Tunnistako Euroopan maat kartalta? Montako saat 12 oikein?
Kommentit (35)
Vierailija wrote:
Miten voi olla mahdollista että piste oli kärpäsenbaskan kokosessa valtiossa ja se väitti että se on Venäjä? xDDDDDDDDDDD Onko tännekkin syljetty propagandat xDDDDDDDDDd
Se selitettiin siinä vastauksessa, jos yleistietosi ei riitä. Taisi olla vain TL;DR?
Mies osaa nuo kartta-asiat, hitsi se löytää kartalta kaikki Afrikankin maat, jos vain rajat näkee. En ole huono itsekään, mutta nuo entisen Jugoslavian jakautuneet maat menevät veikkailuksi onnistua.
15/15
Slovakia oli ainoa, jonka olisi ehkä voinut ryccía. Oli helppo. Tai mä olen vain niin särmä seppä.
Minä tunnustan lähinnä vain ne maat, jotka olivat olemassa kouluaikanani 1970-1980 luvulla.
Ei noista entisen itäblokin maista ota selvää. Mun kouluaikanani ne oli kaikki neuvostoliittoa. Ei opetettu erikseen.
15/15
Oli helpohkot maat.
Pari meni intuitiolla, kun oli kaksi vaihtoehtoa.
15/15
Huvittavaa tuloksissa oli että suurin osa ilmeisesti luulee Sardiniaa Maltaksi vaikka Sardinia on Italian saari
Vierailija wrote:
15/15
Huvittavaa tuloksissa oli että suurin osa ilmeisesti luulee Sardiniaa Maltaksi vaikka Sardinia on Italian saari
Ja kaikki tietävät että Malta on pienen pieni, ja Sardinia suuren suuri. Tai pitäisi tietää.
Sain 15 pistettä. Itä-Euroopan maita en voi kyllä sanoa tietäväni, lätkin kaksi itäisintä vähän mututuntumalta tyyliin Bulgariassahan on se Sunny Beach ja missä maassa olikaan se neuvostotyylinen pseudovaltio millä oli oma valuutta. Kartalta en osaisi nimetä Liettuan ja Kreikan väliä ulkomuistista.
Afrikan maat 10/12, oli hankalampi testi.
12/15. Itä- Euroopan maat tahtoo mennä mulla aina sekaisin.
13/15. Kroatia ja Montenegro meni sekaisin, nolompaa että sotkin vielä Romanian ja Bulgariankin. Muut olivat erittäin helppoja.
Nämä iltalehtien testit ovat tällaisia. Lintutestissä jos tunnistaa talitintin ja variksen, on suuri lintujen tuntija.
13/15 oli tulos.