Lue keskustelun säännöt.
Mitä omituista naapurisi on tehnyt?
Kommentit (62)
Enpä ole seurannut heidän tekemisiään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänEnpä ole seurannut heidän tekemisiään.
En tiedä, onko omituista, mutta melko erikoista. Asuimme eräällä pahamaineisessa talossa joskus vuosituhannen vaihteessa. Kyseessä oli viisikerroksisen talo, asuntoja oli ehkä 25 ja meitä kävi ehkä kolmesta-neljästä asunnosta väkeä töissä päivittäin. Kerran tuli naapuri saamaan hissiin ja kiroili, että tuli turha reissu poliisille, kuulusteluihin saapumisilmoitus olikin osoitettu edelliselle asukkaalle.