikosilmoitus on tehty. Törkeintä tässä on se, että olet maksanut etukäteen sipulit ja toimitukset. enpähän enää ikinä tilaa ja joka kerta haukun heidät lyttyyn. Törkeää toimintaa kaikin puolin.

Nettisivut nyt kiinni. Sitä en yhtään ihmettele, tuskin olen ollut ainut huijattu. Sen verran kiukkuinen olin viimeksii soittaessa ja sanoin myös tekeväni rikosilmoituksen.

Vierailija
2/4 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen tilannut ja tilauksen yhteydessä kesällä samalla maksanut tilaamani tuotteet. Eivät koskaan ole tulleet, ei ole tullut seurantatunnusta ym. On olleet tulossa, on kuulemma kiireestä johtuvaa ym. selitystä. Eivät vastaa viesteihin, eivät sähköposteihin, eivätkä puhelimeen.

Kaikesta on tallessa kuvakaappaukset ja rikosilmoitus tehty. Poliisilla hidasta, kun on vähäinen rikos, mutta petoksena menee, kun on jotain vastuksia viesteihin on olemassa. Se jo kertoo heidän toiminnasta, että poistetaan keskustelut, joissa samasta ongelmasta kärsineet ihmiset tuovat asian julki. Miten monet lie joutuneet samaan tilanteeseen?

Jos joku lukee tämän viestin, niin kehotan tekemään rikosilmoituksen aina, jos näin käy. Oli myyjä yksityinen henkilö tai yritys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen myös tilaamiani taimia, pari kuukautta mennyt. yhden puhelun jälkeen paketti tuli näkyviin omapostiin mutta siinä se nyt roikkuu "odotetaan lähetystä" tilassa. taitaa olla mennyttä mun rahat... ja harmittaa kun pihan viljelylaatikko ammottaa tossa tyhjänä. piti saada syksyllä satoa.

Vierailija
4/4 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä sama juttu, tilaus tehty toukokuussa ja yhteen sähköpostiin sain vastauksen. Kuulemma tulossa. Huijaripaikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan